Sląsk spotkanie 27 maja

1. Data: 2006-05-08 10:24:00

Temat: Sląsk spotkanie 27 maja
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkich chetnych na spotkanie 27 maja o godzinie 10 do
"Złotego Osła" przy ulicy Mariackiej w Katowicach.
Wstep za okazaniem co najmniej jednej nowej robótki:)
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

2. Data: 2006-05-08 13:50:10

Temat: Re: Sląsk spotkanie 27 maja
Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duchem będę z Wami a ciałem w Świeradowie w sanatorium.Nie wiem kto komu
bardziej będzie zazdrościł :)))))))Ale na następne spotkanie tym sposobem
przyniosę trzy skończone robótki :)))))
Małgorzata

3. Data: 2006-05-08 14:47:37

Od: "Basia." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam nawet wiecej niż jedną ale termin niedobry :( Więc też będę duchem :)

4. Data: 2006-05-08 18:06:36

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie moze bardziej pasuje 3 czerwca?
zarządzam głosowanie

5. Data: 2006-05-08 18:57:10

Od: "szydelkowa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie weekend w okolicach Dnia Matki, to znowu Dnia Dziecka. I tak źle, i
tak niedobrze!!! :(((
A może jeszcze tydzień później?

Szydelkowa

6. Data: 2006-05-09 08:14:08

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zarządzam głosowanie
> --
> Agatek (Bytom)

Postaram się dostosować. Narazie wszystkie terminy mi pasują bo nie mam tak
dalekosiężnych planów. :)
Piszę się na każdy termin

--
Aga z Tychów
album

7. Data: 2006-05-09 18:42:09

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ubiegłaś mnie, Agatek, bo właśnie (korzystając w wyjazdu męża na targi ;-))
chciałam zaproponować grila - wiadomo gdzie - na 20 maja. I jest to jedyny
możliwy termin - przynajmniej w najbliższym czasie.

Mycha

8. Data: 2006-05-10 07:42:28

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-05-11 06:54:08

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałam zaproponować grila - wiadomo gdzie - na 20 maja. I jest to jedyny
> możliwy termin - przynajmniej w najbliższym czasie.

Proszę o wpisanie mnie na listę gości :)

--
Aga z Tychów
album

10. Data: 2006-05-11 07:26:33

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałam zaproponować grila - wiadomo gdzie - na 20 maja. I jest to jedyny
> możliwy termin - przynajmniej w najbliższym czasie.

Ja też się piszę na spotkanie, tylko nad robótką muszę jeszcze popracować.

Lucy

frywolitka- schemat na plecy
pomozcie ze schematem
Poznan - spotkanie - konkrety :)
szukam - pomóżcie
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny