Smak spermy

51. Data: 2005-12-24 19:54:06

Temat: Re: Smak spermy
Od: blackmoon <c...@d...andThisTOO.com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mylilbym (jak to ladnie pisali co poniektorzy) walenia konia w celach
> konsumpcji i delektacji smaku z grą wstepna!
> pozdrawiam

he, he ... a jeśli robi to Tobie Twoja dziewczyna?
(tryskać i dochodzić można wiele razy... i tak jest przecież zabawniej)

52. Data: 2005-12-24 20:22:04

Od: "medevacs" <z...@t...moze.ci.powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:dojdd4$aj2$1@opal.futuro.pl Maaciek napisal(a):
> a po drugie ta grupa nie jest pl.sci.choroby tylko pl.sci.medycyna! a nie
> wiem czy wiesz ze sperma to tez medycyna

Zanim nastepnym razem walniesz cos NTG poczytaj sobie opis grupy, tej masz tu
http://www.usenet.pl/opisy/pl.sci.medycyna Zeby Ci ulatwic zadanie zacytuje:

"pl.sci.medycyna Od pediatrii do patologii.

Charter/tematyka:

Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze swiata lekarzy,
rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
rady, moralne dylematy. Dyskusje zawodowcow i amatorow."

medevacs

53. Data: 2005-12-24 20:46:45

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs" <z...@t...moze.ci.powi.em> napisał w wiadomości

> [...]
> rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
> rady, moralne dylematy. Dyskusje zawodowcow i amatorow."

Udowodniłeś że ten wątek jest TG xD Masakra z ludźmi na tej grupie :/ Tak
jak i wiele innych grup ta jest kółkiem wzajemnej adoracji starszych
grupowiczów - a młodsi też się uczą od nich dogryzaniai to szybko - ale
przecież dzięki temu są wtedy przyjęci do grupy, prawda? Prawdziwymi trolami
tutaj najczesciej sa ludzi ktorzy naprawde dlugo siedza na tej grupie :/ :/

54. Data: 2005-12-24 22:41:13

Od: "medevacs" <z...@t...moze.ci.powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:dokc40$j5h$1@atlantis.news.tpi.pl Neo napisal(a):
> Udowodniłeś że ten wątek jest TG xD

LOL!

Czy smak spermy, a juz w szczegolnosci pytanie o to kiedy jest lepszy i szukanie
zaleznosci miedzy dieta a jej smakiem to medycyna? NIE! Polecam sprawdzic
znaczenie pojecia medycyna, ulatwie Ci:

"Medycyna jest nauką obejmującą całość wiedzy o zdrowiu i chorobach oraz o
sposobie leczenia i zapobiegania." to z wikipedii,

"nauka o zdrowiu i chorobie człowieka; sztuka (umiejętność) leczenia chorych i
zapobiegania chorobom" to ze slownika jezyka polskiego,

czyli jakbys mial problem w stylu nie masz spermy albo masz jej za duzo albo ma
dziwny kolor albo cokolwiek innego patologicznego to wtedy pytanie o to co moze
byc przyczyna takie stanu rzeczy byloby pytaniem na ta grupe. Albo ewentualnie
pytanie jakies o fizjologie np. dlaczego sperma jest taka a nie inna, no moze
jeszcze by uszlo. Ale nie pytanie co robic zeby lepiej smakowala, no bez
przesady. Od takich pytan masz chyba ze dwie grupy dyskusyjne o seksie i pewnie
kilka o diecie, kulinariach itp. I tak to sa GRUPY DYSKUSYJNE, a nie fora jak
napisales gdzies w tym watku i tez nie listy dyskusyjne - to gdybys probowal
jeszcze inaczej nazwac grupy. I nie, nie czepiam sie, bo roznica jest bardzo
duza, wrecz zasadnicza.

medevacs

55. Data: 2005-12-24 22:43:04

Od: Paweł Roszkiewicz <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neo napisał(a):
> [...]
> tutaj najczesciej sa ludzi ktorzy naprawde dlugo siedza na tej grupie :/ :/

podejrzewam, że powodem jest raczej:
- zagadnienie pasujące (w porównianiu z większością wątków gdzie ludzie
mają problemy ze zdrowiem bądź troszkę poważniejsze kwestie niż
substancje: "ktore w jeszcze wiekszym stopni wplywaja na
wysmienity smak naszych meskich nektarow") to grup z puli erotyka
(porównaj np z pytaniami o raka czy inne mniej poważne schorzenia i/lub
ich profilaktykę)
- sposób odnoszenia się Maaćka do grzecznych (nie na pytanie, być może
trochę ironiczne, ale w białych rękawiczkach) odpowiedzi:
> prosilem kobiety o odpowiedz a nie samcow!
> a wcierac to se sam mozesz debilu jeden z drugim

nie jestem tu bywalcem (i być może odezwą się głosy chwalące lub ganiące
mnie, albo i żadne :) aczkolwiek podejrzewam, że wyłapałem mniej więcej
o co chodzi :)
--
pozdrawiam i życzę wesołych Świąt
Paweł Roszkiewicz

56. Data: 2005-12-24 22:44:05

Od: "medevacs" <z...@t...moze.ci.powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:dokirg$kfi$1@opal.icpnet.pl medevacs napisal(a):
> (...) jak napisales
> gdzies w tym watku (...)

a sorry to chyba Maaciek mysli, ze to forum, a nie grupa, no chyba ze Neo i
Maaciek to ta sama osoba, jak nie to przepraszam za pomylke.

medevacs

57. Data: 2005-12-25 00:39:08

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a sorry to chyba Maaciek mysli, ze to forum, a nie grupa, no chyba ze Neo
> Maaciek to ta sama osoba, jak nie to przepraszam za pomylke.

Nie nie jestem żadnym Maacikiem i w sumie mam gdzies ten jego głupi
problem - ale jeśli nei był na temat - to powinno się go zignorować, a
wyszła z tego dyskusja :/

58. Data: 2005-12-25 01:03:03

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

Neo

> Nie nie jestem żadnym Maacikiem i w sumie mam gdzies ten jego głupi
> problem - ale jeśli nei był na temat - to powinno się go zignorować, a
> wyszła z tego dyskusja :/

hmm to nie jest a raczej nie byl problem tylko zwykla ciekawosc i nadzieja,
ze ktos kto przerabial ten temat wrzuci dwa slowa ale faktycznie wywiazala
sie z tego dyskusja, w ktorej kazdy czytajacy przekrzykujac jeden drugiego
chcial udowodnic jaki to ten maaciek jest "inny" i z jego pytaniem wyslac go
w kosmos!
Wybaczcie ze zmacilem Wam jakze intrygujace rozmowy o MEDYCYNIE a kogo moj
watek urazil to iscie go przepraszam

59. Data: 2005-12-25 01:03:51

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:dok74r$2qf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> teraz tez?:-)) Jakos nie widzę tu żadnego pytania
>
> HaNkA

teraz tylko glosno myslalem... czepiasz sie kurde ;)

60. Data: 2005-12-25 04:26:23

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Maaciek <dohob3$h0t$1@opal.futuro.pl> Friday 23 of December 2005 21:57

Witaj,
jak widzisz na grupie jest sporo przygłupów, czy też raczej "polaczków", a
jak wiadomo polacy mają duży problem z pewnymi sferami życia (kompleksy?
katolickie wychowanie? matki polki?)

W każdym razie, proponuję pytanie zdać na grupach
- pl.soc.seks
- pl.soc.seks.moderowana

--
Rafał Maj