Skorpiony

71. Data: 2002-09-07 09:14:59

Temat: Re: Raki x2 -Re: Skorpiony
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako MJ zapodała:

> Oj czytam ja czytam ten watek i jakoś nie znalazłam ani jednego raka....

Po czasie się meldujemy - ja i TZ

> No wiec TZ i ja ..jesteśmy rakami które dzieli 17dni..

A nas 1 dzień i dwa lata.

> Reasumując ja mam potrzebę wygadania się on zdecydowanie mniejsza..

U nas to samo. A takich dupereli, jak firanki, to mój mąż nie dostrzega;-).
Najlepszy numer wyciął kiedyś, kiedy chciał się wykazać spostrzegawczością:
"o, ładnie Ci w tej sukience, kiedy kupiłaś?" Sukienka była stara jak
świat...;-))

A jacy jesteśmy? Na pewno opanowani, nie wpadamy w panikę, nie
uzewnętrzniamy uczuć wobec świata, nie wywołujemy wojen, ale jeśli ktoś
bardzo chce, to proszę bardzo, wtedy niech sam się broni;-)
--
Pozdrawiam:
Justyna

72. Data: 2002-09-07 21:00:00

Temat: Re: Byki Re: Skorpiony
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ludzie spod jednego znaku zodiaku dobrze sobie żyją , chociaz oboje
rogate
> dusze mają bo Byczki są , Byk płci męskiej nawet muczy udatnie ku uciesze
> dziecięcia

Pewnie ze zgodnie - patrze na teściów i nie moge sie nadziwic jak zgodnie
potrafi zyc byczek z byczkiem.
A mnie (tez byczkowi) wrozka wywrozyla ze wyjde za maz za koziorożca, a
wyszlam za strzelca, ale mu tylko 6 dni brakuje do koziorożca, wiec sobie
tłumacze ze on jest taki bardziej koziorozec niz strzelec, bo koziorozce sa
wierne az po grob, a strzelcom pstro w glowie :-)
pozdr.
H.
Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

73. Data: 2002-09-08 15:02:57

Temat: Re: Skorpiony
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koziorożec to najlepszy znak jaki mozna sobie dla męża wymarzyć :-))).
Znam
> to z autopsji :-)).
>
> Pozdrawiam. Variete.

Popieram.Jest też świetnym ojcem.To opinia 18 letniej córki.
Pozdr.Kinga żona Koziorożca

74. Data: 2002-09-08 20:19:50

Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lusi <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:al8fio$ljt$...@n...tpi.pl...

> Cos w tym -jesli chodzi o charakter. I mysle, że nie jest dobrze jesli
> "zejda" sie dwie polowy spod tego samego znaku. trudno chyba wtedy isc na
> kompromis -jedno i drugie tak samo zawziete:)
> Moja polowa to spokojna RYBA -ja natomiast wredny WODNIK:)
> -Lucyna

W hecnym horoskopie było: "obślizgłe Ryby uwazają , że Wodnik ma nierówno po
d sufitem". Czy to prawda?
Sama jestem Wodnikiem a mąż uparty Baran.
Lena.

75. Data: 2002-09-08 20:22:03

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

lena <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:algbc9$cuc$...@n...tpi.pl...

> W hecnym horoskopie było: "obślizgłe Ryby uwazają , że Wodnik
> ma nierówno pod sufitem". Czy to prawda?

Tak, rzeczywiście uważają :) Mój były to Ryby a ja Wodnik.

Olka(i co gorsza - te Ryby mają całkowitą rację :D )
--
**/|_/|*********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

76. Data: 2002-09-09 08:15:26

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> a to jeszcze sie w to wierzy? ;-)) bo co wobec tego maja powiedziec
> np tacy Chinczycy ktorzy maja inne znaki- inni ludzie? czy tez inni
malzonkowie?

U mnie też się zgadza - Szczur - to do Skorpiona nawet dobrze pasuje -
szczególnie skrytość.

Pozdrawiam
Qwax

77. Data: 2002-09-10 03:09:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości news:24681-1031559249@213.17.138.62...

> U mnie też się zgadza - Szczur - to do Skorpiona nawet dobrze pasuje -
> szczególnie skrytość.

no to ci sie udalo :))))
iwon(k)a

Witam:)
Rodzina rozproszona
Gazeta internetowa poszukuje współpracowników!
Sfera zawodowa - poradźcie co robic
[ OT i NTG ] , ale liczę na Rodzinę ...