Sky sie z-biesił...? ;)

1. Data: 2007-05-16 15:25:19

Temat: Sky sie z-biesił...? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc możecie poczuć się lepsi-piekniejsi-doskonalsi...
A nawet odejść stąd w real [lub uciec wsadzając innych do KFa]
przekonami dogłebnie o własnej wyższości-lepszości... ;)
Przecież o to wam [nam wspólnie] chodziło! ;P
By Niebo zapełnić waszymi biesami...

Serdeczności... ;)

Wasz
Bies
Sky
;P

2. Data: 2007-05-16 15:42:21

Temat: Re: Sky sie z-biesił...? ;)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> przekonami dogłebnie o własnej wyższości-lepszości... ;)
> Przecież o to wam [nam wspólnie] chodziło! ;P

A może Nie-bies-sky?
:P

Odejść w real?!!! tam, gdzie nikt nie jest nie-bies-sky, tylko każdy
chodzi jakiś taki szary?!! Może rzeczywiście paru osobom ta
nie-bies-skość się w real przeniesie, więc widzisz, zasługa Twoja wielka
- tak myślę, sama trochę już zniebieszczała, co wszyscy w rodzinie
zgodnie twierdzą o mnie, łącznie z mężem i dziećmi :-)
Się mi to coraz bardziej podoba. Im też, choć trochę nieprzyzwyczajeni
jeszcze...

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-16 15:47:20

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Więc możecie poczuć się lepsi-piekniejsi-doskonalsi...
> A nawet odejść stąd w real [lub uciec wsadzając innych do KFa]
> przekonami dogłebnie o własnej wyższości-lepszości... ;)
[...]

Bezsilności...

PN

4. Data: 2007-05-16 16:29:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A może Nie-bies-sky?
> :P

Widzę że zgrabne skład-anki ci wychodzą spod

> Odejść w real?!!! tam, gdzie nikt nie jest nie-bies-sky, tylko każdy
> chodzi jakiś taki szary?!!

Szarość to raczej grozi literatom usenetu ;)
-jak zmieszać białe z czarnym to akurat szare ble ble wychodzi... ;P

> Może rzeczywiście paru osobom ta
> nie-bies-skość się w real przeniesie, więc widzisz, zasługa Twoja wielka

Co mi tam po wirtualnych zasługach
skoro w realu wyzwania o Niebo większe ;P

> [...]
> zgodnie twierdzą o mnie, łącznie z mężem i dziećmi :-)
> Się mi to coraz bardziej podoba. Im też, choć trochę nieprzyzwyczajeni

A co z tym Antkiem od proboszcza? ;P
Może choć CliveS.L.-a coś ortodoksyjnie koszernego
u się dla cie znajdzie? ;)

5. Data: 2007-05-16 17:22:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Widzę że zgrabne skład-anki ci wychodzą

Zarażasz - mowiłam przecież :-)))))))

> Co mi tam po wirtualnych zasługach
> skoro w realu wyzwania o Niebo większe ;P

"Bawić się i śmiać z entuzjazmem i śpiewać radośnie, wiedzieć, że choćby
jednej istocie żyje się lepiej, ponieważ ty żyjesz - to znaczy odnieść
sukces." Ralph Waldo Emerson
Czyż nie odnosi się to i do wirtualnego świata, i do realnego? Ja mam
takich sukcesów parę, Ty też - przypuszczam ;-)

> A co z tym Antkiem od proboszcza? ;P

Nie naciskam - boszczo wyjechał, to nie mam jak... A tam - poczekam, na
razie mam te wersje zastępcze... no i w razie czego może sobie pochodzę
do czytelni. Wśród tylu chwil przeciekających przez palce może ocalę te
spędzone w niej właśnie ;-)
Ściągnęłam "U źródeł" spod linku, który podałeś, ale nie wiem, czym
się otwiera pliki .ra :-(

> Może choć CliveS.L.-a coś ortodoksyjnie koszernego
> u się dla cie znajdzie? ;)

Szukam wszędzie - na Allegro mi podkupili... Poszukam w bibliotekach,
chętnie poczytam - lato przede mną.

