Skończyłam anioła-chwalę si

1. Data: 2004-12-15 11:21:06

Temat: Skończyłam anioła-chwalę si
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Skończyłam robić mojego pierwszego szydełkowego anioła.
Zrobiłam też poduszkę patchworkową i muszę przyznać, że nawet mi się to
podobało (tzn. szycie patchworka).
Jednak najgorsze w tych wszystkich robótkach są wykończenia. Niecierpię
wykańczać, często się zdarza, że gotowe elementy leżą kilka dni i czekają na
wykończenie robótki.

Zdjęcia można zobaczyć w zrobionym na szybkiego albumie:
http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=31744&grupa
=18&kat=0&a=t_es

Pozdrawiam ze słonecznego dziś Gdańska
tes

1. Data: 2004-12-15 12:04:41

Temat: Re: Skończyłam anioła-chwalę si
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twój aniołek jest cudny syla

1. Data: 2004-12-15 12:27:04

Od: "Marcysia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baardzo piękne prace - GRATULUJĘ!

Anioł -przecudny.

Pozdrawiam. Marcysia

1. Data: 2004-12-15 12:28:33

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skończyłam robić mojego pierwszego szydełkowego anioła.

Jest przepiękny. Dopracowany w najmniejszych szczegółach.

Oj, dlaczego ja nie umiem szydełkować!!!

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-15 13:39:48

Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękny Anioł!
Pozdrawiam z Gdańska

1. Data: 2004-12-15 13:39:57

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Oj, dlaczego ja nie umiem szydełkować!!!

Honorato, to naprawdę nic trudnego, szczególnie, że przepieknie robisz na
drutach :) Ja nauczyłam się szydełkować dopiero w tym roku, popełniłam już 3
aniołki, muszę je obfocić, zanim rozdam w prezencie :)

Tes- wszystkie Twoje prace są śliczne.

Pozdrawiam z Wrzeszcza
Ola/Orka

1. Data: 2004-12-15 15:28:24

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak najgorsze w tych wszystkich robótkach są wykończenia. Niecierpię
> wykańczać, często się zdarza, że gotowe elementy leżą kilka dni i czekają

ojej, ja mam tak samo:)
u mnie nawet czasem bluzka niewykonczona pol roku lezy:(
Nie cierpie wykanczac, zszywac, podkladac i robic wielu innych
niepotrzebnych rzeczy;)
Aniol piekny;)
MadziaK
http://www.robotki-madziaka.prv.pl

1. Data: 2004-12-15 15:46:11

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes"

> [...]
> Jednak najgorsze w tych wszystkich robótkach są wykończenia. Niecierpię
> wykańczać, często się zdarza, że gotowe elementy leżą kilka dni i czekają

Super anioł:) Na czym uformowałas sukienkę? Zostało mi trochę srebrnego
basaka od dzwonków (czekaja na krochmal :[), może jeszcze bym aniołka
machnęła, ale to napinanie, krochmalenie itd dosyc skutecznie mnie
zniechecają :(

Elżbieta

1. Data: 2004-12-15 18:04:10

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u mnie nawet czasem bluzka niewykonczona pol roku lezy:(
> Nie cierpie wykanczac, zszywac, podkladac i robic wielu innych

Niestety, żeby się cieszyć z efektu trzeba to skończyć.

tes

1. Data: 2004-12-15 18:07:58

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> basaka od dzwonków (czekaja na krochmal :[), może jeszcze bym aniołka
> machnęła, ale to napinanie, krochmalenie itd dosyc skutecznie mnie

Sukienkę naciągnęłam na rączkę od skakanki (była kiedyś dodawana do jakiejś
gazety), ale, że ma początku miałam za słaby krochmal to musiałam dwa razy
formować, bo anioł nie chciał stać.

Pozdrawiam
tes

[druty] krzyżowe nabieranie oczek foto
pomocy
[szydełko]eleganckie torebeczki
[szydełko]ściegi-szuka m linku-Dorotka R. pomóż!
Do Moniaczka