Sliczny topik

1. Data: 2006-05-08 23:10:19

Temat: Sliczny topik
Od: "Maria Stewart" <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam sliczny topik , ale niestety nie ma wzoru, za to sa dwie fotki.
Dziewczyna ktora to wystawia sprzedaje je i dlatego nie ma wzoru, ale
podejrzewam ze jest to wzor do rozszyfrowania. Ja niestety nie jestem guru
w tej dziedzinie. Czy jakis fachowiec moglby rzucic na to okiem. Bardzo
prosze.
Pozdrawiam
Maria
http://marisatricotecrochet.blogspot.com/2006/04/bol
ro-cu-azul-linhas-bella-azul-claro.html

2. Data: 2006-05-09 04:52:16

Temat: Re: Sliczny topik
Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Stewart" <k...@d...com.au> napisał w wiadomości
> [...]
> podejrzewam ze jest to wzor do rozszyfrowania. Ja niestety nie jestem
> guru w tej dziedzinie. Czy jakis fachowiec moglby rzucic na to okiem.

Widzę tu tylko bolerko niebieskie. Czy o to Ci chodziło?
Pozdrawiam
Mira Z.

3. Data: 2006-05-09 06:40:01

Od: "Maria Stewart" <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

ro-cu-azul-linhas-bella-azul-claro.html

> Widzę tu tylko bolerko niebieskie. Czy o to Ci chodziło?
> Pozdrawiam
> Mira Z.
Tak chodzi mi o to bolerko
Maria

4. Data: 2006-05-09 07:06:15

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak chodzi mi o to bolerko
> Maria

Witam!
To bolerko kwadratowych elementów. Na plecy prostokąt 2x3 kwadraty. Na
prawy i lewy bok, , od ramienia w dół jeden kwadrat, poniżej pół kwadratu
"przeciętego" po przekątnej.
Nie wiem czy dobrze tłumaczę, spróbuję rozrysować
tył:
***
***
prawy przód:
*
/
lewy przód:
*
\
gdzie:
* kwadrat
/ lub\ pół kwadratu ściętego w odpowiednią stronę

Na koniec brzegi bolerka i rękawków wykończone kilkucentymetrową koronką.
Jeśli chodzi o wzór kwadratów i koronki, to myślę że można wybrać jakiś
gotowy schemat, tak, żeby wielkości dopasować np. do rozmiaru sylwetki.
Swoją drogą bardzo pomysłowo wykonane bolerko. Chyba sobie takie machnę :)
Aga z Tychów
album
http://glinki.com/?l=yz6r4d

5. Data: 2006-05-09 11:36:05

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Stewart wrote:
> [...]
> w tej dziedzinie. Czy jakis fachowiec moglby rzucic na to okiem. Bardzo

A to czasem nie to:
http://img358.photo.163.com/meishugm/42941762/115105
9320.jpg
http://img358.photo.163.com/meishugm/42941762/115105
9523.jpg

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

6. Data: 2006-05-09 11:37:37

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to czasem nie to:
> http://img358.photo.163.com/meishugm/42941762/115105
9320.jpg
> http://img358.photo.163.com/meishugm/42941762/115105
9523.jpg

i jeszcze to
http://img358.photo.163.com/meishugm/42941762/115105
9742.jpg

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2006-05-09 12:15:09

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Stewart wrote:
> [...]
> w tej dziedzinie. Czy jakis fachowiec moglby rzucic na to okiem. Bardzo

Tutaj jest z trójkątami na dole przodów, jak tłumaczyła Aga. I kwadrat
dokładnie ten sam co w niebieskim.

http://strimfoto.ru/users/tatia/90551/922738c90d15c1
43b9696a3970f871db/
http://strimfoto.ru/users/tatia/90551/3ea224ee6aaa87
236e0c6bfa8102a899/

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

8. Data: 2006-05-09 12:33:41

Od: "Maria Stewart" <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny Aga i Ola jestescie KOCHANE. To jest wlasnie to . Dziekuje za
wyjasnienie. Pozdrawiam
Maria

J.NIEMIECKI - tłumaczenia, zadania ----- TANIO
ja znowu z tym sweterkiem z koła...
poszukuje tych wzorow
[OT] majowe spotkanko w krakowie
Gdzie w Warszawie kupię mulinę DMC RAYON