Re: Skleroterapia pianką - Opinie

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Skleroterapia pianką - Opinie
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Mon, 27 Sep 2010 23:28:25 +0200

Dnia Mon, 27 Sep 2010 21:46:17 +0200, Sawa napisał(a):

> Witam
> Mam żylaki jak na zdjęciu poniżej
> http://www.wasylkowscy.pl/imgs/pianka/4_1.jpg
> Lekarz zaproponował leczenie metodą Skleroterapi pianką - koszt ok 3500zł.
> Mam parę wątpliwości:
> 1 Na ile ta metoda jest skuteczna i bezpieczna?
> 2 Słyszałam że żylaki po pół roku powracają do stanu przed zabiegiem?
> 3 Jakieś inne metody leczenia?
> 4 Ktoś może korzystał z usług gabinetu http://www.wasylkowscy.pl/ ??
> 5 Co powinnam wiedzieć jeszcze?
>
> Pozdrawiam
> Emila

Właśnie jestem już ponad miesiąc po zabiegu zwykłej obliteracji - trzy
zastrzyki w cenie łącznie 90 zł :-)
Żylaczek sobie teraz pieknie znika i się rozpływa - najpierw był twardy i
bolesny (i trzeba było co rano bandażowac opaską elastyczną na cały dzień),
potem twardy i niebolesny, teraz już zachowuje się jak klasyczny siniak -
spłaszczył się, zmieniając po drodze kolory według znanej wszystkim
"siniaczej" kolejności i obecnie jest w resztkowym stanie jako zielony z
tendencją do zółknięcia wzorek na nodze, z każdym dniem go coraz mniej. Za
parę tygodni nie będzie po nim śladu :-)