Skorpiony

31. Data: 2002-09-06 06:32:50

Temat: Re: Skorpiony
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:15332-1031287856@213.17.138.62...

> Co z tą "zazdrością skorpionów" - wszędzie tylko zazdrosny i
> zazdrosny.
>
> Zaborczy i owszem ("wszystkie to mówiły") ale zazdrosny - nigdy.

Ja wogóle nie jestem zazdrosny

Jacek

32. Data: 2002-09-06 06:38:53

Temat: Re: Skorpiony- zazdrosc
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Jacek wyklawiaturzył(a):

> Ja wogóle nie jestem zazdrosny

eee zazdrosny chyba jest kazdy o swojego partnera, tylko ze moze nie
jestes chorobliwie zazdrosny, i nie masz powodow tego okazywac.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

33. Data: 2002-09-06 06:41:25

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> wrote in message
> Wg wszelkich horoskopów nasz układ znaków zodiaku jest najgorszy z
> mozliwych :
> ja - skorpion, mąż - waga.
>
> Ale może dlatego ze on nie jest typową wagą wytrzymujemy ze sobą już
> ponad 20 lat ;-)).

Idealnie tak samo, jak u nas:)))

> Natomiast o mnie wszyscy koledzy mówią że jestem typowym skorpionem.

A o mnie, że odbiegam od astrologicznego wzorca.
Anka

34. Data: 2002-09-06 07:18:45

Temat: Byki Re: Skorpiony
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Hmmm nie wiem jak zyją ze sobą ludzie spod jednegopznaku ale tacy których
> dzieli równe pół roku to wiem z własnego doświadczenia ze az za dobrze
czuć
> róznice charakteru - Lwa z Koziorożcem niełatwo pogodzić ;-)
>
> Pozdrawiam
> Marek
>
> P.s. o mamo ale mnie tu dawno nie było ;)))

Ludzie spod jednego znaku zodiaku dobrze sobie żyją , chociaz oboje rogate
dusze mają bo Byczki są , Byk płci męskiej nawet muczy udatnie ku uciesze
dziecięcia

pozdr.Joanna
ps. to fajnie, że juz jesteś :)

35. Data: 2002-09-06 07:21:32

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> dla odmiany temat troszkę mniej cięzki, dotyczący znaków zodiaków. A
> własciwie tego czy one w Waszych małżenstwach odgrywają jakąś rolę,
czy da
> się poweidzieć, że dla przykładu taki skorpion jak ja to ..... i tu
lista
> cech.
*********
Tashunko - Byk - a jakże! TŻ- Skorpion .

Tak o nas piszą:

"Jeśli razem to na zawsze. Skorpion to dość skomplikowany i trudny
charakter. Czasem ciężko z nim wytrzymać. Bywa złośliwy i pamiętliwy,
gdy mu się raz wejdzie w drogę, to potem ciężko zmienić jego
nastawienie do siebie. W swojej naturze ma już zakodowaną nieufność do
bliźnich. Ale jeśli kogoś doceni będzie mu przyjacielem. Dla kobiet
bardzo atrakcyjny, urodził się już z umiejętnością podbijania
niewieścich serc.

Pani Byk - kobieca i zmysłowa, ma duże szanse zjednać sobie
przychylność Pana Skorpiona. Niech nie próbuje go zawojować, to jej
się nigdy nie uda, wręcz przeciwnie nabierze on podejrzeń i
zdystansuje się. Jej siła to sex appeal. Sprawy seksu są u niego na
pierwszym miejscu. Lecz jeśli Skorpion zakocha się, to całym sercem.
Wbrew pozorom jest bardzo uczuciowy. Ukochaną kobietę będzie otaczał
troską.

Pan Skorpion, jeśli czyni cokolwiek, to angażuje się całym sobą. Gdy
zdecyduje się na małżeństwo, podporządkuje temu prawie wszystko.
Kobiety-Byki muszą o tym pamiętać i powstrzymywać się od scen
zazdrości. Wskazane jest również ujarzmienie własnego uporu. Pan
Skorpion potrafi być wdzięczny. W alkowie jest prawdziwym wulkanem. Na
tym polu nigdy się nie męczy.

