Skowidiociałym i zakeczupowanym...

11. Data: 2021-11-12 09:11:32

Temat: Re: Skowidiociałym i zakeczupowanym...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 22:37, XL pisze:

> Dziwne, że te, które NIE PRZECZĄ, jakoś są niedostępne publicznie.

A co w tym dziwnego, że coś co nie istnieje, nie jest dostępne?

> Tzn. WCALE NIE dziwne.

Właśnie.

> Jesteś ciepłą plasteliną dla propagandy kowidościemnej - nawet nie trzeba
> cię ugniatać, sam łapiesz zadany kształt...

"- Kluczowym odkryciem było to, że ludzie o nastawieniu ekstremistycznym
mieli tendencję do myślenia o świecie w kategoriach czarno-białych i
mieli trudności ze złożonymi zadaniami, które wymagały skomplikowanych
czynności umysłowych - wyjaśnia główna autorka dr Leor Zmigrod z
wydziału psychologii w Cambridge.
- Osoby lub mózgi, które mają trudności z przetwarzaniem i planowaniem
sekwencji złożonych działań, mogą być bardziej przyciągane do skrajnych
lub autorytarnych ideologii, które upraszczają świat - powiedziała dr
Zmigrod.
(...)
Zespół ustalił, że inną cechą ludzi ze skłonnościami do ekstremizmu
wydaje się być fakt, że nie radzą sobie z regulowaniem swoich emocji, co
oznacza, że są impulsywni i mają tendencję do poszukiwania silnych
emocjonujących wrażeń.
- To pomaga nam zrozumieć, jakiego rodzaju osoba może chcieć dopuścić
się przemocy wobec niewinnych obcych - twierdzi badaczka.
Autorzy stwierdzili także, że uczestnicy badań, którzy byli skłonni do
dogmatyzmu (bezkrytycznego przyjmowania danych twierdzeń jako prawdy,
bez weryfikacji i podawania w wątpliwość) ,,utknęli" w swoich przekonania
i są stosunkowo odporni na wiarygodne dowody, bo w rzeczywistości mają
problem z przetwarzaniem dowodów nawet na poziomie percepcyjnym -
wyjaśnia Guardian.
(...)
W badaniu przyjrzano się łącznie 16 różnym orientacjom ideologicznym.
Zdaniem autorów analizy, wyniki ich prac mogą mieć ,,głębokie implikacje
dla identyfikacji i wspierania osób najbardziej narażonych na
radykalizację ze spektrum politycznego i religijnego""

https://www.focus.pl/artykul/osoby-o-skrajnych-pogla
dach-mniej-zdolne-do-zadan-umyslowych-sugeruja-badan
ia

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2021-11-12 09:30:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> https://www.focus.pl/artykul/osoby-o-skrajnych-pogla
dach-mniej-zdolne-do-zadan-umyslowych-sugeruja-badan

Właśnie dowiodłeś ostatecznie, jaka rozlazłą plasteliną jesteś - cytujesz
artykuliki ze swojej foremki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2021-11-12 10:11:11

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 09:30, XL pisze:

dach-mniej-zdolne-do-zadan-umyslowych-sugeruja-badan
ia

> Właśnie dowiodłeś ostatecznie, jaka rozlazłą plasteliną jesteś - cytujesz
> artykuliki ze swojej foremki.

Nie moja wina, że jesteś odporna na dowody i nie radzisz sobie z
własnymi emocjami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2021-11-12 11:32:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

dach-mniej-zdolne-do-zadan-umyslowych-sugeruja-badan
ia

> Nie moja wina, że jesteś odporna na dowody i nie radzisz sobie z
> własnymi emocjami.

Jeśli za ,,dowód" uważasz artykuł w necie o tym, co ktoś gdzieś powiedział
czy spreparował, to tak, jestem odporna na ,,dowody". Na płaskość Ziemi też
kiedyś były ,,dowody". Na geocentryczność US też.
Człowiek myślący potrafi samodzielnie wybrać to, co jest prawdą, zwłaszcza
wtedy, gdy musi jej szukać w wąskich szczelinach między propagandą a
chłamem medialnym. Ty łykasz propagandę, zagryzając chłamem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2021-11-12 12:07:14

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 11:32, XL pisze:

dach-mniej-zdolne-do-zadan-umyslowych-sugeruja-badan
ia

> Jeśli za ,,dowód" uważasz artykuł w necie o tym,

Pracę naukową wskazaną w tym artykule.
Którą możesz samodzielnie zweryfikować.
Możesz też wysyłać swoje wątpliwości do autora tej pracy.

