Re: Skrzynki lęgowe dla ptaków

From: l...@w...pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Skrzynki lęgowe dla ptaków
Date: 8 Apr 2003 12:46:18 +0200

> Użytkownik "Raróg" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ja też postanowiłem ustawic budkę, którą wykonałem dokładnie według przepisu z
http://ogrody.agrosan.pl/budka.html
- wersja A. Budke umocowałem na dębie na wys. ok 5m nad ziemią. Pod spodem
wokól pnia rozpiąłem plastikową siatkę przeciwko kotom (mam też w okolicy
łasice ale te chyba nie chodzą po drzewach) i pełen zadowolenia poszedłem spać
licząc na sikorki, których zimą mam zatrzęsienie. Następnego dnia spadł śnieg i
leży do dziś. Ciekawe co będzie z prawdopodobieństwem zasiedlenia mojej budki.
Pozdrawiam wszystkich zimowo.
Leszek