Ślinienie się dziecka

1. Data: 2003-01-15 10:21:16

Temat: Ślinienie się dziecka
Od: "Tomasz B." <t...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córeczk skończyła trzy miesiace. Od około 1,5 miesiąca ślini sie. Co
moze byc prztczyna tak wczesnego slinienia sie? Czy to moze byc poczatek
jakiejs choroby??

2. Data: 2003-01-15 10:34:41

Temat: Re: Ślinienie się dziecka
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz B. wrote:
> Moja córeczk skończyła trzy miesiace. Od około 1,5 miesiąca ślini
> sie. Co moze byc prztczyna tak wczesnego slinienia sie?

Początek ząbkowania, u nas pierwszy ząbek pojawił się w wieku ok. 4,5 m-ca,
a ślinienienie zaczęło się jeszcze przed 3-cim miesiącem życia.
pzdr.
Ania

3. Data: 2003-01-15 12:24:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz B." <t...@k...lm.pl> wrote in message
> Moja córeczk skończyła trzy miesiace. Od około 1,5 miesiąca ślini sie. Co
> moze byc prztczyna tak wczesnego slinienia sie? Czy to moze byc poczatek
> jakiejs choroby??

nie, normalnego rowoju, kiedy slinianki zaczynaja wreszcie swoja
prace a dziecko nie umie jeszcze polykac sliny, czesto tez majac stale
otawrta buzie.
iwon(k)a

4. Data: 2003-01-15 13:16:23

Od: "Mewuss" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
pewnie ruszają ząbki do boju , życzę dużo cierpliwości
pozdrawiam
Użytkownik "Tomasz B." <t...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> Moja córeczk skończyła trzy miesiace. Od około 1,5 miesiąca ślini sie. Co
> moze byc prztczyna tak wczesnego slinienia sie? Czy to moze byc poczatek
> jakiejs choroby??

badanie ALT i AST
potrzebuje informacji o metodach pomiaru dawki pochłoniętej przez tarczycę
proszę o informsacje o metodach pomiaru dawki pochłoniętej przez tarczycę
Forum dyskusyjne www.ortodonta.com
Zwolnienie lekarskie