Macie wiele ze sobą wspólnego, ale musicie nauczyć się bycia ze sobą.
Skorpionie, poskrom nieco swoją zazdrość - Twoja partnerka należy do
wiernych osób....

Najlepszym dla Byka parterem do zmysłowych rozkoszy jest Skorpion.
Przyciągają się na zasadzie jedności przeciwieństw. Byka pociąga w
Skorpionie jego seksapeal i pasja do eksperymentowania w łóżku.
Skorpion zaś ceni u Byka zmysłowość i wyrafinowanie. Taka para nie
będzie się ze sobą nigdy nudzić."

A mnie nie pozostaje nic innego, niż się pod tym podpisać, bo tak to
wygląda!

Joanna - 100% Byk , dla którego zawsze najważniejsza jest Rodzina!

36. Data: 2002-09-06 07:56:06

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lusi <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al8hlc$e8e$...@n...tpi.pl...

> Rybka powiadasz, wiec tak: jest uosobieniem spokoju, trudno wyprowadzic Go
> rownowagi.

Zgadza sie.Niestety udalo mi sie wyprowadzic go z rownowagi,nie polecam :-)

Prawie zawsze to On (nawet gdy moja wina:)) pierwszy wyciaga
> reke. Wady?...balaganiarz -rozrzuca rzeczy to tu, to tam, widac gdzie byl
> co robił:) Ma jeszce jedna -może to z wiekiem postepuje:) - jest
> zapominalski. Innych jeszcze nie znalazłam (moze nie ma?:))

Moja Ryba tez jest zapominalaska wiec wszystko notuje.
Ma dobre serce,jest troche naiwna,ale potrafi byc zawzieta i zlosliwa.
Najwazniejsze ze potrafi zniesc moj choleryczny charakterek :-)

Pozdrawiam.Magda

37. Data: 2002-09-06 08:02:28

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jacie! Ja tez Blizniak, a moj T to Ryba i tez mam na imie Magda tak jak Ty
> :-)
> Slyszalas, ze podobno uklad Blizniak-Ryby nie ma szans na przetrwanie?

Że się tak wtrącę ;) Ja skorpion, a TŻ Panna i też podobno nie ma szans na
dobre życie ;)))))))))))))

> Ja
> sie z tego smieje bo jak na razie (odpukac - puk, puk) nasz uklad jest
> wysmienity.

Otóż to ;)

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

38. Data: 2002-09-06 08:11:56

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> W ogóle to skorpion to najwredniejszy (i najukochańszy) ze znaków.

O nie nie nie i jeszcze raz nie. Wredne na pewno nie są (jak ja nie lubię
tego słowa ;) ), ale jak ktoś im podpadnie to potrafią porządnie ukłuć.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

39. Data: 2002-09-06 08:15:58

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> konkretny, rzeczowy
>
> a ja? rozdwojony blizniak, mila slodka sympatyczna, ale zalezy dla kogo
> i kiedy mi sie chce, bo jak mi sie nie chce to wredna, czepliwa jedza
> (tak wredna, ze TZ twierdzi, ze powinnam byc non stop w ciazy, bo burza
> hormonow powoduje, ze jestem ciagle spokojna i bezproblemowa)
> momentalnie wybucham, wyrzucam z siebie cala agresje i po 5 minutach juz
> jestem spokojna
> jestem gadatliwa, otwarta na caly swiat, slomiany zapal, zainteresuje
> sie i zaraz mi przechodzi, no i te problemy z podjeciem decyzji....

Ja, mimo że skorpionica znajduję w sobie trochę Twoich bliźniaczych cech i
tak dumam i dumam i chyba to nie bliźniacze-skorpioniaste-czyinnetakie tylko
może trochę Babskie ;)))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

40. Data: 2002-09-06 08:20:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> eee zazdrosny chyba jest kazdy o swojego partnera, tylko ze moze nie
> jestes chorobliwie zazdrosny, i nie masz powodow tego okazywac.

Nie wchodźmy na wątek "zazdrość" - bo będzie: długo, namiętnie i
bezpłciowo.

Pozdrawiam
Qwax

Witam:)
Rodzina rozproszona
Gazeta internetowa poszukuje współpracowników!
Sfera zawodowa - poradźcie co robic
[ OT i NTG ] , ale liczę na Rodzinę ...