Skutki odstawienia pigułek anty...

1. Data: 2005-03-15 23:08:23

Temat: Skutki odstawienia pigułek anty...
Od: "Gabriel" <gSPAMabriel_fSP@M@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są skutki odstawienia pigułek antykoncpecyjnych?
Z doświadczenia :)

2. Data: 2005-03-15 23:28:52

Temat: Re: Skutki odstawienia pigułek anty...
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są skutki odstawienia pigułek antykoncpecyjnych?
> Z doświadczenia :)
>
> Pozdrawiam

wydłuzenie sie okresu z 3 dni na 5-6 ( czyli tak jak było przed pigułkami ) ,
no i cykle od 25 do 30 dni , tez tak jak było przed pigułkami, no i bardzuej
bolesne ( jednm słowem powrót do cyklów bezpigułkowych ) Brak hustawek
nastroju, spadek wagi - ale to związane zz tym ze pigulki zatrzymują wodę w
organiźmie

niektórym dziewczynom po odstawieniu pigułek moze wydłuzac sie nawet do 60 dni
cas pojawienia sie okresu na pierwszym cyklu bezpigulkowym

nie wiem ja u siebie oprócz tych z pierwszego zdania nie zaobserwowalam ,
teraz tez sie zastnawiam nad odstawieniem, w końcu ilez mozna byc na
sztucznych hormonach

pozdrawiam Aska

3. Data: 2005-03-16 07:11:34

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są skutki odstawienia pigułek antykoncpecyjnych?
> Z doświadczenia :)

odstawilam we wrzesniu ,pierwszy okres po 37 dniach ,kolejne po równo 28
,okresy normalne 1-2 dłuższe ,nie bolesne ,nie obfite-nigdy nie mialm z
tym problemu ,przed okresem pogorszenie stsnu cery -pryszcz,itp -delikatne.
brak bolesnosci piersi ,nie nabieranie wody,zdecydowanie mniejsze pms-co
dziwne bo to piguly powinny dzialac na zmniejszenie pms.
zdecydowanie lepiej sie czuje chociaz trzeba wybrac inna forme
antykoncepcji a jak sie okazuje nie ma az takiego szerokiego wyboru
jakby sie wydawało.
p.

4. Data: 2005-03-16 11:58:07

Od: "do*ska" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" napisał
> Jakie są skutki odstawienia pigułek antykoncpecyjnych?
> Z doświadczenia :)

To zalezy od kobiety - od indywidualnego przypadku. Np. u mnie (ale naleze
do mniejszosci) bylo kiepsko. Po odstawieniu pigulek moj organizm nie mogl
za nic podjac swoich funkcji, w efekcjie straszliwe hustawki nastrojow,
uderzenia goraca, krwawienia co kilka dni bez mozliwosci ustalenia ktore to
plamienie a ktore okres. I tak przez okolo rok. Badania hormonalne wykazaly,
ze poziom hormonow ogolnie bardzo nizutki ze skokami w roznych nietypowych
momentach cyklu. Nie obeszlo sie bez leczenia hormonalnego. Dopiero potem
wszystko wrocilo do normy.
Pozdrawiam
do*ska

5. Data: 2005-03-16 22:35:57

Od: "meg_suspensik" <p...@s...maupa.fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <gSPAMabriel_fSP@M@wp.pl> napisał

> Jakie są skutki odstawienia pigułek antykoncpecyjnych?
> Z doświadczenia :)

Tu sie mozna naczytac, co z doswiadczenia

http://wizaz.pl/w-agora/download_thread.php?bn=oglos
zenia_ploteczki&thread=1094646558

a co przypadek to co innego - jak widac reakcje sa bardzo indywidualne i
prawdopodobnie zalezne tez od rodzaju pigulek...
ja biore od jakichs dwoch lat Diane-35 i jakos wcale nie mam ochoty
odstawiac, choc kiedys trzeba bedzie..:( a potem pryszcz na pryszczu... - to
tak u mnie na przyklad..

~~ meg

6. Data: 2005-03-17 06:24:32

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

meg_suspensik napisał(a):

> [...]
> ja biore od jakichs dwoch lat Diane-35 i jakos wcale nie mam ochoty
> odstawiac, choc kiedys trzeba bedzie..:( a potem pryszcz na pryszczu... - to

diane??? tak długo??? (czyt za długo)

najwyższa pora się z nimi pożegnać, niekoniecznie zrezygnować z pigułek
- po prostu zmienić je na inne...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

7. Data: 2005-03-17 07:31:56

Od: "pluto" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są skutki odstawienia pigułek antykoncpecyjnych?
> Z doświadczenia :)

ciąża :-)

8. Data: 2005-03-18 02:45:55

Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> diane??? tak długo??? (czyt za długo)
>
> najwyższa pora się z nimi pożegnać, niekoniecznie zrezygnować z pigułek
> - po prostu zmienić je na inne...
> E_m_i_

Jezeli okresy sa regularne , niema nadmiernej otylosci i innych ubocznych
dzialan tych tabletek to
nie radze ich zmieniac.
Okres pobierania tabletek A/K nie jest okreslony w odroznieniu od
spiralek.
wszebor

w...@c...ca
St.Catharines\ON
Canada

9. Data: 2005-03-18 07:36:46

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszebor napisał(a):

> [...]
> dzialan tych tabletek to
> nie radze ich zmieniac.
> Okres pobierania tabletek A/K nie jest okreslony w odroznieniu od

ale to nie chodzi o to, że należy zmieniać tabletki po pewnym czasie,
ale o to, ze nie powinno się zażywać konkretnie Diane-35 przez tak długi
okres...

10. Data: 2005-03-18 08:57:30

Temat: leki, alkohol i inne problemy
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witam

czytam ja sobie ulotke leku pramolan i wyczytuje iż " Z alkoholem
nasila działanie hamujące czynność mózgu". co to oznacza w praktyce?
Pozatym czy Pramolan zazywany z Nootropilem zi jakos.. ja wiem, nie
wyklucza?:P bo w jednym [znaczy w ulotce] jest napisane ze uspakaja, w
a drugim ze moze powodowac nerwowoac i zwiekszona aktywnosc. pozatym
jak bardzo moze zaszkodzic piwo [tak cale jedno ;)] przy braniu tych
lekow? [+ jeszcze antykoncepcja doustna]

--
Pozdrowienia,
Beherit

grzybica ukladu pokarmowego