Ślub księcia.

31. Data: 2018-05-23 21:25:03

Temat: Re: Ślub księcia.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
XL

32. Data: 2018-05-23 21:45:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/05/2018 o 20:25, XL pisze:

> Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)

zjebalas ustawienia

--
gazebo

33. Data: 2018-05-23 22:16:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2018-05-24 00:03:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> popracuj nad ctrl+c i ctrl+v

Wystarczy s+p.
Efekt - jak niżej:

35. Data: 2018-05-25 21:27:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/05/2018 o 23:03, XL pisze:

> Wystarczy s+p.
> Efekt - jak niżej:

> Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)

no dobra, zajmie mi to znowu troche czasu, aczkolwiek jestes moim hobby,
wiec po raz kolejny, spierdolilas

--
gazebo

36. Data: 2018-05-25 21:28:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/05/2018 o 21:16, XL pisze:

> Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)

chuj z tym, ze nie umiesz, ale czemu ty gadasz sama ze soba?

--
gazebo

37. Data: 2018-05-25 21:30:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2018-05-25 21:42:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> no dobra, zajmie mi to znowu troche czasu, aczkolwiek jestes moim hobby,
> wiec po raz kolejny, spierdolilas

Moje nowe hobby:

39. Data: 2018-05-25 22:06:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/05/2018 o 20:42, XL pisze:
> Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)
Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)

--
masz malo czasu, ja go mam, rzeklo gazebo, my krol Francji

40. Data: 2018-05-25 22:08:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/05/2018 o 20:30, XL pisze:

> Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)

jaka massz nalepke?
--
gazebo

Duda w USA :-)