Slubna szydelkowa...

1. Data: 2008-11-24 23:02:09

Temat: Slubna szydelkowa...
Od: "zevi" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje intensywnie wzorow na slubne sukienki na szydelko... Archiwum
przekopalam, ale wiekszosc linkow nieswiezych odrobine, a moje zbiory po
przeprowadzkowych przygodach w tym temacie akurat puste...
Koncepcja jako taka jest w fazie narodzin, wiec za wszelkie pomysly bede
wdzieczna niemilosiernie...

Pozdrawiam zimowo,

zevi
zevi_ewa (at) o2.pl

2. Data: 2008-11-24 23:22:34

Temat: Re: Slubna szydelkowa...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 00:02:09 +0100, zevi napisał(a):

> Poszukuje intensywnie wzorow na slubne sukienki na szydelko

Jesteś pewna? - to wygląda ładnie tylko na fotkach w gazetach, kiedy
upozowane...
W praktyce ciężkie, defasonuje się, ciągnie, zaczepia i wypycha. Nie
ryzykuj lepiej, ślub to taki ważny dzień...

3. Data: 2008-11-25 02:28:43

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zevi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeprowadzkowych przygodach w tym temacie akurat puste...
> Koncepcja jako taka jest w fazie narodzin, wiec za wszelkie pomysly

Osiem stron pomysłów, życzę miłego inspirowania się:
http://forum.knitting-info.ru/index.php?showtopic=90
4&st=0

4. Data: 2008-11-25 02:52:01

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

> bede

I jeszcze tu:
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=755
60&PhotoID=686599..
.
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=755
60&PhotoID=686597..
.
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=75560&ob=0&no
pages=1

5. Data: 2008-11-25 07:41:50

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam kiedyś szydełkowe rękawy do sukni ślubnej która jest na stronie
www.loretta.pl .
Zgadzam sie że nie jest to zbytnio ciekawy pomysł na suknie ślubna, sama
niedawno brałam ślub i wygodna suknie to podstawa. A szydełkowa do wygodnych
niestety niebędzie należała, pozatym napewno nie będzie świerzo wyglądać
przez całą noc.

6. Data: 2008-11-25 09:15:40

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> napisał w
wiadomości news:ggga82$geo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
wygodnych
> niestety niebędzie należała, pozatym napewno nie będzie świerzo

Wszystko zależy od kroju sukienki. Przecież nie musi być do ziemi i
ważyć 10kg, może być krótka i prosta i pięknie się układać ale to z
kolei zależy od figury panny młodej. A jeśli chodzi o świeżość, to na
pewno bawełna pozwoli zachować lepsze samopoczucie niż wszystkie
stylony i sztuczności. Jeśli masz na myśli zagniecenia - to z kolei
ważna jest halka.

7. Data: 2008-11-25 10:34:05

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewno bawełna pozwoli zachować lepsze samopoczucie niż wszystkie
> stylony i sztuczności. Jeśli masz na myśli zagniecenia - to z kolei

Mam na myśli świerzośc sukni, nie osoby w niej pozostającej.:). Mam rok
samych imprez weselnych i napatrzyłam się na różne suknie. I często już po
wyjściu z kościola suknia wyglądała jak zmięta i "sfatygowana" jakby była po
10 imprezach i nie wyglądało to ciekawie.
Napewno dużo od kroju zalezy ale jednak włóczka jest plastyczna i mogą byc
problemy.
Ja sie tez kiedys uparłam na sukienke z włóczki piękna wyszła ale w noszeniu
niezbyt była wygodna i praktyczna, więc ją sprółam.

Kiedy pracowałam w lorettcie robiłam sukienki z wiskozy, i powiem że z tej
nitki sukienki wychodzą piękne, ale jest to dość cięzka nitka no i
sztuczna, ale nie zmienia zbytnio kształtu i świetna jest w utrzymaniu czyli
w praniu suszeniu itp.

8. Data: 2008-11-25 12:13:56

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Już nie mogę patrzeć na te suknie ślubne, które teraz ma prawie każda panna
młoda, czyli gorset i szeroki dół. Niewygodne to, przy pochyleniu widać cały
biust, szczupłe dziewczyny mają na wierzchu kościste obojczyki, grubszym
wyłażą wałeczki, no koszmar. Raz udało mi się zobaczyć panne młodą w sukni
robionej na drutach przez projektantkę Teresę Wojnowską (w każdym razie
robioną w jej galerii). Dziewczyna była szczupła i zgrabna, wyglądała
przepięknie, kiedy stanęła w drzwiach kościoła przelatywało światło przez
suknię i widać było całą figurę w lekkim zamgleniu. Wszystkim aż dech zaparło
z wrażenia. Suknia była prosta, długa, z długim rękawem, wzór luźny ale nie
ażur. Maria z Bydg.

9. Data: 2008-11-25 12:26:23

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorsety są niewygodne tak somo jak teraz bardzomodne suknie typu "rybka"

A moze uszyj prostą sukienke przeciętą pod biustem luźno opadająca . bez
koła i 100 halek .

10. Data: 2008-11-25 13:09:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 13:13:56 +0100, j...@o...eu napisał(a):

> Wszystkim aż dech zaparło
> z wrażenia. Suknia była prosta, długa, z długim rękawem, wzór luźny ale nie
> ażur. Maria z Bydg.

A ja ostatnio w Krakowie na Rynku widziałam ślubną parę: ona w krótkiej
taftowej sukni a'la Jacquelline Kennedy, koloru ciemnego metalicznego
grafitu, z ciemnoczerwonymi, niemal czarnymi różami w ręce i z identycznym
stylizowanym malowanym wzorem na brzegu jedwabnego szala koloru sukni
(liście róż na szalu srebrne jakieś, podobnie srebrnografitowa wstęga przy
żywym bukiecie) zamotanego wokół ramion, bo było chłodno... On ubrany jakoś
tak bardzo komponująco... smoking w kolorze jej sukni plus koszula w
kolorze jej róż... Cóż, szczęka mi opadła, bo to było naprawde COŚ -
szczęki aż do teraz nie mogę pozbierać.

PS. Inna sprawa, że dziewczyna jak marzenie - piekna, nogi az do nieba,
piękne włosy i w ogóle :-)

Pomysł na gwiazdkowe prezenty
Sweterek dla dziewczynki z Sandry 2/2003 - pilnie poszukiwany
Krakowskie spotkanie - sa fotki :)
tunika
Co mam zrobić , żeby to uratować?