Sky [cross: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia]

11. Data: 2007-02-28 09:22:16

Temat: Re: Jakie jest "Imię Róży"?! ;)
Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
news:es2j3n$mg5$1@news.onet.pl...
> [...]

> Tomasza i im podobnych...adeptów sztuki myślenia...pozycją. Obojetnie -film
> czy książka...nieważne. Morał z obu jest oczywisty! :)
>
> Póki nie podasz mi w skrócie owej idei-morału zawartego w tym jak się
> okazuje nadwyraz tu pasujacym dziele -nie odpowiem na jakąkolwiek
> zaczepkę...choćbyś miotał najgorsze obelgi i oskarżenia o tchórzostwo pod
> moim adresem. Po prostu nie odpiszę.
> Możesz mnie mieszać z błotem, z najgorszymi z najgorszych...ale będę
> niewzruszony...
> jak TRUP albo Słup Soli! ;)
>
> Póki owo "Imię Róży" nie padnie z Twych Robaku ust! ;D

hehe - pańska wypowiedź to "mataczenia ciąg dalszy".
Fakty są takie, że rzuciłeś publiczne pomówienie wobec persony
sugerując niezorientowanym jakoby rzekomo Robak* zwykle! (sic!)
kończył jednakowo - a więc oczywistą NIEPRAWDĘ,
ale nie potrafisz Pan uzasadnić: dlaczego w tym pieniactwie użyłeś wykrzyknika
a próbując wykręcić się sianem przed poniesieniem konsekwencji własnego
kłamstwa stawiasz warunki, a więc odejście od meritum na manowce
łudząc się, że uda się Panu złapać mnie za nos i wodzić swoimi ścieżkami
pomówień, uników i braku odpowiedzialności.
Nie wiesz jednak jak bardzo się mylisz sądząc, że uda się Panu wykpić.
Oczywistą sprawą jest, że gdybym odpowiedział Panu na to pytanie, na które
zboczyłeś (od słowa zboczenie, ~zakrzywienie (łac. curve) ) to w dalszym ciągu
także nie odszczekałbyś swojego pomówienia tylko zadawałbyś kolejne
coraz bardziej głupie pytania łudząc się, że zapomnę.
Nie proszę Pana - JA nie zapominam napaści na moją osobę
i napastników nie pozostawiam bezkarnych. To że nie liczysz się Pan
ze słowami - nie zdejmuje z Pana odpowiedzialności za czyny
a personalne pomówienia i oszołomskie sugestie, które zaprezentowałeś
to bardzo złe czyny. Krzew winny, który rodzi takie owoce - jest winny. :)

12. Data: 2007-02-28 13:01:04

Temat: Re: Sky&Robak: who is who ;D
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <k...@c...pl> wrote in message
> [...]

Sky mnie zrazil tym, ze wbrew temu co pisze, kurczowo trzyma sie
swoich pogladów, widzi swiat czarno-biały (jak zostałem zakwalifikowany
w rozmowie o Mello, za albo przeciw)
nakombinuje sie naprawde dziwacznie zeby swoje tezy udowodnic,
a na wykazanie sprzecznosci reaguje radą "wyluzowania interlokutora" :)
Niby sprytne.
Nie widze w tym duchowosci, są zaczepki i nakrecanie,
ale nie wymiana pogladów, nie polemika.
Duch

13. Data: 2007-02-28 13:36:39

Temat: Re: who is... ;D-uch?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:es3ufs$gqv$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Niby sprytne.
> Nie widze w tym duchowosci, są zaczepki i nakrecanie,

Echhh...Duchu...następny co zbyt poważnie traktuje to co mówi...i to co do
niego mówią? ;P

Może ty spróbujesz odgadnąć moją zagadkę:

Jakie jest prawdziwe "Imię Róży"? :)
[jaka jest idea-morał płynąca z owego dziełka Eco...
a w sposób istotny DOTYCZĄCA DUCHOWOŚCI!!!] :)

Podpowiedź: co jest najskuteczniejszym egzorcyzmem? ;)

14. Data: 2007-02-28 23:21:01

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com>
> [...]

> Niby sprytne.
> Nie widze w tym duchowosci, są zaczepki i nakrecanie,

Tak właśnie jest jak Pan piszesz. Ludziom, którzy udają, że coś ich
interesuje (jak Sky) z dużą łatwością przychodzi zarówno nic nie znaczące
przytakiwanie jak i wiele mówiące negowanie.
Sądzę, że jedynym miejscem, w którym Sky czułby się dobrze - byłby harem
z 40-toma nałożnicami, które patrzyłyby w swojego "pana" jak w proroka.
Gdyby świat zaludniony był samymi Sky'ami to nie byłoby ani Intternetu, ani
samochodów ani żadnych nauk - bo nie miałby kto kultywować mądrości. :-(

15. Data: 2007-02-28 23:31:07

Od: "AW" <P...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Żebyś ty ślepcze miał w sobie choć jedną setną tego co ma Sky...

Ale nic, szczekaj dalej.

AW

.

16. Data: 2007-03-01 02:22:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AW <P...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:%goFh.5750$r...@n...news.prodigy.ne
t...