6. Data: 2007-05-17 05:46:59

Od: "iskierka" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> By Niebo zapełnić waszymi biesami...

A nie, bo
nie-bieskie każdy zapełnia biesami na swoją miarę, miarkę, miareczkę,
czasem uskrzydlając je ponad miarę, miarkę, miareczkę w swojej fantazji aż
do jej granic.
O swojej lepszości przekonani, powiadasz.
Lepszości...
...a któż tu lepszy od kogo, ta stroszy przywiędłe piórka, ten nadyma
tłuste podgardle, ta macha kiełbaską ("wybierz mnie, wybierz) lekko
nieświeżą, tamten charczy nienawiścią z deka zakamuflowaną rubachą
słowiańską. Nikt nie lepszy, Skymenie, bo każdy jednaki, choć w innych
anturażach, czy to Sieć elektronów, czy Real słoneczny, zawsze jad
kiełbasiany czy podrdzewiała szabelka wypływa ponad makijaże. Jak tu i
teraz.

A jednak niebo niebieskie nad nami i miejsca pod jego dachem wystarcza... na
razie, choć spychają nas, niebian, te z kiełbaską wyborczą nieświeżą i ci z
szabelkami poszczerbionymi od czczego machania, choć zaćmiewaja iskry
naszych serc swoimi sztucznymi zimnymi ogniami.

Pozdrawiam Cię SKY, z daleka
i z bliska
iskierka.

7. Data: 2007-05-17 05:50:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iskierka" <s...@v...pl> wrote in message
> [...]
> szabelkami poszczerbionymi od czczego machania, choć zaćmiewaja iskry
> naszych serc swoimi sztucznymi zimnymi ogniami.

Moja szabelka używana - więc nie rdzewieje - często smarowana lubryką...

8. Data: 2007-05-17 08:33:29

Od: "iskierka" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja szabelka używana - więc nie rdzewieje - często smarowana lubryką...

Infantylny egocentryzm, jak zwykle... Ja, ja, ja, jaja, jajajaja... żałosne.
Kogo obchodzi ta twoja ubożuchna plastelinowa szabelka... Śmiech na sali.
Jeśli już tak bardzo pragniesz gadać o sobie, to może napisz wypracowanko na
temat: Wół, co dużo ryczy...
Ale nie musisz, rycz sobie dalej samotnie.
iskierka

9. Data: 2007-05-17 08:52:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

iskierka napisał(a):
> [...]
> szabelkami poszczerbionymi od czczego machania, choć zaćmiewaja iskry
> naszych serc swoimi sztucznymi zimnymi ogniami.

Do złudzenia podobnym stylem piszesz, jak Sky, więc powiem - mądrze
piszesz... Ale to tylko styl "jego", a ktoś Ty i jaka/i naprawdę? -
mogłoby być niezupełnie "iskrząco", jak o każdym z nas, prawda?... Ale -
słowo się rzekło - mądrze piszesz... Jednak czy tylko o innych? Czyś ty
od kiełbaski, czy od piórek, a może od czegoś innego? - uzupełnij wobec
tego kategorie, bom ciekawa, do której siebie zaliczysz. A może do tych
iskierek, co się pojawiają, by oceniać, a znikają, gdy ich samych kto
nagle ciekawy? Nie zniknij, bądź tu dłużej, a nie będziesz musiał
niczego już pisać o sobie... :P

10. Data: 2007-05-17 10:00:50

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

iskierka napisał(a):

> [...]
> temat: Wół, co dużo ryczy...
> Ale nie musisz, rycz sobie dalej samotnie.

Cześć, iSKYerko, znowu gadasz po skajowemu, może byś tak co we własnym
języku? Nie odbierzesz chleba (duchowego) naszemu tricksterowi. Każdy
się pozna na podróbce...
--
[...]

Relaks w 5 minut?
Oświadczenie "w sprawie wiadomych praw" ;)
Sondaze wyborcze cz. 16
VOLTA
PANIE PREZYDENCIE, PANE PREMIERZE !!!