Slaba tolerancja na alkochol? czy jak?

1. Data: 2004-02-12 07:53:35

Temat: Slaba tolerancja na alkochol? czy jak?
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Co sadzicie?
Czasem wystarczy ze wypije male piwo... wieczorem... albo dwa kieliszeczki
nalewki.... ide spac a rano czuje sie jakby mnie walec przejechał :(?

2. Data: 2004-02-12 10:01:21

Temat: Re: Slaba tolerancja na alkochol? czy jak?
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Co sadzicie?
> Czasem wystarczy ze wypije male piwo... wieczorem... albo dwa kieliszeczki
> nalewki.... ide spac a rano czuje sie jakby mnie walec przejechał :(?

Może się mści za to, że piszesz go przez "ch" :))))

3. Data: 2004-02-12 10:04:20

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może się mści za to, że piszesz go przez "ch" :))))

"holera" :)

4. Data: 2004-02-12 11:38:14

Od: "Wujek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Co sadzicie?
> Czasem wystarczy ze wypije male piwo... wieczorem... albo dwa kieliszeczki
> nalewki.... ide spac a rano czuje sie jakby mnie walec przejechał :(?

a może przy tym piwku 10 fajeczek wypalasz ;) ?

5. Data: 2004-02-12 11:38:52

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "holera" :)

uważaj.. bo ta "cholera" jest chyba gorsza od kaca.. i też się mścic lubi:)

Pozdrofki
Ł.Kowalski

6. Data: 2004-02-12 12:08:44

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może przy tym piwku 10 fajeczek wypalasz ;) ?

No wlasnie mowiac powaznie... nie.......

7. Data: 2004-02-12 16:11:45

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kieliszeczki
> nalewki.... ide spac a rano czuje sie jakby mnie walec przejechał :(?

Kac to przede wszystkim odwodnienie. Do trawienia alkoholu organizm
potrzebuje duuużo wody. Pij na noc, w nocy i rano wodę mineralną w ilości
dowolnej (czyt. dużej), a kaca nie będzie.

STranger
www.folding.prv.pl

8. Data: 2004-02-12 21:00:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-02-13 07:32:11

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie pij i zobacz jak bedziesz sie czul rano
>jesli dolegliwosci nie beda ustepowac - dopiero wowczas jest
>jakas podstawa aby szukac innej przyczyny

No to mamy lekarstwo :) Nie pic... bo po tak mnie nie meczy

10. Data: 2004-02-13 14:13:10

Od: "Goska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marqzik <m...@w...pl> napisał(a):

> Witam. Co sadzicie?
> Czasem wystarczy ze wypije male piwo... wieczorem... albo dwa kieliszeczki
> nalewki.... ide spac a rano czuje sie jakby mnie walec przejechał :(?

Pisze powaznie:idz zbadac watrobe.Moze sie okazac, ze sa to objawy choroby
watroby np.wzw.

PYTANIA DO WALDIMA
Problemy z zatokami
elektrokonizacja