Skutecznie uszczelnic stare drzwi

1. Data: 2012-02-11 11:34:22

Temat: Skutecznie uszczelnic stare drzwi
Od: "Majka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak skutecznie uszczelnic drzwi?
Może nie są stare, ale nie są też dobre, ani szczelne.
Drzwi wejściowe do domu.
Mróz przenikliwy, i korytarz/wiatrołap jest bardzo wychłodzony.

Jak uszczelnić te drzwi SKUTECZNIE?

Uszczelki gumowe o róznych profilach powodują wypaczanie drzwi (jeden zamek,
jedna klamka pośrodku, a uszczelka w rogu drzwi wypycha ten róg).

Macie jakies sposoby, pomysły?

Ja myslę o czymś takim, skorygujcie mój pomysł lub odradźcie go:

chcę użyć bezbarwny silikon, zaaplikować grubą, szekorką ścieżkę silikonu na
przegi ramy, tam gdzie drzwi przylegaja do ramy.
Następnie na tę grubą sciżkę silikony chcę położyć (dotknąć i leciuteńko
przykleić) najcieńszą mozliwą folię.
Następnie zamykam drzwi i zostawiam tak na noc. Dzieki zamknięciu silikon
formuje się w uszczelkę doskonałą, pasującą do kazdej szczeliny między
drzwiami a obramowaniem.
Rano po otwarciu drzwi zdejmuję tylko z silikony tę cieńką folię (miała
chronić drzwi przed sklejeniem się z ramą).

Czy to będzie skuteczne?

A może macie inne pomysły? Wymiana drzwi TERAZ nie wchodzi w grę, a kupne
uszczelki są bardzo niedoskonałe.

Majka

2. Data: 2012-02-11 13:31:09

Temat: Re: Skutecznie uszczelnic stare drzwi
Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Feb 2012 11:34:22 +0000, Majka napisał(a):
> Uszczelki gumowe o róznych profilach powodują wypaczanie drzwi (jeden
> zamek,
> jedna klamka pośrodku, a uszczelka w rogu drzwi wypycha ten róg).

brzmi troche jakbys chciala nakleic uszczelke tylko w rogu, ale zgaduje
ze zle zrozumialem :) ja bym obkleil cale drzwi dookola.

> [...]
> Rano po otwarciu drzwi zdejmuję tylko z silikony tę cieńką folię (miała
> chronić drzwi przed sklejeniem się z ramą).

pomysl fajny i daj znac czy zadziala :) przed polozeniem tego sprawdzilbym
jednak to na czyms innym niz drzwi. rozlej na jakiejs desce silikon, poloz
folie, poloz kolejną deskę.

na wypadek gdyby mialo sie okazac ze silikon potrafi rozpuscic folie i
sklei dwie deski :) ryzyko male ale wolalbym nie przekonywac sie o tym na
wlasnych drzwiach ;)

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

3. Data: 2012-02-11 14:01:11

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-11 14:31, Konrad Karpieszuk pisze:

> [...]
>
> na wypadek gdyby mialo sie okazac ze silikon potrafi rozpuscic folie i
> sklei dwie deski :) ryzyko male ale wolalbym nie przekonywac sie o tym na

Wypróbowane.Silikon nie rozpuści folii, ułoży się dobrze.
Po przycięciu wygląda nawet niezle.
Jest tylko jeden problem, nie trzyma się drzwi.
Po czasie, czy to od temperatury, czy wilgoci, odpada od drzwi i nie
można takiej uszczelki niczym przykleić, chyba tylko przybić :-)
Próbowane na drzwiach zewnętrznych,drewnianych.

4. Data: 2012-02-12 10:12:06

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawno temu, przed epoką silikonów, mój tato uszczelniał tą metodą okna
- kitem.

Ania

5. Data: 2012-02-13 16:01:22

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Czy to będzie skuteczne?
>
> A może macie inne pomysły? Wymiana drzwi TERAZ nie wchodzi w grę, a kupne

Popatrz na to z innej strony. masz wentylację bo musisz mieć. Wentylacją
wylatuje do atmosfery mniej więcej objętość pomieszczeń na godzinę. To są
dziesiątki i setki metrów sześciennych powietrza. jak uszczelnisz drzwi to
powietrze z zewnątrz i tak napłynie do środka. Będzie piździło w innym
miejscu. Jak uszczelnisz wszystko to zakłócisz działanie wentylacji ze
wszystkimi konsekwencjami. Do śmierci włącznie. Poszukaj doniesień prasowych
jak zginęli ludzie bo za bardzo uszczelnili pomieszczenia w których były
gazowe podgrzewacze wody. Podgrzewacz wypalił tlen z powietrza i ludzie się
udusili. Fajna śmierć bo nie boli. Chwilę się mocniej oddycha, potem traci
przytomność i jak pomoc nie dotrze w przeciągu kilku minut to jedyną imprezą w
jakiej się jeszcze bierze udział jest własny pogrzeb.

6. Data: 2012-02-13 16:46:08

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 17:01, kogutek pisze:

> [...]
> przytomność i jak pomoc nie dotrze w przeciągu kilku minut to jedyną imprezą w
> jakiej się jeszcze bierze udział jest własny pogrzeb.

Ty kogutku, pojedz sobie lepiej ziarenek
zamiast stukać dzióbkiem w klawiaturę.
Będzie to miało więcej sensu.

JK

7. Data: 2012-02-14 13:20:40

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JK <j...@i...pl> napisał(a):

> Ty kogutku, pojedz sobie lepiej ziarenek
> zamiast stukać dzióbkiem w klawiaturę.
> Będzie to miało więcej sensu.

Jak byś był uprzejmy nie pozdrawiać. Jeszcze ktoś pomyśli że się znamy i jak
mu wytłumaczę że to Ty chcesz mieć kolegę a nie ja.

8. Data: 2012-02-16 07:34:46

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>przytomność i jak pomoc nie dotrze w przeciągu kilku minut to jedyną imprezą w
>jakiej się jeszcze bierze udział jest własny pogrzeb.

Skad łotsonie wiesz, ze ona w oknach nie ma np. napowietrznikow?
Ona chce uszczelnic tylko bardzo nieszczelne drzwi , a Ty dorobiasz
cala historie, moze pomysl troche nad pytaniem watkotworczyni
i skoro tak duzo wiesz, to odpisz jej, ale _na temat_.

9. Data: 2012-02-16 12:41:24

Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Feb 2012 08:34:46 +0100, Przesmiewca napisał(a):
> [...]
> historie, moze pomysl troche nad pytaniem watkotworczyni i skoro tak
> duzo wiesz, to odpisz jej, ale _na temat_.

Ja jednak wole dmuchanie na zimne owego łatsona, niż Twój cudowny
sarkazm...

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

10. Data: 2012-02-16 13:02:21

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> napisał(a):

>Ja jednak wole dmuchanie na zimne owego łatsona, niż Twój cudowny
>sarkazm...

W tym akurat watku nie pada pytanie, co woli KK, ale co potrzebuje Majka
- a co potrzebuje, to wystarczy przeczytac dokladnie jej post.
Laska chce uszczelnic drzwi to wyskakuja jej z tematem wietrzenia,
grozba smierci i pogrzebami. Super.

Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
fronty lakierowane - jakie tanio?
szyby a mróz
Kalgon i pralka
Problem z instalacją CO