[Śląsk] wtorek wieczorem - kto?

41. Data: 2003-09-26 07:24:24

Temat: Re: [Śląsk] poniedziałek
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl>
napisał w wiadomości news:bkvifh$mvc$4@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] A tak Was lubiłam...

Mhm. Akurat.

> [...] Co z Krysiaczka,

Krysiaczkami, jak już :)

> ZBoczkiem, Oasym, Basią Z,

Basia chyba będzie, nie?

> Biszopem i innymi chętnymi?

Właśnie. Proszę się meldować.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

42. Data: 2003-09-26 07:32:01

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Hanka Skwarczyńska" napisała:

: Tashunko, nie bądź taka, daj się
: wreszcie obejrzeć ;)))

Bez makijażu???:)))))))

A tak poważnie to nic nie będę obiecywać najwyżej zrobię
niespodziankę:)
Rok temu umawiałyśmy się z zagłębiowską frakcją w Dąbrowie Górniczej w
parku na Zielonej.
Dzieci mi się pochorowały kilka dni wcześniej i powiedziałam, że nie
przyjdę. One już tam siedziały, a ja telefonicznie odwoływałam
wszystko...
Nie wytrzymałam jednak - pognaliśmy do parku cała rodziną i tak
poznałam Magdę - *madzika*, mag_wp, Iwonę i brow(J)arka Galów i
Agnieszkę Przepiórowską -Sójcię. Z rodzinami. Dziewczyny poznikały z
pds i psr ale stały, codzienny kontakt pozostał. Z brow(J)arkiem i Jego
uroczą żonką wypiliśmy niejednego browarka w ich ogródku i na
wakacjach:))) A co nasze dzieci płci obojga w namiocie wyprawiały to
przechodzi ludzkie pojęcie:)))))

--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***

43. Data: 2003-09-26 07:32:16

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia chyba będzie, nie?

> Właśnie. Proszę się meldować.

Ja się już całkowicie zgubiłam. To poniedziałek, czy wtorek ?
ZBoczek mi jeszcze dodatkowo wczoraj namieszał.
Bo jak poniedziałek - to sie stawię (zrezygnuję z basenu, a niech tam).
A jak we wtorek to tez będę ale mocno spóźniona około 20.30.

No i gdzie ?

Pozdrowienia.

Basia

44. Data: 2003-09-26 07:47:30

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bl0pr8$1l9e$1@news2.ipartners.pl...
> [...] To poniedziałek, czy wtorek ?

Poniedziałek. 18.00. Zielona Dolina.

> ZBoczek mi jeszcze dodatkowo wczoraj namieszał.

ZBoczek, nie mieszaj. Będziesz mieć kaca i nie będziesz mógł w
poniedziałek spełniać obowiązku obywatelskiego.

> Bo jak poniedziałek - to sie stawię (zrezygnuję
> z basenu, a niech tam).

Oj, dla nas się ten raz poświęcisz :)

> A jak we wtorek to tez będę ale mocno spóźniona
> około 20.30.

Nie ma tak. Gość specjalny życzy sobie spotkać się z Tobą, a po
nocach się włóczyć nie może. Poniedziałek, 18.00, Zielona
Dolina.

Do zobaczenia :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

45. Data: 2003-09-26 16:11:54

Temat: Re: [Śląsk] wtorek wieczorem - kto?
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka tak oto pisze:

:: Niby jest a słyszałaś by się spotykali? Bo ja jakoś nie :-(

Spotykają się, czasem się spotykają.
Tyle tylko, że nie wiem, czy towarzystwo by Ci odpowiadało ;-))

--
PozdrawiaM.

46. Data: 2003-09-26 18:10:30

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

> Na kolanach nikt przed Toba nie będzie się prosił - chcesz,
> przyjeżdżasz, nie chcesz, nie przyjeżdżasz i już.

a czy wyglada gdzies to tak jakbym tego pragnol zeby ktos mnie prosil?
Xena rozumiesz zle moje intencje, poprostu pytam bo owszem jesli beda
same kobiety to sie bede zastanawiac czy sie zjawic, bo raczej glupio
bym sie czul z samymi kobietami, a jeszcze niech zobaczy ktos ze
znajomych, *bron tylko boze* .

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

47. Data: 2003-09-26 18:14:22

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

> Co z Krysiaczka, ZBoczkiem, Oasym, Basią Z, Biszopem i innymi chętnymi?
> Tashunko - rusz się chociaz na chwilę!!!

ja sie zjawie, ale dopiero o 18 to ja bede w katowicach bo bede jechac z
cieszyna i na ta godzine planuje sie wyrobic.

48. Data: 2003-09-26 20:30:25

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop napisał:

> [...]
> same kobiety to sie bede zastanawiac czy sie zjawic, bo raczej glupio
> bym sie czul z samymi kobietami, a jeszcze niech zobaczy ktos ze

To ty jakiś dziwny facet jesteś - każdy inny by frunął jak na
skrzydłach........ same baby........ RAJ!!

Eulalka - co sama by poleciała ;-)

49. Data: 2003-09-26 21:38:35

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Xena" <tatiana_precz
ze spamem@linkor.com.pl> mówiąc:

>Co z Krysiaczka, ZBoczkiem, Oasym, Basią Z, Biszopem i innymi chętnymi?

Krysiaczka melduje, że niańczy Krysiaczątko. Gdyby było cieplej,
przytaszczyłabym się z, ale ponieważ jest zimno, zanabyłam dojarkę,
sprzedawaną pod humanitarną nazwą laktatora i jeśli nauczę się
obsługiwać mleczarnię to się pojawię w wyznaczonym miejscu i godzinie.
:-)

Agnieszka (
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

50. Data: 2003-09-26 22:31:02

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Eulalka wyklawiaturzyl(a):

> To ty jakiś dziwny facet jesteś - każdy inny by frunął jak na
> skrzydłach........ same baby........ RAJ!!

eeee no co ty, jakby gora dwie czy trzy mialy byc to bym nie mial
aluzji.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

malowanie na płótnie
coś dla podniebienia
Rodzina Kasi i Tomka
Polisa Posagowa