Brawo Roman!

11. Data: 2006-09-24 13:24:12

Temat: Brawo Paweł! [EoT]
Od: Marcin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Sep 2006 22:57:15 +0200, rAzor <o...@...zeby.pl> wrote:

> ze zwalczanie chuligaństwa, narkomanii czy zakłamań historii jest chore.

Zabawne.
Mamy dokladnie takie same przekonania.
Tylko ja uważam, że to Paweł stoi po stronie zwalczania chuligaństwa,
narkomanii czy zakłamań historii.
A Ty uważasz, że Roman.
Mamy te same wartości i tego samego chcemy, tylko że moim zdaniem co
najmniej chuligaństwo i zaklamanie historii to właśnie Roman propaguje.
--
http://marcin.anglista.org

12. Data: 2006-09-29 19:50:35

Temat: Re: Brawo Roman!
Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Eduls napisał(a):
> [...]
> trzymala tak trzyma. Niech wiec lepiej nie podskakuje, tylko pada co rychlej
> na kolana i przeprasza spolecznstwo, za zlo ktore wyrzadzila milionom ludzi,
> za to, ze chciala wszystkich Polakow zeszmacic.....
>
> ..Obecna szkoła, jej organizacje, to szkoła janczarów komuny, lewaków i
> dewiantów. Działacze komuny usadowili sie w ZNP wiele lat temu i drogą
> negatywnej selekcji zostali tak dobrani by mimo przemian ustrojowych
> kszatcić tak młodzież by nadal trwał PRL lub Eurokibuc.
>
> Giertych chce to zmienić i dlatego jest taki opór post komuny i już

jesteś wielki, brawo Eduls, popieram

13. Data: 2006-09-29 21:27:06

Temat: Re: Ślepy LIZUS
Od: rAzor <o...@...zeby.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin napisał:

> [...]
> Mamy te same wartości i tego samego chcemy, tylko że moim zdaniem co
> najmniej chuligaństwo i zaklamanie historii to właśnie Roman propaguje.

A na jakiejż to podstawie tak sądzisz? Od kiedy zwalczanie chuligaństwa
jest jego propagowaniem?
--
rAzor
------------

14. Data: 2006-09-30 11:03:55

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rAzor" <o...@...zeby.pl> napisał w wiadomości

> A na jakiejż to podstawie tak sądzisz? Od kiedy zwalczanie chuligaństwa
> jest jego propagowaniem?

Wskaż chociaż jedno posunięcie Giertycha, które może prowadzić do zwalczenia
chuligaństwa.

szkolenia i kursy
Obowiazek szkolny poza szkola
zatrudnienie --czy dobre?