Re: Sledzie

1. Data: 2003-02-21 18:57:55

Temat: Re: Sledzie
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Kaszuba czy sledzia? ;->>>>>>

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-22 00:05:32

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <j...@p...net> a écrit dans le message de news:
j...@4...com...

> Kaszuba czy sledzia? ;->>>>>>

Normalnie, to obydwa gatunki, toto lubi Baltyk ;-)))

Ewcia, cyniczna...

--
Niesz !

1. Data: 2003-02-23 07:57:49

Temat: Odp: Sledzie
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> w wiadomooci

> Normalnie, to obydwa gatunki, toto lubi Baltyk ;-)))
>
> Ewcia, cyniczna...
>
> --
> Niesz !

Uwazajcie !!! ja jestem prawie Kaszub !! ale zatopic to sie nie dam !!
co do sledzi zas, to sa to rolmopsy nadziewane mieszanka duszonej cebuli
z kapusta kiszona, zalewane olejem z dodatkami, których nie znam
pozdr.Alex

1. Data: 2003-02-23 14:26:04

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> a écrit dans le message de
news: b3a14u$n4t$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> co do sledzi zas, to sa to rolmopsy nadziewane mieszanka duszonej cebuli
> z kapusta kiszona, zalewane olejem z dodatkami, których nie znam

Chodzilo mi raczej o "wyzwolenie" obydwu gatunkow ;-)
Popatrz na "Front de Libération des Harengs" !!

Ewcia,
Front de Libération des Harengs et des Kachoubes

--
Niesz !

Re: Nienawidzę TEGO jeść
Re: re re Pączki Holsztyńskie : poszukiwany przepis
Rozmaryn
wszystkim wielkie dzieki
Re: masa migdalowa vel mercepan