[Śląsk] wtorek wieczorem - kto?

31. Data: 2003-09-25 11:23:14

Temat: Re: [Śląsk] wtorek wieczorem - kto?
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
news:bkuj60$p6h$2@nemesis.news.tpi.pl...

> ..... a potem
> wio do domu, na odwyk ;-)
>
> Eulalka

Nadajesz się, jesteś przyjęta ;)))

Pozdrawiam
Andrzej

32. Data: 2003-09-25 11:30:33

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Eulalka" napisała:

: Nie martw sie, kochana - jak już zjadę to hurtem na cały tydzień, co
: noc gdzie indziej, jeszcze tylko niech się 5 osób znajdzie..... a
: potem wio do domu, na odwyk ;-)

Jaki odwyk????
My z Tobą pojedziemy - nam nad morzem lepiej sie pije - tzn. pamiętam,
że tak było z moimi rodzicami jak byłam mała i jeździliśmy do Rodzinki
nad morze:)

Joanna - z wizją Andrzeja nie mogącego dojść do kompa:)))))))

33. Data: 2003-09-25 11:44:31

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości

> Joanna - z wizją Andrzeja nie mogącego dojść do kompa:)))))))

Kupiłem wczoraj monitor LCD i koledzy zastanawiali się nad kątem widoczności
od dołu, stwierdzając "kto patrzy na monitor od spodu?". Wyjaśniłem im więc
że ten kąt musi jednak być duży na wypadek zjeżdżania w czasie pracy pod
biurko. To tak na marginesie, bo wydaje mi się że nie o takie podejście, a w
zasadzie jego brak chodziło Hance.

Pozdrawiam
Andrzej

34. Data: 2003-09-25 18:34:42

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

> Nie możnabyło wcześniej, bo wcześniej gościówa się nie zapowiadała to
> raz.

hmm o jakiej gosciowie ty piszesz?

> dwa, to było spotkanie w parku, ale dla odmiany nam średnio
> odpowiadają filipinki spiewjąco w koło Macieju to samo, w dodatku na
> tyle głośno, że nie da się pogadac spokojnie.

to tak spadly na psy...? ja pamietam jak jezdzilem tam to grali naprawde
swietnie nie pomijajac nawet dobrych kawalkow dyskotekowych, ale tak
teraz to faktycznie dyskoteka to teraz same techno.

>Dlatego umawiamy się np. w
> Zielonej Dolinie, gdzie jest ciszej zdecydowanie i równie miło.

Ale teraz to ja tak spytam, kto bedzie? jak maja byc same kobiety to ja sie nie
pojawiam.

No i co to jest ta zielona dolina bo nazw juz w chorzowie to nie znam.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

35. Data: 2003-09-25 20:21:50

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Oasy mieszkający pod adresem <u...@p...onet.pl>
w poście bkuf5a$2b5$...@n...onet.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:bkuelv$16nb$1@news2.ipartners.pl...

> No to Xena odpada ;)))))))

Grrrrrrrrrrrrrrrr.

Xena

36. Data: 2003-09-25 20:22:21

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poście bkuj7h$eds$...@n...onet.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Nadajesz się, jesteś przyjęta ;)))
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

Nie mierz wszystkich swoja miarą ;-)
pozdr
Xena

37. Data: 2003-09-25 20:23:44

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Bischoop mieszkający pod adresem
<B...@k...russia> w poście s...@k...russia
napisał w ten deseń:
> Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

> hmm o jakiej gosciowie ty piszesz?

Przyjdziesz, to się dowiesz, nie przyjdziesz - Twoja strata.

> Ale teraz to ja tak spytam, kto bedzie? jak maja byc same kobiety to
> ja sie nie pojawiam.

Na kolanach nikt przed Toba nie będzie się prosił - chcesz,
przyjeżdżasz, nie chcesz, nie przyjeżdżasz i już.

> No i co to jest ta zielona dolina bo nazw juz w chorzowie to nie znam.

Hanka linki podała w sasiednim poście.
pozdr
Xena

38. Data: 2003-09-25 20:25:47

Temat: Re: [Śląsk] poniedziałek
Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Hanka Skwarczyńska mieszkający pod adresem
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> w poście
bkui9b$nlt$...@n...news.tpi.pl napisał w ten deseń:

> Postanowiłyśmy z P.T. Delegacją, że zrobimy Ci na złość :)

Widzę właśnie. A tak Was lubiłam...

> Dobra, cicho. Uwaga!!! Frakcja śląska spotyka się w PONIEDZIAŁEK
> 29 września o godzinie 18.00 w Zielonej Dolinie w WPKiW w
> Chorzowie.

Elżbiety nie będzie.
Ja powinnam byc.
Rozumiem, że Hanka tez.
Co z Krysiaczka, ZBoczkiem, Oasym, Basią Z, Biszopem i innymi chętnymi?
Tashunko - rusz się chociaz na chwilę!!!

pozdr
Xena

39. Data: 2003-09-26 06:48:53

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Xena" napisała:

:: Dobra, cicho. Uwaga!!! Frakcja śląska spotyka się w PONIEDZIAŁEK
:: 29 września o godzinie 18.00 w Zielonej Dolinie w WPKiW w
:: Chorzowie.

Mam nadzieję, że Hania nie przełożyła tego spotkania ze wzgledu na
mnie, bo pisałam żeby mną się nie przejmować:(

Tashunko - rusz się chociaz na chwilę!!!

Ruszyłabym się na dużo chwil gdyby nie dzieciaczki. O 18-tej mamy ten
basen, a potem też muszę z nimi trochę posiedzieć. Bartosz już zaczyna
marudzić, tulić się co 5 minut, wypytywać o szpital, płakać o byle co i
upewniać się czy mogą mnie tam odwiedzić.

--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***

40. Data: 2003-09-26 07:22:15

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Mam nadzieję, że Hania nie przełożyła tego
> spotkania ze wzgledu na mnie, bo pisałam żeby
> mną się nie przejmować:(

Pisać to sobie możesz, my się i tak będziemy przejmować :) A
termin poniedziałkowy zaproponowałam, bo bardziej pasował Basi
oraz P.T. Delegacji (ujawnisz się wreszcie? ;), a Xena mówiła,
że jej wszysko jedno, choć teraz zaczyna ściemniać. Xena,
słonko, robimy Ci imprezę pod balkonem i bez żadnych "powinnam"
proszę ;)))

> [...] potem też muszę z nimi trochę posiedzieć. Bartosz
> już zaczyna marudzić, tulić się co 5 minut, wypytywać
> o szpital, płakać o byle co i upewniać się czy mogą mnie
> tam odwiedzić.

Biedulki :( A z dzieciaczkami na spacer, na kwadransik, nie da
rady? Po drodze z basenu? Tashunko, nie bądź taka, daj się
wreszcie obejrzeć ;)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE