Re: Skrzynki lęgowe dla ptaków

From: "Raróg" <r...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Skrzynki lęgowe dla ptaków
Date: Tue, 4 Mar 2003 22:11:52 +0100

Z moich obserwacji wynika ,że prawdopodobieństwo zasiedlenia jest
wysokie.Ptaki "dziuplowe" mają coraz mniej naturalnych kryjówek i chętnie
korzystają z przygotowanych przez człowieka skrzynek lęgowych.Oczywiście
jeśli ocenią je jako bezpieczne.A sa świetnymi obserwatorami.W twojej
sytuacji zrezygnowałbym z drzewek a skupił się na domu. Życzę powodzenia.
P.s. Ptaszki potrafią również czynić spustoszenie w ogrodzie."Moje" kwiczoły
są gorsze od najgorszych szpaków.