Smaragd-pytanko?

31. Data: 2004-10-13 06:32:53

Temat: Re: nie na temat
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piekne Zantedeschie ...
>
> Pozdrowienia,
>    Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz

Obejrzyj niektóre moje kalie -Zantadeschie.
Mirzan

32. Data: 2004-10-13 06:34:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

33. Data: 2004-10-13 06:58:56

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie nie widać Twoich postów :-(
> Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski.

U mnie tez nie :-(

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

34. Data: 2004-10-13 07:00:39

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:ckijrs$bju$1@nemesis.news.tpi.pl...

> U mnie tez nie :-(

Prawda niestety

Pozdrawiam
skryba

35. Data: 2004-10-13 07:26:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Prawda niestety

Ja też ich nie widzę :(. Dobiłaś mnie Plumerią, której nie mogę zdobyć :(.
Śliczne rośliny :).

Z pozdrowieniami, Maria

36. Data: 2004-10-13 09:54:07

Temat: Re: Smaragd-pytanko?
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Moje po pięciu latach osiągnęły te dwa metry z kawałkiem , sadzonki
kupowałam malutkie, miały raptem 25 cm .
Myślę , że szybkość wzrostu zależy od warunków glebowych , nawożenia i
podlewania , książkowe uśrednienia nie zawsze się sprawdzają.

Pozdrawiam
Teresa

37. Data: 2004-10-13 10:54:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ckiu4b$m1r$1@atlantis.news.tpi.pl Kronopio
<c...@g...katowice.pl> napisał(a):

> [...]
> Myślę , że szybkość wzrostu zależy od warunków glebowych ,
> nawożenia i podlewania , książkowe uśrednienia nie zawsze się

Hejka. Aluzju poniał. :-)
Będąc zaledwie skromnym obserwatorem zjawisk ulotnych chociaż
niezwykłych i kolekcjonerem emocji i wrażeń nie zmierzyłem niestety
rosnących u sąsiada na działce vis a vis od 20 lat szmaragdów. Może
jeden z nich ma więcej niż 3 metry? Może ma nawet 3,5 m.? :-)
Pozdrawiam deprymująco Ja...cki

38. Data: 2004-10-13 17:00:57

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moje szmaragdy miały ok. 3 m po 8 latach. Trochę presadziłem z
przygotowanie
> dołków poczas sadzenia (bardzo głebokie dołki wypełniłem mieszaniną
> skompostowanego obornika, kompostu i torfu). Są to błedy nadgorliwości
> początkującego "ogrodnika". Efekt był taki że miały bardzo duże przyrosty.
> Niestety ze względu na słaby system korzeniowy tuje łatwo odginały się od
> pionu. Problem występował głównie zimą po opadach mokrego śniegu.
Niestety
> nie przycinałem ich w początkowym okresie. W tym roku skróciłem je o metr
> przyznam się że jeszcze potem im trochę dołożyłem.
>
> Mam nadzieję że moje doświadczenia ze szmaradami na coś Ci się przydadzą.

Wszelkie rady i spotrzeżenia mi się przydarzą bo jak juz wspomniałam jestem
poczatkująca. Dziękuję serdecznie.

Sylwia S.

39. Data: 2004-10-13 17:10:44

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rosnących u sąsiada na działce vis a vis od 20 lat szmaragdów. Może
> jeden z nich ma więcej niż 3 metry? Może ma nawet 3,5 m.? :-)

Po 20. latach takie są ?
Jednak glina ma swoje zalety :-)
Niektóre rośliny rosną na niej szybciej :-)
Gdzieś czytałam ( Bugała ?) , że jest ona mieszańcem xxxxx z żywotnikiem
olbrzymim.
Ciekawa jestem jaka wielka urośnie , w docelowe, cztery metry nie wierzę
, na razie pędzi równo z T.plicata rosnącą za nią.

Pozdrawiam
Teresa

40. Data: 2004-10-13 17:16:39

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może powinnam wrzycić na grupe posta "nie na temat"

Sylwia S.

Nowy sad ... i co dalej ?
ziemia do łosich rogów
łosie rogi tracą liscie