Sklepy z motkami

1. Data: 2003-10-21 12:51:33

Temat: Sklepy z motkami
Od: "Ella" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
pierwszy raz korzytam z takiego forum jesli coś poknocę z góry przepraszam.

Szukam adresów sklepów i ewnetualnie hurtowni we Wrocławiu gdzie jest dobry
wybór wełen w motkach do własnoręcznego wykonania sweterków :) Czy możecie mi
pomóc ?

Oczywiście szukam też dobrych wzorów robótek na drutach. Dawno temu korzystałam
z Vereny wydawanej przez Burde ale o ile wiem nie ma jej juz na rynku.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ella :)

1. Data: 2003-10-21 13:45:10

Temat: Re: Sklepy z motkami
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobry
> wybór wełen w motkach do własnoręcznego wykonania sweterków :) Czy możecie
Witam!
Wejdź na http://www.panoramafirm.com.pl/

1. Data: 2003-10-21 18:27:49

Od: "" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź na  http://www.panoramafirm.com.pl/

Dziekuje za link ale wolałabym wskazówki osób, które znają takie sklepy we
Wroclawiu, kupują tam i polecaja :)Pozdrawiam Ella

1. Data: 2003-10-21 19:58:02

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za link ale wolałabym wskazówki osób, które znają takie sklepy we
> Wroclawiu, kupują tam i polecaja :)Pozdrawiam Ella
>
> --

duzy wybor wloczek jest pasmanterii przy ul Podwale (za sklepem Podwale),
ale sa dosc drogie. Ja najczesciej kupuje w hurtowni przy ul Sokolej.
Hurtownia ta znajduje sie w willi. Trzeba szukac dokladnie bo mozna ja
zgubic.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2003-10-22 06:41:33

Od: "" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale sa dosc drogie. Ja najczesciej kupuje w hurtowni przy ul Sokolej.
> Hurtownia ta znajduje sie w willi. Trzeba szukac dokladnie bo mozna ja

Dziekuję, właśnie o takie informacje mi chodziło :-) Mam jeszcze jedno pytanie
czy ta hurtownia w willi na Sokolej przy wejsciu ma dużo schodów ? Poruszam się
na wózku inwalidzkim :( niestety nie wszystkie miejsca są dla mnie dostępne.

Pozdrawiam Ella :)

1. Data: 2003-10-22 10:59:55

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ella"

> Oczywiście szukam też dobrych wzorów robótek na drutach. Dawno temu
korzystałam
> z Vereny wydawanej przez Burde ale o ile wiem nie ma jej juz na rynku.

Verena jest w Polsce w empikach w wersji niemieckojezycznej, chyba wychodzi
2 razy do roku, ale sa u nas po polsku pisma Swetry, Sandra, Diana, mozna z
nich wybrac naprawde ladne wzory.

Elzbieta

1. Data: 2003-10-22 15:33:20

Od: "" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 razy do roku, ale sa u nas po polsku pisma Swetry, Sandra, Diana, mozna z

Dziękuje za podpowiedź, właśnie kupiłam październikową "Sandrę" :)
Pozdrawiam
Ella

1. Data: 2003-10-22 17:53:12

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Poruszam się
> na wózku inwalidzkim :( niestety nie wszystkie miejsca są dla mnie

to jest zjazd do garazu, ale dosc stromy, schodow nie ma wcale

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

program do wyszywania
Białostoczanie - spotkanie :)))