> co ktoś gdzieś powiedział
> czy spreparował,

Ty tak robisz.

> to tak, jestem odporna na ,,dowody". Na płaskość Ziemi też
> kiedyś były ,,dowody".

Nie, nie było.
Gdyby były, to żylibyśmy na płaskiej Ziemi.

> Na geocentryczność US też.

Też nie było.
Gdyby były, to żylibyśmy w geocentrycznym US.

> Człowiek myślący potrafi samodzielnie wybrać to, co jest prawdą,

Faktów się nie wybiera.

> zwłaszcza
> wtedy, gdy musi jej szukać w wąskich szczelinach między propagandą a
> chłamem medialnym. Ty łykasz propagandę, zagryzając chłamem.

Ja w każdej chwili mogę w obliczu faktów zmienić swoją wiedzę na dany temat.
Ty nie. Łykasz propagandę zagryzając chłamem bez potwierdzenia w nauce.
A nawet przeczące nauce.

Różnica między tobą a mną polega na tym, że jeżeli pokażesz mi dowody
naukowe na poparcie tego co twierdzisz, to bez problemu przyjmę je do
wiadomości. Ty tego nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2021-11-12 12:46:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> Różnica między tobą a mną polega na tym, że jeżeli pokażesz mi dowody
> naukowe na poparcie tego co twierdzisz, to bez problemu przyjmę je do

Zarzucasz nierzetelność moim źródłom - pokaż TWOJE ,,dowody naukowe".
Przekaz medialny to żaden ,,dowód naukowy". Przekazać można wszystko. Dawaj
dowody, NIE PRZEKAZY MEDIALNE.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2021-11-12 12:59:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 12:46, XL pisze:

> Zarzucasz nierzetelność moim źródłom

Nie podałaś ani jednego źródła.

>- pokaż TWOJE ,,dowody naukowe".

Jakie moje?

> Przekaz medialny to żaden ,,dowód naukowy". Przekazać można wszystko. Dawaj
> dowody, NIE PRZEKAZY MEDIALNE.

W tym co ci podaję są podane źródła.

W tych co ty podajesz są linki do szurskich portali, które powołują się
na szurskie portale, które podają jako źródło inne szurskie portale,
które jako źródło podają szurski portal, który linkuje do szurskiego
portalu...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2021-11-12 13:07:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> na szurskie portale, które podają jako źródło inne szurskie portale,
> które jako źródło podają szurski portal, który linkuje do szurskiego

Twoje są dla mnie szurskie. Takie stalinowskie ,,naukowcy radzieccy
udowodnili".
,,Udowadniali"
dla niego wszystko, co tylko sobie wymyślił. Wy, lewacy, to dziś taki
zbiorowy Stalin. I tyle w temacie.
I spadaj, bo rozmowa z tobą coraz bardziej mnie już nudzi. Po prostu. Ewkę
odstawiłam, a teraz odstawiam ciebie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2021-11-12 13:19:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 13:07, XL pisze:

> Twoje są dla mnie szurskie.

Wiem. Bo podają konkretnie do jakich badań się odnoszą.
A ty jesteś odporna na fakty.

Takie stalinowskie ,,naukowcy radzieccy
> udowodnili".
> ,,Udowadniali"
> dla niego wszystko, co tylko sobie wymyślił. Wy, lewacy, to dziś taki
> zbiorowy Stalin. I tyle w temacie.

No wiesz... dla mnie twoje przekazy medialne, to żaden "dowód naukowy".
Dawaj dowody, NIE PRZEKAZY MEDIALNE

> I spadaj, bo rozmowa z tobą coraz bardziej mnie już nudzi. Po prostu.

To dlatego odpisujesz. Bo cię nudzi.
Ciekawe.

Tak samo jak nie korzystasz z FB, bo nie czujesz takiej potrzeby, a mimo
tego co chwilę cię banują...

> Ewkę
> odstawiłam, a teraz odstawiam ciebie.

Tak jak odstawiłaś FB :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2021-11-12 19:49:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 13:07, XL pisze:
> Ewkę
> odstawiłam, a teraz odstawiam ciebie.

Tylko tabletek za często nie odstawiaj.

LOL

--
Ewa

(o; to nie skundleni Słowianie ;o)
Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Re: "Milicja? Tu mowi poeta Bezdomny z domu wariatow"
Keczup a transplantologia.
Lewactwo.