Sky [cross: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia]

91. Data: 2007-11-29 09:43:17

Temat: Re: Sky [cross: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia]
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 15:24, "Roman
Zaroff ."
<k...@m...gov.pl> wrote:
> Tak motywowana decyzja świadczy o zagubieniu, bądź o nie odkryciu prawdy,
> że w centrum chrześcijaństwa stoi krzyż.

roman, oczywiście.

ależ pyszna dyskusja się tu działa onegdaj

92. Data: 2007-11-29 11:55:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 29 Lis, 15:24, "Roman
Zaroff ."
<k...@m...gov.pl> wrote:

> roman, oczywiście.

Nie pohamuję się a jakże:
W centrum chrześcijaństwa to stoi Zmartwychwstały,
kto twierdzi że krzyż - ten sam świadczy o własnym
zagubieniu sedna...bądź nie odkryciu go jeczcze ;)

> ależ pyszna dyskusja się tu działa onegdaj

Tęsknisz za przebrzmiałymi dawno ideami?
to je odgrzejmy dla cię... ;P

93. Data: 2007-11-29 12:35:19

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 12:55, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Tęsknisz za przebrzmiałymi dawno ideami?
> to je odgrzejmy dla cię... ;P

naczelny kuchmistrzu, twoje ciepłe kluchy mam serwowane codziennie i
to w dużych ilościach

94. Data: 2007-11-29 14:24:56

Od: "Roman Zaroff ." <k...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

95. Data: 2007-11-29 18:19:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 29 Lis, 12:55, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Tęsknisz za przebrzmiałymi dawno ideami?
> to je odgrzejmy dla cię... ;P

naczelny kuchmistrzu, twoje ciepłe kluchy mam serwowane codziennie i
to w dużych ilościach

przecież ich nie jesz
więc nie wybrzydzaj
jak sam się prosisz
o kolejne... ;)

96. Data: 2008-07-03 06:10:11

Temat: Satanizm nie daje satanistom nic.
Od: "centurion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

97. Data: 2008-11-15 06:23:23

Temat: Sky&Robak: who is who ;D
Od: "Orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irracjonalnie fałszywy jest dogmat o tak zwanej śmierci Boga.

98. Data: 2008-11-22 17:45:59

Od: "Orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli zatem ściga się listami gończymi niektórych przedstawicieli ludu,
którzy duchownymi nie są, to czemu nie miałaby się znaleźć podobna osoba
wśród duchownych, przedstawicieli tego samego ludu?

99. Data: 2008-11-26 10:30:09

Od: "Orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba na nie odpowiedzieć, choćby się nie znało odpowiedzi.

100. Data: 2008-12-09 08:04:14

Od: "centurion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda, że Chrystus naucza, że po wzajemnej miłości świat rozpoznaje
uczniów Jego.

psycholog Elblag
Kompulsja Usenetowa!? [Było: interesowna niechęć... ;) ]
Potrzebna pomoc!
Ocena prawdomówności po spojrzeniu
Plonkujemy!