Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (11)

1. Data: 2007-02-24 23:11:08

Temat: Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (11)
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Źle robimy milcząc. Należy pozostać sobą nawet wśród bagna. Jeśli
bagno w tej grupie zwycięży - pójdziemy stąd razem. Pamiętasz? - ka
plus jeden! Ale dopiero wtedy.

2. Data: 2007-02-24 23:23:23

Temat: Re: Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (11)
Od: "Czarny" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
s.com...
Źle robimy milcząc. Należy pozostać sobą nawet wśród bagna. Jeśli
bagno w tej grupie zwycięży - pójdziemy stąd razem. Pamiętasz? - ka
plus jeden! Ale dopiero wtedy.

Przestałem pisać na grupy. Piszę w necie tylko do rodziny. Możesz być moją,
wirtualną nawet rodziną np. siostrą - pokaż się w kamerze.

3. Data: 2007-02-25 04:32:32

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 23:23, "Czarny" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> Przestałem pisać na grupy. Piszę w necie tylko do rodziny. Możesz być moją,
> wirtualną nawet rodziną np. siostrą - pokaż się w kamerze.

O.K.
Masz rację.

4. Data: 2007-02-25 11:28:05

Od: "Sokolnik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
s.com...
Źle robimy milcząc. Należy pozostać sobą nawet wśród bagna. Jeśli
bagno w tej grupie zwycięży - pójdziemy stąd razem. Pamiętasz? - ka
plus jeden! Ale dopiero wtedy.

Świętuję smutną uroczystość - 60 urodziny, po co mam się taplać w parchatym
GWnie, które zdominowało listę.

Na dodatek ten squrwiel alaskan załatwia mi kompa.

5. Data: 2007-02-25 15:54:24

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokolnik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> parchatym
> GWnie, które zdominowało listę.
>
> Na dodatek ten squrwiel alaskan załatwia mi kompa.

Przykro mi ,ale grupa dla 60latkow z takimi chorymi pogladami ,ktorzy nie
potrafili zajac sie wlasnym dzieckiem i żoną jest daleko stad.Tolerancja ma
swoje granice.

6. Data: 2007-02-25 16:05:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...mx> wrote in message

> [...]
> potrafili zajac sie wlasnym dzieckiem i żoną jest daleko stad.Tolerancja

He..he, dziecinko, moje dzieci są dorosłe i nieźle sobie radzą beze mnie...
Odmawiasz staremu człowiekowi prawa do kucharzenia - przeciez to wy
napisaliści masę postów na tematy niekulinarne oraz moderowania. Uderz się
więc w ten miękkisz zwiędłych wzgórków... a nie wal mnie po twardych jeszcze
klejnotach...

7. Data: 2007-02-25 16:20:46

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> napisaliści masę postów na tematy niekulinarne oraz moderowania. Uderz się
> więc w ten miękkisz zwiędłych wzgórków... a nie wal mnie po twardych

Wez piguly i wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2007-02-25 17:00:29

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odmawiasz staremu człowiekowi prawa do kucharzenia - przeciez to wy
> napisaliści masę postów na tematy niekulinarne oraz moderowania.

Masz schizofrenie?To chyba nie ja w kolko pisze o jakiejs Sryli i
poszukiwania dziecka,co?

>Uderz się więc w ten miękkisz zwiędłych wzgórków... a nie wal mnie po
>twardych jeszcze
> klejnotach...

Stary świntuch...tfu!

9. Data: 2007-02-25 18:23:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz schizofrenie?To chyba nie ja w kolko pisze o jakiejs Sryli i
> poszukiwania dziecka,co?

> Stary świntuch...tfu!

Nie widziałas jej na moim blogu?

10. Data: 2007-02-25 18:36:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...mx> wrote in message

> Stary świntuch...tfu!

Zapewniam, że pod moja ręką staną się piękne i twarde, a jeżeli do tego
skonsumować jeszcze ostrygi z cytryną i szampan... :-)

Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (10)
Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (9)
Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (8)
Slavi - czekam tutaj na Ciebie. (7)