Skórka z kota

11. Data: 2006-05-02 14:36:24

Temat: Re: Skórka z kota
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wanda napisał(a):
> Od lat choruje na "zapalenie korzonków" teraz to już co kilka miesięcy to
> mnie dopada ,jeżdze do sanatorium ,leczę sie reumatologa . ostatnio lekarz
> zasugerowal abym kupila sobie skórkę z "czarnego kota " podobno to bardzo
> pomaga.Mieszkam w W-wie czy ktoś wie gdzie mogę kupić taką skórkę. To nie
> zart bardzo cierpie.

Ten lekarz to jakiś cymbał.
Lepiej przykładaj sobie żywego kota!! (albo chłopa).

--
Kaja

12. Data: 2006-05-02 14:46:40

Od: " Jacek" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwonko - odebrałem, doszło.
Dziękuję i pozdrawiam, Jacek

13. Data: 2006-05-02 14:47:40

Od: Rzesik <"mariusz r "@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wanda wrote:

> [...]
> pomaga.Mieszkam w W-wie czy ktoś wie gdzie mogę kupić taką skórkę. To nie

Faktem jest ze taka skorka mocno grzeje i pomaga. Najbardziej przydatne sa
skorki z kotow wiejskich lub bezpanskich miastowych ubitych w zimie. Koty
wiejskie spedzaja duzo czasu na dworze wystawione na dzialanie zimna i z tego
wzgledu ich futerko jest gesciejsze przez co lepiej grzeje.

Prowadzimy pol przemyslowy uboj malych zwierzat domowych jak kroliki, swinki
morskie, koty i psy na potrzeby restauracji.
Posiadamy do zbycia znaczne ilosci skorek. Mozemy dostarczyc je zeszyte w
wieksza plachte lub pojedynczo. Na zadanie farbujemy. Z przyjemnoscia
nawiazemy wspolprace z lekarzem zalecajacym takie skorki. Moze podaj mi adres
tego lekarza.

Takze jak ktos z grupowiczow chcialby sie pozbyc jakichs malych zwierzat
futerkowych to prosimy o kontakt.Wezmiemy kazda ilasc. Gwarantujemy ze
zwierzeta traktujemy humanitarnie.
Pozdrawiam, Morciek

14. Data: 2006-05-02 15:19:00

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzesik napisał(a):

> [...]
>
> Takze jak ktos z grupowiczow chcialby sie pozbyc jakichs malych zwierzat
> futerkowych to prosimy o kontakt.Wezmiemy kazda ilasc. Gwarantujemy ze

Czy to prawda, czy fałsz, bo coś mi się nie chce wierzyć.

--
Kaja

15. Data: 2006-05-02 15:33:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rzesik" <"mariusz r "@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Kiepski zart :(

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

16. Data: 2006-05-02 18:27:23

Od: "Wanda" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sama ostatnio cierpialam z powodu korzonkow i bardzo pomocne okazaly sie
specjalne cwiczenia. Nalezy je wykonywac systematycznie, nawet jesli
przestana dokuczac bole. Jesli jestes zainteresowana moge ci je przeslac
mailem w PDF."

Iwonko blagam cie o ten zesaw ćwiczeń od siebie do dam że,śpie na materacu z
gorczycy,poduszka z lusek kaszy gryczanej,pościel z welny kaszmirskiej i
merynosów australijskich i kupe lekow i 1 raz w roku w sanatorium i
vniestety dopada mie w tym roku po raz drugi tak że bardzo proszę o
ćwiczenia
z góry dziękuje
Wanda

17. Data: 2006-05-02 21:40:20

Od: Rzesik <"mariusz r "@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Rzesik napisał(a):
> Czy to prawda, czy fałsz, bo coś mi się nie chce wierzyć.
>
> --
> Kaja

Niby dlaczego?
Kot czy pies to jak kazda inna gadzina. Mieso i futro. Sa kraje gdzie wszystko co
da sie zjesc, jest zjedzone
Jest sprawa lokalnych zwyczajow co jest tabu, a co sie zjada, a co sie uwielbia.

18. Data: 2006-05-03 07:50:25

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> Iwonko blagam cie o ten zesaw ćwiczeń

Poszlo na priv.

19. Data: 2006-05-08 11:28:20

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> specjalne cwiczenia. Nalezy je wykonywac systematycznie, nawet jesli
> przestana dokuczac bole. Jesli jestes zainteresowana moge ci je przeslac

No to i ja się ładnie uśmiecham i proszę o pdf-a;-)

Pozdrawiam,
Akulka

20. Data: 2006-05-08 11:58:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to i ja się ładnie uśmiecham i proszę o pdf-a;-)

No to za ten "usmiech"...poszlo na priv ;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

usuwanie blizn i przebarwień potrądzikowych
Bol plecow po lewej stronie
ALERGIA U DZIECI
Bul w klatce Piersiowej
szukam aptek które