Sklerodermia immunologiczna

1. Data: 2004-05-02 11:44:51

Temat: Sklerodermia immunologiczna
Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jesto to mail grzecznosciowy.

"W nocy cala sie poce i zimno mi: plecy i sam czubek glowy. Straszny bol
nog, piekacy, szczypiacy. Bol w okolicy nerek i w szyi, sciskajacy.
Ostatnio wstaje cala spuchnieta, wlacznie z oczami. Dwa razy w tygodniu
biegunka.

Czy mozna sie kapac w jeziorach?
Czy mozna pic calcium?
Czy mozna stosowac "krople Dr. Reckeweg R 32" sa to krople, ktore
dzialaja przeciw poceniu sie, mozna kupic je w aptece bez recepty."

pozdrawiam.

PS: na powyzsze pytania lekarz nie chce odpowiedziec, tylko sie usmiecha.

2. Data: 2004-05-03 16:20:14

Temat: Re: Sklerodermia immunologiczna
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> nog, piekacy, szczypiacy. Bol w okolicy nerek i w szyi, sciskajacy.
> Ostatnio wstaje cala spuchnieta, wlacznie z oczami. Dwa razy w tygodniu

w okresie zaostrzenia nie

> Czy mozna pic calcium?

raczej nie zwazywszy, ze w twardzinie jest zaburzona gospodarka wapniowa
czyli trzeba najpierw oznaczyc poziom wapnia

> Czy mozna stosowac "krople Dr. Reckeweg R 32" sa to krople, ktore
> dzialaja przeciw poceniu sie, mozna kupic je w aptece bez recepty."

nie wiem co to za krople

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

3. Data: 2004-05-03 16:37:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 May 2004 18:20:14 +0200, Piotr Kasztelowicz wrote:

> nie wiem co to za krople

Zaryzykuję twierdzenie, że homeopatyczne:)

A jeśli tak, i jest to preparat stricte homeopatyczny (czyli nie zawiera
oznaczalnych ilości żadnej substancji czynnej) to przeciwwskazań do
stosowania nie ma u nikogo. O ile pacjent nie jest uczulony na wodę
lub/i etanol.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

4. Data: 2004-05-03 20:26:58

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> [...]
> oznaczalnych ilości żadnej substancji czynnej) to przeciwwskazań do
> stosowania nie ma u nikogo. O ile pacjent nie jest uczulony na wodę

Dziekuje Wam obu za odpowiedzi.

Mozecie doradzic co mozna robic aby ulzyc lub powstrzymac troche skutki
choroby, szybkosc jej postepowania?

Dziekuje za pomoc, pozdrawiam, grzes.

czy to miesiaczka czy nie?
Vilcacora
dobry ginekolog w Katowicach! bezpłodność
dobry ginekolog w katowicach! bezpłodność
Re: Zespol Rynouda cos dla naczyniowcow.