Skorpiony

11. Data: 2002-09-05 21:17:05

Temat: Re: Skorpiony
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <j...@t...linux.net.pl> wrote in message
news:3D77C48F.2010405@troll.linux.net.pl...

> nie jestem fanatyczka astrologii, traktuje to z przymruzeniem oka, ale
> musze przyznac, ze cos jest w tym jesli chodzi o znaki zodiaku

Ja też nie, ale chyba czasem to moze sie przydac

> moj TZ jest skorpionem spokojnym, opanowanym, bardzo skrytym i
> zamknietym w sobie, zazdrosnym,

To nie ja

> namietnym i jak kocha to po grob (oby
> tak dalej bylo;-)) )
> nie wybucha od razu, ale wszystko zbiera w sobie..... do czasu, bo jak
> wybuchnie to ratuj sie kto moze
> jest pamietliwy i msciwy jakmu ktos nadepnie na odcisk
> konkretny, rzeczowy

To za to cały ja. ;-)

Jacek

12. Data: 2002-09-05 21:19:33

Od: "Lusi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja żoneczka to też Wodniczka, ale dlaczego wredna ?
>
> Jacek ;)

Tak jest i co ja będe owijać w bawełne:) -nie mam łaskawego
charakteru -tylko tak myslę, na ile to "wina" znaku, a na ile zmiany
charakteru -rzekomego co 7-lat:)
-Lucyna

13. Data: 2002-09-05 21:19:57

Od: "bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusi" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cos w tym -jesli chodzi o charakter. I mysle, że nie jest dobrze jesli
> "zejda" sie dwie polowy spod tego samego znaku. trudno chyba wtedy isc na
> kompromis -jedno i drugie tak samo zawziete:)
> Moja polowa to spokojna RYBA -ja natomiast wredny WODNIK:)
> -Lucyna

dlaczego wredny?? ja też wodnik

pozdrwiam i witam tym bardziej serdecznie

14. Data: 2002-09-05 21:32:08

Od: "bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> własciwie tego czy one w Waszych małżenstwach odgrywają jakąś rolę, czy da
> się poweidzieć, że dla przykładu taki skorpion jak ja to ..... i tu lista

Odgrywaja bardzo znaczącą rolę w naszym życiu.
A teraz o skorpionach:
Skorpiony są pełne sprzeczności, zawierając w sobie wszystkie najlepsze i
najgorsze cechy, jakie może zawierać ludzka natura. Mają bardzo filozoficzne
podejście do życia i mogą być zarówno osobami bardzo religijnymi jak i
okultystami. Poza tym mają bardzo rozwiniętą intuicję, swoisty szósty zmysł,
który podpowiada im co się stanie zanim to jeszcze nastąpi. Skorpion to znak
narodzin, seksu, śmierci i odrodzenia, wszystkiego tego co jest połączeniem
ludzkiego umysłu z tajemnicą.

Skorpiony mają często niezwykle skomplikowane relacje z innymi ludźmi.
Potrafią być jednocześnie szczodre i kochające, gwałtowne i
nieprzewidywalne. Są lojalne wobec przyjaciół, natomiast są również
niezwykle zazdrosne i żądne posiadania. Mogą mieć wszystko albo nic, żadne
kompromisy i pośrednie wyjścia nie wchodzą w grę.

Skorpiony są pamiętliwe w pozytywnym i negatywnym znaczeniu tego słowa -
pamiętają wszystkie uprzejmości i nieuprzejmości. Gdy ktoś zrobi Skorpionowi
jakieś świństwo, ten może czekać wiele lat na odpowiedni moment, aby się
zrewanżować, dlatego lepiej nie mieć w nim wroga.

Osoby spod tego znaku lubią współzawodnictwo, zbierają informacje, żeby
potem umiejętnie je wykorzystać. Mają zdolność adaptacji do nowych sytuacji,
potrafią błyskawicznie skierować swoją energię w nowe kierunki, rozpocząć
nową karierę lub po prostu się przekwalifikować. Przeciwności ich nie
zniechęcają a wzmacniają. Cenią pieniądze i wiedzą, jak je umiejętnie wydać.

