Skoro jestem

1. Data: 2005-10-15 21:51:27

Temat: Skoro jestem
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym przywitać się z nowymi osobami z tej grupy, które jeszcze mnie
nie miały okazji czytać: witam was serdecznie. Przychodzę w pokoju. Zdania
na mój temat raczej nie są podzielone. Tutaj jestem kretynem, zwyrodniałym
dzieciakiem i przedewszystkim dzieckiem które bardzo prymitywnie przechodzi
okres buntu. Tego już się dowiedziałem, pewnie jeszcze można coś dorzucić,
ale nie... ja już wszystko wiem, dlatego proszę o niezabieranie głosu w tej
sprawie, wtedy będzie nam łatwiej siebie znieść, bo ja stąd sobie nie idę.
Nie mam zamiaru szukać tutaj towarzystwa, nie potrzebuje akceptacji,
chciałbym bardzo, żeby ta grupa nabrała wiecej luzu i to jest moja misja,
którą tym postem oto zaczynam! Wiem, że przeszkadza wam bardzo fakt, że
przeklinam, pójdę na kompromis i lekko język odwulgarnie, tak dla wygody
rozmowy. Praktycznie nie bede godził się z nikim, kto sam mi tego nie
zaproponuję mówiąc przy tym, że to ja miałem rację. Jeśli ja jej nie
miałem, to sytucja będzie wyglądać podobnie, ale to ja przeproszę. Co
prawda, wyszła mi trochę dyplomatyczna przemowa, ale niech i tak będzie.

Wszystko okaże się w swoim czasie

Łączę pozdrowienia

Fioletowy Kot
--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

2. Data: 2005-10-15 21:53:29

Temat: Re: Skoro jestem
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):

> i to jest moja misja

Ożesz k*. Kolejny co ma misję :(

Eulalka

3. Data: 2005-10-15 21:58:06

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Ożesz k*. Kolejny co ma misję :(

Nie krępuj się, swobodnie powiedź "KURWA"
A moja misja = zabawa.
Szkoda że u was moja zabawa = branie wszystkiego na poważnie i sranie się z
tym jaki jestem głupi. żałosne.

4. Data: 2005-10-15 21:59:21

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):

> A moja misja = zabawa.

Poważnie?

> Szkoda że u was moja zabawa = branie wszystkiego na poważnie i sranie się z
> tym jaki jestem głupi. żałosne.

Twoja zabawa jest żałosna. Wszystko ma swój poziom, zabawa też. Można
imprezować i można urządzać pijackie burdy. Klasę się ma albo i nie. Ty
się nie popisałeś. Bawić można się i bez burd.

Eulalka

5. Data: 2005-10-15 22:02:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@l...net.pl> wrote in message

> Ożesz k*. Kolejny co ma misję :(

o tym samaym pomyslalam :)))) jak nie prorok to teraz kot ;)))

iwon(k)a

6. Data: 2005-10-15 22:05:03

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> o tym samaym pomyslalam :)))) jak nie prorok to teraz kot ;)))

Chciałbym być na bierzącą, wiec jeśli możesz to przybliż mi motyw
proroka...

7. Data: 2005-10-15 22:14:05

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Twoja zabawa jest żałosna. Wszystko ma swój poziom, zabawa też. Można
> imprezować i można urządzać pijackie burdy. Klasę się ma albo i nie. Ty
> się nie popisałeś. Bawić można się i bez burd.

Tak może wyglądać twoja zabawa. Moja jednak nie. Dlaczego chcesz mnie
wcisnąć w swoje reguły, zasady i sposoby na spierdolone życie?

8. Data: 2005-10-15 22:15:51

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):

> Tak może wyglądać twoja zabawa. Moja jednak nie. Dlaczego chcesz mnie
> wcisnąć w swoje reguły, zasady i sposoby na spierdolone życie?

To Ty jesteś "przyjezdny" i przyjmujesz panujące reguły a nie odwrotnie.
Ale jak Ci się uda przekonać Żydów, że można odprawić techno-poarty w
Synagodze, to możemy wrócić do tematu. Póki co zdejmuj buty i pukaj jak
wchodzisz.
Sposobów na spierdolone zycie nie narzucam, bo i nie mam jak. Moje
własne jest zbyt kolorowe, mógłbyś się pogubić.

Eulalka

9. Data: 2005-10-15 22:29:33

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> To Ty jesteś "przyjezdny" i przyjmujesz panujące reguły a nie odwrotnie.

Jest was wielu, ja jeden. Cały czas zachowuje spokój, mimo że niektórym, o
ile nie już puściły nerwy, to puszczą. Dlaczego nie możecie dać sobie rady
z jedną osobą, które musi nadąrzać odpisywać wielu innym, który muszą
opisać tylko mi.

10. Data: 2005-10-15 22:30:00

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! z adresu f...@v...pl wymodził(a) :

> Dlaczego nie
> możecie dać sobie rady z jedną osobą, które musi nadąrzać odpisywać
> wielu innym, który muszą opisać tylko mi.

Bo szkoda czasu, bo nie jesteś wart, bo tylko ja w tym gronie cierpie na
bezsenność i mi sie wybitnie nudzi, że Ci odpisuję?

P.

Nowy numer telefonu !!!!
pl.soc.rodzina
Re: ci?ża, proszę pomóżcie