Skurcze łydki

11. Data: 2011-02-02 14:54:44

Temat: Re: Skurcze łydki
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 23:04, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> W kakao. Profanko języka. PLONK.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

:D aleś się musiała zjezyć ,że aż ją spolonkownicy potraktowałaś???
Aicha... a co to jest profanka? Fanka profanacji? ;)))
Fajnie brzmi: Osz ty w morde profanko ;D*
Dajcie jej spokój Stokrotka to juz legenda - tak przez względ na
zasiedzenie nie wypada jej dyskryminować :)
--
p?rform?rka

12. Data: 2011-02-02 21:20:09

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-01 23:04, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Atam. Jąka się biedactwo.

Qra

13. Data: 2011-02-02 21:22:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 22:20, Qrczak pisze:

> Atam. Jąka się biedactwo.

Nie przy jedzeniu, no jak Boga kocham, no!

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Leczenie zatok - porady
'syfy' u dorosłego
Testy egzaminu specjalizacyjnego z pulmonologii
Lekarstwa na krzepliwość krwi
Re: wczesne wykrywanie