Re: Slonecznik - niebezpieczenstwo ?

1. Data: 2002-07-29 18:53:59

Temat: Re: Slonecznik - niebezpieczenstwo ?
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak wszyscy na tej grupie (ktorzy juz sie odchudzali/odchudzaja/i
> beda sie odchudzac) przez ostatni miesiac z kawalkiem wzialem sie za
> siebie. Zastosowalem metode ekstensywna - mniej jedzenia, troche
> wiecej ruchu i nawet niezle poszlo: 9kg. Ale na horyzonice pijawilo
> sie niebezpieczenstwo: sloneczniki, ktore uwielbiam. W razie gdybym
> sie zlamal prosze o info, jak bardzo slonecznik jest tuczacy.

Mam ten sam problem :-))) Jestem uzależniony !!!!!!! Jestem
słonecznikoholikiem :-))
Musze Cię niestety zmartwic - 100 gram słonecznika to 580 kcal :-(((((((
Dla porównania jest to tyle co prawie 4 kilogramy pomidorów!!! lub 2 kilogramy
truskawek!!!
Jeżeli zjadasz na jedno posiedzonko 0,5 kg słonecznika to tak jakbyś zjadł 20
kg pomidorów :-))))))

Pozdrowionka

Costuś

2. Data: 2002-07-29 20:48:16

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in

> Musze Cię niestety zmartwic - 100 gram słonecznika to 580 kcal
> :-(((((((

100 gram _ziarna_ (nie suszonego przypadkiem?). Poza tym
demonizujecie: słonecznik jest zdrowy. Oczywiście bez przesady, ale
przecież nie da się zjeść w ciągu dnia jakichś olbrzymich ilości, bo po
prostu czasu nie starczy. No i jak ktoś bardzo dba o liczenie kalorii,
to przecież niech wliczy słonecznik i np. nie je obiadu czy kolacji.

--
/**** There are many ways to get what you want ****\
***** I use the best I use the rest *****

3. Data: 2002-07-29 23:10:32

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przejmujcie sie wartoscia kaloryczna slonecznika-to nie porozumienie.
Przeciez on pomaga w perystaltyce jelit, oczyszcza organizm z toksyn i
dodatkowo jest naturalnym wypelniaczem zoladka. Wiec same +, kcal przy tym
gina.
Nawet sie ich nie odczuje-organizm zaraz to przetrawi.
pozdrawiam
Dorita

4. Data: 2002-07-29 23:18:45

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przeciez on pomaga w perystaltyce jelit, oczyszcza organizm z toksyn i
> dodatkowo jest naturalnym wypelniaczem zoladka. Wiec same +, kcal przy tym

Energia gdzieś ginie? A co z zasadą zachowania energii? Jedna postać
energii może się tylko zamienić w inną. W tym wypadku zamieni się w energię
zapasowego tłuszczyku.

> Nawet sie ich nie odczuje-organizm zaraz to przetrawi.

Co? Przetrawi energię?

Pozdrawiam
Leszek

ABGYMIC - czy to skuteczne ?
Mineralna na litry
Re: Arytmia po 2 latach na DO???
Sprzedam Meridie
Montignac - czy macie swoje oryginalne przepisy?