Smakołyki a dieta

1. Data: 2004-03-28 13:43:19

Temat: Smakołyki a dieta
Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przed nami święta, więc mimo diety (ok. 1200 kcal dziennie) zaczynam myśleć
o różnych pysznościach :)
Zajrzałam na stronę Hafsy, gdzie znalazłam ciekawe przepisy :)
I teraz pytanko - jak może podziałać na mnie (przy wspomnianej wyżej diecie)
ciasto np. dla optymalnych?
Rozumiem, że w każdej diecie stosuje się trochę inne zasady, więc jakie są
konsekwencje wprowadzenia jakiegoś posiłku z innej diety?

Pozdrawiam,
Ania

2. Data: 2004-03-28 14:59:50

Temat: Re: Smakołyki a dieta
Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AM" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
myśleć
> o różnych pysznościach :)
> Zajrzałam na stronę Hafsy, gdzie znalazłam ciekawe przepisy :)

Witam
Tutaj tez mozesz zajrzec
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/wielkanoc1.html
i tutaj
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/stol.html
Jezeli stosujesz diete 1200 kcal, to wystarczy ograniczyc ilosciowo
spozywane potrawy.
pozdrawiam
maf

ktora ksiazka?
Czy jest ktos chetny na przetestowanie programu meal?
głodówka a .. pigułki
Herbalife i obiad
Pic czy nie pic? :)