[Śląsk] wtorek wieczorem - kto?

11. Data: 2003-09-25 06:40:34

Temat: Re: [Śląsk] wtorek wieczorem - kto?
Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Eulalka" napisała:

: Heh - kiedyś jechałam..... cała nocka w jedną stronę i druga z
: powrotem..... dzięki.... najpierw odłoże na jakiś hotel, bo za stara
: już chyba jestem na zarwane nocki ;-)

Mogłabyś ją zarwać u mnie - następnym razem służę uprzejmie:)

Ja tez chętnie poznałabym grupowiczów, tym bardziej, że w Katowicach
pracuję, a do WPKiW też mam blisko, ale siła wyższa - we wtorek
raniutko musze się stawić z moimi migdałami w szpitalu, a w środę pod
nóż idę:(

A tak z czystej ciekawości....czy ktoś z Was był w ostatni piątek w
Ruinach Teatru Miejskiego w Gliwicach na koncertach na pożegnanie
lata???
Ja byłam i zastanawiałam się czy kogoś z Was też tam nie ma:)))))))

Życzę Wam cudownej imprezki!!!
--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***

12. Data: 2003-09-25 06:58:42

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bku0b7$11vi$1@news2.ipartners.pl...
> [...] Ja tym razem we wtorek do około 19 będę w Gliwicach.
> Jak wsiądę w 840 o 19.08 to mam szanse na 20 być
> w okolicach WPKiW, no chyba ze jakiś miły grupowicz mnie
> z Gliwic podwiezie, albo ze spotkanie od razu wymyślicie tym
> razem w Gliwicach. Inaczej nie dam rady, byłam umówiona
> znacznie wcześniej.

Mnie osobiście park chorzowski (może ta Zielona Dolina,
przynajmniej wszyscy trafią?) albo Gliwice - wsio rawno, i tu, i
tu mam blisko. Po lekturze postów Twojego i Tashunko oraz
konsultacji z P.T. Delegacją Zachodniopomorską ;) mogę jeszcze
zaproponować spotkanie w parku w poniedziałek - może to byłby
lepszy termin?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

13. Data: 2003-09-25 07:02:51

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konsultacji z P.T. Delegacją Zachodniopomorską ;) mogę jeszcze
> zaproponować spotkanie w parku w poniedziałek - może to byłby

No mi poniedziałek znacznie bardziej pasuje - i wtedy WPKiW. Ale dostosuję
się do większości.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2003-09-25 07:04:40

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Hanka Skwarczyńska" napisała:

[...]

Dzięki, ale mną się nie przejmujcie. W poniedziałek będę i tak mieć
wariatkowo, bo manatki trzeba spakować, a wieczorem dzieciakom basen
obiecałam. W szpitalu mam być podobno 7 dni po zabiegu - nie wiem
dlaczego tak długo - więc może się jeszcze kiedyś na jakieś jesienne
spotkanko załapię:)

--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***

15. Data: 2003-09-25 07:07:40

Temat: Re: [Śląsk] poniedziałek, było: wtorek wieczorem - kto?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bku3o4$12s2$1@news2.ipartners.pl...
> [...] No mi poniedziałek znacznie bardziej pasuje
> - i wtedy WPKiW. Ale dostosuję się do większości.

No, większości droga, co Wy na to? :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

16. Data: 2003-09-25 07:58:42

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Eulalka mieszkający pod adresem <e...@w...pl> w
poście bksvpb$rnq$...@n...ipartners.pl napisał w ten deseń:

> Niby jest a słyszałaś by się spotykali? Bo ja jakoś nie :-( Chyba sama
> zwołam popijawę jakąś.

Noooo - u nas też to się samo z siebie nie zrobiło... Ktos musiał
zacząć...

> Heh - kiedyś jechałam..... cała nocka w jedną stronę i druga z
> powrotem..... dzięki.... najpierw odłoże na jakiś hotel, bo za stara
> już chyba jestem na zarwane nocki ;-)

Masz u mnie nocleg zapewniony, to co - jedziesz?
;-)

> Ale fajnie by było :-)

noooo

Xena

17. Data: 2003-09-25 08:01:05

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Bischoop mieszkający pod adresem
<B...@k...russia> w poście s...@k...russia
napisał w ten deseń:
> Latem Xena wyklawiaturzyl(a):

> Wbrew pozorom jest bardzo duzo miejsc w katowicach gdzie mozna auto
> postawic, jesli uzgodnicie w koncu gdzie sie odbedzie spotkanie to
> moge wziasc na siebie odpowiedzialnosc za odprowadzenie ich na
> najblizszy parking, bo pomimo tego ze nie jestem z katowic to znam je
> dobrze.

Zdam się na większość, Jak ustala Twój wariant, to sie dostosuję,
wyjścia nie mam.

> Jak rowniez wspomnialem tez jestem za parkiem, choc mozna bylo to
> spotkanie zorganizowc wczesniej, bo bardzo mi tam odpowiadalo jak
> graja tam zoltki (bodajze filipinczycy).

Nie możnabyło wcześniej, bo wcześniej gościówa się nie zapowiadała to
raz. A dwa, to było spotkanie w parku, ale dla odmiany nam średnio
odpowiadają filipinki spiewjąco w koło Macieju to samo, w dodatku na
tyle głośno, że nie da się pogadac spokojnie. Dlatego umawiamy się np. w
Zielonej Dolinie, gdzie jest ciszej zdecydowanie i równie miło.
pozdr
Xena

18. Data: 2003-09-25 08:02:46

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Hanka Skwarczyńska mieszkający pod adresem
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> w poście
bku45h$rp0$...@n...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:bku3o4$12s2$1@news2.ipartners.pl...
>

> No, większości droga, co Wy na to? :)
>
> Pozdrawiam

Mi to wsio rawno, byle bym wiedziała wcześniej, jednak ze wskazaniem
raczej na wtorek.
pozdr
Xena
PS. No i w parku oczywiście ;-)

19. Data: 2003-09-25 09:45:54

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Masz u mnie nocleg zapewniony, to co - jedziesz?
> ;-)

Na wtorek sie nie da ;-( , ale będę pamiętać o zaproszeniu - kiedyś się
musi udać!!!

Eulalka

20. Data: 2003-09-25 09:55:35

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: Na wtorek sie nie da ;-( , ale będę pamiętać o zaproszeniu - kiedyś
: się musi udać!!!

Rozumiem, że moim zaproszeniem pogardziłaś:)
A chciałam być miła :)

J.

malowanie na płótnie
coś dla podniebienia