Slonce i wzrok

1. Data: 2004-05-13 20:14:52

Temat: Slonce i wzrok
Od: Janek <J...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Co moze sie stac ze wzrokiem gdyby patrzylo sie zbyt dlugo w slonce lub
w mocne zrodla swiatla sztucznego ? Chodzi mi o to czy powstana jakies
negatywne stale zmiany wzroku i jakie ?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

Janek

2. Data: 2004-05-13 21:32:37

Temat: Re: Slonce i wzrok
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co moze sie stac ze wzrokiem gdyby patrzylo sie zbyt dlugo w slonce lub
> w mocne zrodla swiatla sztucznego ? Chodzi mi o to czy powstana jakies
> [...]

Dostajesz zapalenia plamki, ktore moze spowodowac nawet calkowite
oslepniecie. Gdy zagoi sie pozostaje blizna i w najlepszym przypadku mroczek
centralny.

casus

3. Data: 2004-07-09 14:30:26

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostajesz zapalenia plamki, ktore moze spowodowac nawet calkowite
> oslepniecie. Gdy zagoi sie pozostaje blizna i w najlepszym przypadku
mroczek
> centralny.

Poza tym promienie UV zwyczajnie powodują zaćmę!

pozdrawiam
Szachysta

zatkane uszy...
Re: Zasnąć natychmiast i na dłuugo.