Slownik Niemiecki

1. Data: 2003-10-07 11:58:34

Temat: Slownik Niemiecki
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was wie skad moża sciagnąc darmowy, prosty slownik niemieco
polski i polsko niemiecki?

2. Data: 2003-10-07 16:11:15

Temat: Re: Slownik Niemiecki
Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wszelkiego rodzaju slowniki sa dostepne na stronie onetu:
www.slownik.onet.pl
Ze sciagnieciem to moze nie jest najlepszy pomysl, ale do uzytku na on-line
polecam!

Pozdrawia FunnyFrog :)

P.s. Gdzies po glowie chodzi mi nazwa, nieduzego slownika dostepnego darmowo
do sciagniecia, ... jak znajde ta nazwe to tu jeszcze dopisze!

3. Data: 2003-10-07 16:36:32

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,

najprawdopodobniej chodzil mi ( ! : ) ) o language teacher 98 german-polish

mam taki link:
www.freedownloadscenter.com/Business/Educational_Too
ls/
Language_Teacher_98_English___German___Polish_for_Wi
ndows.html

sprobuj tu lub w google'ach poszukac innego zrodla tego programu.

Pozdrawia FunnyFrog : )

4. Data: 2003-10-08 15:23:07

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał
> mam taki link:
> www.freedownloadscenter.com/Business/Educational_Too
ls/
> Language_Teacher_98_English___German___Polish_for_Wi
ndows.html

Dzieki za info, jestem bardzo zainteresowant ale na tej stronie
Educational_Tools, nie jestem w stanie znalezc takiego slownika. Szukalem po
calosci podanej nazwy a nawet po pierwszym slowie i zawsze nie znajdowalo
nic.

5. Data: 2003-10-08 15:33:00

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie mozliwa sprawa, sluchaj otwierasz google.com wpisujesz dokladnie
"language teacher 98" i znajduje wiele wiele stron, ktore trzeba przejrzec i
poszukac czy jest gdzies downolad, a byc powinien : )

Pozdrawia FunnyFrog :)

6. Data: 2003-10-09 08:22:47

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał
otwierasz google.com wpisujesz dokladnie
> "language teacher 98" i znajduje wiele wiele stron, ktore trzeba przejrzec
> poszukac czy jest gdzies downolad, a byc powinien : )
Zrobilem tak jak mowisz, jest to owszem do sciagniecia ale za 49 $.
Myslalem że mówisz o jakims darmowym programie.
Jak bys cos wiedzial o takim daj znać.

7. Data: 2003-10-17 19:04:32

Od: "Kasia Lum" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam słownik niemiecko - polski (pl - niem), z którego osobiście
korzystam. Bardzo prosty w obsłudze, przyjemny dla oczu, i co najważniejsze
darmowy. Do pobrania na:
www.vbaction.net
--
Kasia;)