[Śląsk] wtorek wieczorem - kto?

51. Data: 2003-09-27 19:52:10

Temat: Re: [Śląsk] wtorek wieczorem - kto?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> mówiąc:

>Frakcjo śląska, palec pod budkę :)

To ja mam pytanie z gatunku spóźnionych: czy możliwa jest zmiana miejsca
na bliższe Zabrzu? Bo chyba nie będę miała z kim zostawić Ady, a tłuc
się autobusem do Chorzowa i z powrotem z zawózkowaną małą... Gdyby
chociaż jeszcze ciepło było....

Agnieszka (shucks!)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

52. Data: 2003-09-27 22:02:34

Temat: Re: [Śląsk] poniedziałek, było: wtorek wieczorem - kto?
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Xena i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Mi to wsio rawno, byle bym wiedziała wcześniej, jednak ze wskazaniem
> raczej na wtorek.

Nie wiem, czy dam radę, uzależniam to jeszcze od kilku przyczyn ;(
No - chyba, że dacie radę się zaprosić do Gliwic... na moją chatę ;)

Elżbiecie z Kacprem (i innym - kto tylko sobie zażyczy... np.
Agnieszce z małą albo Xenie z Catsem :]) zapewnię nocleg, wszystkim
dość miejsca na spotkanie grupowe - tylko picie we własnym zakresie :)

I - wbrew pozorom - to poważna propozycja.

> PS. No i w parku oczywiście ;-)

No właśnie - daleko dość jest... :/ a Andrzej raczej nie pojedzie,
ZTCS :(

Tyle, że to już chyba za późno na takie propozycje jest :/
No nic - najwyżej jedno spotkanie odpuszczę :(

--
Z cyklu 'Tolerancyjni wegetarianie dzieciom':
"Najwyżej moje dzieci nie będą się przyjaźnić z dziećmi rzeźników.

53. Data: 2003-09-29 06:02:06

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:87qbnvgl42ovo5sgdeqi98mrqpdt1mof2q@4ax.com...
> [...]czy możliwa jest zmiana miejsca na bliższe
> Zabrzu? [...]

Teraz już chyba nie da rady, chlip, ale następne robimy u Ciebie
pod balkonem. To kiedy? :)))

Pozdrowienia i smyr smyr w piętkę ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

54. Data: 2003-09-29 11:20:27

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> mówiąc:

>Teraz już chyba nie da rady, chlip, ale następne robimy u Ciebie

Anytime. Jestem strażniczką domowego ogniska chwilowo i będę tak go
pilnować kamieniem do końca grudnia. :)

Agnieszka

55. Data: 2003-09-29 12:54:00

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie dotrę tym razem, miłej zabawy, no i nie zapomnijcie zrobić
jakiś fotek :)

Pozdrawiam
Andrzej

56. Data: 2003-09-29 19:32:54

Temat: Re: [Śląsk] poniedziałek
Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Bischoop mieszkający pod adresem
<B...@k...russia> w poście s...@k...russia

No i co? cieniarzu ;-)
pozdr
Xena

57. Data: 2003-09-29 20:57:13

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

Nie moglem sie zjawic Xena bo mialem cos do zrobienia do pracy przy
komputerze, a mi zajmuje to duzo czasu bo w miedzyczasie czytam.. :-)
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

58. Data: 2003-09-29 20:58:13

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

a poreszta nikt sie mnie nie *prosil* ;-(

59. Data: 2003-09-30 06:14:52

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
> Latem Xena wyklawiaturzyl(a):
>
> a poreszta nikt sie mnie nie *prosil*

O my, wstrętne świnki. No dobra, następnym razem się oprosimy.

Pozdrawiam
Hanka po bardzo mile spędzonym wieczorze :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

60. Data: 2003-09-30 10:52:30

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Hanka Skwarczyńska mieszkający pod adresem
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> w poście
blb6sl$eeg$...@a...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości

> O my, wstrętne świnki. No dobra, następnym razem się oprosimy.

gwoli dokładności - nie sie oprosimy, tylko jego oprosimy ;-)

> Pozdrawiam
> Hanka po bardzo mile spędzonym wieczorze :)

pozdr
Xena równiez

malowanie na płótnie
coś dla podniebienia