Sląskie spotkanie 11.10.08

1. Data: 2008-10-06 13:19:18

Temat: Sląskie spotkanie 11.10.08
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy wszystkie osoby zajmujące sie wytwarzaniem pięknych rzeczy
własnoręcznie na spotkanie w Katowicach 11 pażdziernika.
Spotkania odbywają sie w "Złotym Ośle". Początek o godzinie 10.
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na życie.To rozwój duchowy."
Kurt Vonnegut

http://agatekb.fotosik.pl/albumy/109706.html

2. Data: 2008-10-06 18:24:08

Temat: Re: Sląskie spotkanie 11.10.08
Od: "Lucy" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hura, hura, hura w końcu będę na spotkaniu :))))

3. Data: 2008-10-07 13:35:38

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hura, hura, hura w końcu będę na spotkaniu :))))

A tym razem mnie nie będzie, niestety :-(

Mycha

4. Data: 2008-10-07 13:50:37

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tym razem mnie nie będzie, niestety :-(
>
> Mycha

Oj, nieładnie :(
Ja zamierzam dojechać, a Ciebie nie będzie ;-(((
A już myślałam, że "... góra z górą ... " ;-)))

Kayra
( Gliwice )

5. Data: 2008-10-07 14:45:59

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, nieładnie :(
> Ja zamierzam dojechać, a Ciebie nie będzie ;-(((
> A już myślałam, że "... góra z górą ... " ;-)))
>
> Kayra
> ( Gliwice )

Tzn. będę, ale w zupełnie innym miejscu - w Warszawie na targach (nie
mających nic wspólnego z robótkami)

Mycha

{INNE} Piractwo? Czy pieniactwo mistrza J.Stawasza?
co na wsyp jeśli nie imlet bawełniany
xxx poszukuje
coś
Piractw? Czy pieniactwo mistrza J.Stawasza?