Lubią dominować i robią to zawsze, ilekroć im ktoś na to pozwoli. Z natury
są nieufne, jednak gdy się do kogoś przekonają ich miłość lub sympatia jest
szczera i głęboka. Ich uczucia zawsze są silne, niezależnie czy będzie to
miłość, czy nienawiść. Angażują się w pracę, związki, hobby - przeżywają
intensywnie i żyją z pasją.
pozdrawiam
beata

15. Data: 2002-09-05 21:45:21

Od: "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@p...wp.pl> ha scritto nel messaggio

> Użytkownik Lusi <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:al8fio$ljt$...@n...tpi.pl...
>
> Moja polowa to tez Ryba.Ja Blizniak.
> Jakie cechy charakteru posiada Twoja Rybka?
>
> Magda

----------------

Jacie! Ja tez Blizniak, a moj T to Ryba i tez mam na imie Magda tak jak Ty
:-)
Slyszalas, ze podobno uklad Blizniak-Ryby nie ma szans na przetrwanie? Ja
sie z tego smieje bo jak na razie (odpukac - puk, puk) nasz uklad jest
wysmienity.

Pozdrawiam wszystkich, a szczegolnie Ciebie i Twoja Rybke ;)

16. Data: 2002-09-05 21:48:36

Od: "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lusi" <g...@p...onet.pl> ha scritto nel messaggio

> Rybka powiadasz, wiec tak: jest uosobieniem spokoju, trudno wyprowadzic Go
> rownowagi. Prawie zawsze to On (nawet gdy moja wina:)) pierwszy wyciaga
> reke. Wady?...balaganiarz -rozrzuca rzeczy to tu, to tam, widac gdzie byl
> co robił:) Ma jeszce jedna -może to z wiekiem postepuje:) - jest
> zapominalski. Innych jeszcze nie znalazłam (moze nie ma?:))
> -Lucyna

*****************

No nie!
Jakbys opisala (po czesci) moja Rybke. Uosobienie spokoju - a jakze. A jaka
cierpliwosc. Balaganiarz - no tak, choc staram sie go nauczyc sprzatac
rozrzucone ciuchy po sobie. Tylko w jedna rzecz sie nie zgadza. Moja Rybka
ma pamiec absolutna, niezdarta...
:)

17. Data: 2002-09-05 21:51:01

Od: "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Anka P. <j...@t...linux.net.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@t...linux.net.pl...

> O matko pisalas o mnie :-)
>

> Magda

*******

i o mnie, lol.

Magda(lena)

18. Data: 2002-09-05 21:54:21

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się poweidzieć, że dla przykładu taki skorpion jak ja to ..... i tu lista

Hmmm nie wiem jak zyją ze sobą ludzie spod jednegopznaku ale tacy których
dzieli równe pół roku to wiem z własnego doświadczenia ze az za dobrze czuć
róznice charakteru - Lwa z Koziorożcem niełatwo pogodzić ;-)

Pozdrawiam
Marek

P.s. o mamo ale mnie tu dawno nie było ;)))

19. Data: 2002-09-05 23:42:48

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bea" <b...@p...onet.pl> wrote in message

Jeszcze żadna Skorpionica się nie odezwała, więc ja się zgłaszam - w obronie
Skorpionic, oczywiście:)))

> Skorpiony są pełne sprzeczności, zawierając w sobie wszystkie najlepsze i
> najgorsze cechy, jakie może zawierać ludzka natura. Mają bardzo
filozoficzne
> podejście do życia

Filozoficzne - tak, ale nie "bardzo".

> Poza tym mają bardzo rozwiniętą intuicję, swoisty szósty zmysł,
> który podpowiada im co się stanie zanim to jeszcze nastąpi.