> "ksRobak" <k...@c...pl> wrote in message

> ani
> >

> Żebyś ty ślepcze miał w sobie choć jedną setną tego co ma Sky...

Ma AW ma...[bez lizusostwa!] ma i więcej... ;)
...tyle że ma też zatwardzenie na własnym punkcie...jak choleraaa! ;)
Jak kiedyś wreszcie porządnie...ten tego...no wiecie...to pójdzie do przodu
że heeej! ;D
Odrzutem. ;P

17. Data: 2007-03-01 07:00:44

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <P...@h...com>
.
> "ksRobak" <k...@c...pl>

> Żebyś ty ślepcze miał w sobie choć jedną setną tego co ma Sky...
>
> Ale nic, szczekaj dalej.
>

> AW
>
> .

Blefujesz biedaku jak zwykle i jak zawsze bez uzasadnienia.
To klasyczne pieniactwo Epimenidesa - oszczerstwo z założenia.
Zakładasz Pan sobie, że Sky ma coś, ale to co sobie zakładasz to gó wno.
Liczą się konkrety i fakty a Pan tworzysz CHAŁĘ - odmóżdżającece memy
bez desygnatów. Jesteś Pan panie AW mędrkującym manipulatorem.
Kto ufny i głupi to panu uwierzy.
Zobacz Pan:
JA piszę, że REAL składa się z obiektów empirycznie potwierdzalnych.
Te obiekty SĄ, a wszystkie obiekty, stany i zdarzenia - tworzą rzeczywiste JEST.
Człowiek świadomy tego co JEST tworzy we własnej jaźni odwzorowanie
zmysłowe tego co JEST. W taki sposób dochodzi do odwzorowania
tego co JEST rzeczywiste a odwzorowanie obiektów, stanów i zdarzeń
ISTNIEJE w punkcie skupienia uwagi a więc w świadomości.
Jeśli "cokolwiek" istnieje w świadomości a ma pierwowzór i/lub desygnat
w rzeczywistym JEST - to mówimy, że to "cokolwiek" JEST prawdziwe
i falsyfikowalne.
Pańskie Panie Andrzeju Wodolejski publiczne szczekanie jakoby Sky
miał coś i miał tego baaardzo dużo, to niefalsyfikowalny mem bez desygnatu
a więc bez potwierdzenia prawdziwości. To oszołomstwo z pańskiej strony
przynoszące więcej szkody niż pożytku.
Kłamać też trzeba umieć - samo szczekanie, które uskuteczniasz, to tylko
hałas nowomowy. Woda na młyn wodolejców, alefitów i trolli - trucicieli atmosfery.
Szałom, <= przez ł (l z kreską ukośną)

18. Data: 2007-03-01 08:29:20

Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> [...]
> ...tyle że ma też zatwardzenie na własnym punkcie...jak choleraaa! ;)
> Jak kiedyś wreszcie porządnie...ten tego...no wiecie...to pójdzie do

Jak ty dzięki swojej ostatniej biegunce słownej?

PN

19. Data: 2007-03-01 08:53:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote:
> [...]
> hałas nowomowy. Woda na młyn wodolejców, alefitów i trolli -
> trucicieli atmosfery. Szałom, <= przez ł (l z kreską ukośną)

Cokolwiek zostało tu już powiedziane o Skayu, wygląda na to, że jest
podyktowane zawiścią. Do pozazdroszczenia jest jego spontaniczność i w
sumie brak z jego strony pożądanej przez niektórych uczestników
reakcji na prowokacje. Zarówno te zamierzone i przemyślane, jak i te z
automatu zadawane: z przyzwyczajenia lub prymitywnego sposobu
prowadzenia wymiany myśli.
Tak zwane wodolejstwo nie powinno być przez nikogo przy zdrowych
zmysłach potępiane. Nikomu Sky tym krzywdy nie robi, ani nikogo nie
obraża. Ci, których szlag trafia z tego powodu, sami sobie robią
krzywdę. :)

michał

20. Data: 2007-03-01 09:06:32

Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał<6...@g...pl>

[...]
> [...]
> zmysłach potępiane. Nikomu Sky tym krzywdy nie robi, ani nikogo nie
> obraża. Ci, których szlag trafia z tego powodu, sami sobie robią

To nie jest prosta spontaniczność, tylko entuzjastyczne karmienie się
krytyką. Jak w realu u chama, którego nakręca próbujące przeciwstawiać mu
się otoczenie.
To przede wszystkim on prowokuje i ze słodkim ryjkiem tarza się w reakcjach
na swoje prowokacje. Reaguje na krytykę z automatu ("Twoja krytyka świadczy
WYŁĄCZNIE o tobie").
Wodolejstwo zalewa usenetu słowami pełnymi wody. Brak namysłu i zahamowań
rodzi (również) brak namysłu i zahamowań. Słowo się dewaluuje.
Jak to jest dobre, skoro jest złe?

PN

psycholog Elblag
Kompulsja Usenetowa!? [Było: interesowna niechęć... ;) ]
Potrzebna pomoc!
Ocena prawdomówności po spojrzeniu
Plonkujemy!