Czego kobiety nie lubia ?

1. Data: 2001-07-17 12:20:57

Temat: Czego kobiety nie lubia ?
Od: "Jarek" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Chciałem zapytac kobiety, czego najbardziej nie lubia u mezczyzn
przedewszystkim u nowopoznanych :-) ) ?

Pozdrawiam serdecznie

Jarek

1. Data: 2001-07-17 12:44:26

Temat: Re: Czego kobiety nie lubia ?
Od: "poranna mgła" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@h...pl> napisał

> Chciałem zapytac kobiety, czego najbardziej nie lubia u mezczyzn
> przedewszystkim u nowopoznanych :-) ) ?

Udawania kogos innego i brudnych paznokci :-)

pozdrawiam cieplo
poranna mgla

1. Data: 2001-07-17 12:55:15

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:9j1aj7$jll$...@n...tpi.pl...
> Witam .
> Chciałem zapytac kobiety, czego najbardziej nie lubia u mezczyzn
> przedewszystkim u nowopoznanych :-) ) ?

Chamstwa, mówienia o dziewczynach "laski" (lub używania pokrewnych określeń)
, przeklinania, bezmyślności, niezwracania uwagi na innych, brudnego ubioru,
gapienia się na biust, nogi, pupę, drapania się, opowiadania starych dowcipó
w, bałaganiarstwa, niefrasoblowości...

"Dziewczyny, macie małe rybki w głowach!"
(by Tata)

1. Data: 2001-07-17 13:05:22

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kohol <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
ubioru,
> gapienia się na biust, nogi, pupę, drapania się, opowiadania starych

...znam paru troglodytow idealnie pasujacych do tego opisu i mocno sie
zastanawiam, co w nich takiego jest, ze non stop kreca sie przy nich
taaaakie...hm...ugryzlem sie w klawiature na literze "l"...no wiec takie -
piekne kobiety!!!...a jaki taki grzeczny i ulozony, schludny i niesmialy i
nic...buuuuu!!!
pozdrawiam serdecznie...i grzecznie.pepe

1. Data: 2001-07-17 13:05:58

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9j1aj7$jll$...@n...tpi.pl, Jarek at j...@h...pl wrote
on 07-17-01 14:20:

> Witam .
> Chciałem zapytac kobiety, czego najbardziej nie lubia u mezczyzn
> przedewszystkim u nowopoznanych :-) ) ?
>
> Pozdrawiam serdecznie
>
> Jarek

Tupetu, chamstwa, nieestetycznego wygladu (chodzi mi o niechlujnosc) - czyli
tego, czego generalnie nie lubie u ludzi (zarowno K jak i M).
Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-07-17 13:29:30

Od: "Jarek" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piekne kobiety!!!...a jaki taki grzeczny i ulozony, schludny i niesmialy i

No wlasnie, jak to jest ????????

Jarek

1. Data: 2001-07-17 13:35:55

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9j1eju$b5i$...@n...tpi.pl...
> ...znam paru troglodytow idealnie pasujacych do tego opisu i mocno sie
>
> No wlasnie, jak to jest ????????

Moze to dlatego, ze ja nie jestem klasyczna l... , o sorry, dziewczę budowy
modelki i wypowiadalam sie tylko za siebie? : )))

1. Data: 2001-07-17 13:37:09

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> ...znam paru troglodytow idealnie pasujacych do tego opisu i mocno sie
>
> No wlasnie, jak to jest ????????

Jak kobieta mowi ze nie lubi to... mowi.
Moze to to?

L.

1. Data: 2001-07-17 13:58:55

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:
> Chciałem zapytac kobiety, czego najbardziej nie lubia u mezczyzn
> przedewszystkim u nowopoznanych :-) ) ?

Przeciwieństwa przystojnych facetów co się zowie, czyli Brzydali
i Kalesonów w dowolnej kolejności.

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

1. Data: 2001-07-17 14:16:50

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam .
> Chciałem zapytac kobiety, czego najbardziej nie lubia u mezczyzn
> przedewszystkim u nowopoznanych :-) ) ?
>
> Pozdrawiam serdecznie

No to tak:
Przede wszystkim jak opowiadaja o swoich bylych milosciach. Takie zachowanie
szczegolnie na pierwszej rantce jest poprostu nie na miejscu
Gdy facet sie spoznia, bo to kobieta powinna sie spoznic te 5 minut (nie
wiecej), zeby on nie myslal, ze tak od razu na niego leci. Natomiast jak on
sie spozni to nie zauwazy 5-cio minuowego spoznienia kobiety i...kiszka ;)
Gdy robi tzw. reklame czyli ciagle gada o sobie, o swoich osiagnieciach i
nie slucha kobiety nie prowdzi dialogu.
Kobieta (ja) wbrew pozorom nie lubi na poczatku znajomosci gdy on zaprosi ja
do jakiejs drogiej restauracji, bo ona wtedy nie wie jak sie zachowac. To
jest bardzo trudne do wytlumaczenia. Ona poprostu zle sie czuje naciagajac
go na kase i potem nie chce sie juz z nim umowic.
Kobiety IMO na poczatku znajomosci nie lubia chodzic do kina (tzn. na film).
Mysla wtedy tak:
Musze byc bardzo nudna skoro on chce isc do kina zamiast ze mna rozmawiac,
idzie na latwizne, kupi bilety, posadzi na krzesle i kaze ogladac. Ew.
chwyci za reke co jest oczywiscie bardzo mile.
Garnitury nie sa mile widziane.

Szkoda, ze nie zapytales co dziewczyny lubia na poczatku znajomosci ;)

El

test
Roschah
Pomiędzy psychologią, a para...czymś tam.
Dziewczyna jako przyjaciel?
PSYCHOLOG O REKLAMIE NA CZACIE