Zdecydowanie tak. Bardzo przydatna cecha.

> Skorpiony mają często niezwykle skomplikowane relacje z innymi ludźmi.
> Potrafią być jednocześnie szczodre i kochające, gwałtowne i
> nieprzewidywalne.

No, może trochę.

>Są lojalne wobec przyjaciół, natomiast są również
> niezwykle zazdrosne i żądne posiadania. Mogą mieć wszystko albo nic, żadne
> kompromisy i pośrednie wyjścia nie wchodzą w grę.

Nie, nie. Lojalność ma swoje granice. Uczucia zazdrości nie znam - najwyżej
o ukochanego faceta, ale też bez przesady. Żądza posiadania też mnie
ominęła. Kompromisy są OK, byle ogólny bilans wychodził na zero:)

> Skorpiony są pamiętliwe

Może niektóre są. Ja zdecydowanie nie jestem. Liczy się tu i teraz. Co było,
a nie jest, nie pisze się w rejestr. Nie jestem skryta i nie duszę w sobie
urazów latami. Krzyczę głośno i natychmiast, a jak już się wykrzyczę to
wybaczam i zapominam o sprawie.

> Gdy ktoś zrobi Skorpionowi
> jakieś świństwo, ten może czekać wiele lat na odpowiedni moment, aby się
> zrewanżować, dlatego lepiej nie mieć w nim wroga.

Nie, bo do tego trzeba być pamiętliwym.

> Osoby spod tego znaku lubią współzawodnictwo
Tak.

> [...]
> potrafią błyskawicznie skierować swoją energię w nowe kierunki, rozpocząć
> nową karierę lub po prostu się przekwalifikować. Przeciwności ich nie

Zgadza się w 100%.

> Cenią pieniądze i wiedzą, jak je umiejętnie wydać.

Nie bardzo. Pieniądze dobrze jak są, a jak nie ma to trudno. Zwykle ich nie
ma, bo umiejętne wydawanie to już zupełnie nie ja.

> Lubią dominować i robią to zawsze, ilekroć im ktoś na to pozwoli.

Fakt. Dwa dominujące Skorpiony to mieszanka wybuchowa, ale przecież
Skorpiony uwielbiają wojować:)))

> Z natury są nieufne.

Nie, po prostu czasem odzywa się ten szósty zmysł, który sprawia, że
Skorpion widzi "drugie dno":))

> Angażują się w pracę, związki, hobby - przeżywają
> intensywnie i żyją z pasją.

Chyba tak.

Po przeczytaniu wszystkich swoich dopisków dochodzę do wniosku, że
najbardziej prawdziwe jest pierwsze zdanie - same sprzeczności. Ale wierzcie
mi, z nami naprawdę da się żyć. Przynajmniej nie jest nudno:)))
Anka - 17.XI

20. Data: 2002-09-06 02:17:38

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym mają bardzo rozwiniętą intuicję, swoisty szósty zmysł,
> który podpowiada im co się stanie zanim to jeszcze nastąpi.

to akurat do mojego meza skorpiona absolutnie nie pasuje
za to ja jestem czarownica jak to juz uslyszalam od kilku osob, bo np
czuje podswiadomie, ze stanie sie cos zlego i z reguly potrafie
przewidziec komu (chodzi o rodzine), mam to po mamie, moja siostra tez
ma podobne umiejetnosci
ojciec sie smieje ze kupi nam miotly i wysle na babia gore na sabat ;-)

>mogą mieć wszystko albo nic, żadne
> kompromisy i pośrednie wyjścia nie wchodzą w grę.

o rany ..... caly TZ
a ja tego nie lubie, bo on twierdzi ze albo czarne albo biale i nie ma
szarosci, dlatego tak trudno isc mu na kompromis

Anka

Witam:)
Rodzina rozproszona
Gazeta internetowa poszukuje współpracowników!
Sfera zawodowa - poradźcie co robic
[ OT i NTG ] , ale liczę na Rodzinę ...