Smartpress sp. z o.o.

31. Data: 2007-09-19 20:53:44

Temat: Re: Smartpress sp. z o.o.
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-09-2007 o 22:43:17 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> Czyzby wlasnie przyznal sie Pan do braku zahamowan moralnych?

Nie, czemu?

> Przypomne Panu, ze na tej grupie twierdzil Pan, ze jest bezrobotny i
> utrzymuje sie z oszczedznosci.

Byłem bezrob otny, jak najbardziej. Następnie brałem udział w projekcie.

> Jednoczesnie bral Pan udzial w projekcie
> finansowanym z funduszy unijnych, organizowanym przez firme p.
> Ciszewskiego.
> W ramach projektu wyglaszal Pan prelekcje o tym jak Pan prowadzi
> dzialalnosc
> gospodarcza i niepelnosprawnosc nie przeszkadza Panu w tejze
> dzialalnosci.

I jest to prawda.

> Zeby nie bylo, bralem udzial w konferencji w Krakowie co moze Pan
> sprawdzic
> u organizatora na liscie. A co do Pana prelekcji to nagrywali to
> organizatorzy i (jezeli dobrze pamietam) TVP3 lub TVN (raczej TVP3). Tak
> wiec moze Pan sobie przejzy materialy i przestanie pieprzyc o moralnosci
> uczciwosci prezentujac menatalnosc Kalego.

Ja wiem, że to pana bardzo boli, że ktoś może sobie w życiu radzić, ale
zapewniam, że Pan też może osiągnąć sukces. Proszę się postarać.

Jestem tego najlepszym dowodem. A jeśli był Pan w Krakowie, to proszę
sobie przypomnieć, o czym mówiłem. Jak mówiłem o tym, że jak przestałem
chodzić o kulach i siadłem na wózek to mi się firma rozsypała i musiałem
przebudować ją. Jakoś nie pasuje to do wizji, co?

A to proste - czas płynie, raz człowiek na wozie, raz pod wozem. I proszę
mi wierzyć, Panu też może się odmienić.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

32. Data: 2007-09-19 20:53:52

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
.com...

>Pisałem do fundacji Pani prezydentowej (Jolanty K. tej od jedzenia
>ptysia) z prośbą nie tyle o pieniądze na handbike'a co o pomoc
>informacyjną, dostałem impretynencką, arogancką odpowiedź, że oni się
>tym nie zajmują niech im dupy nie zawracam.

w celach statutowych maja jedynie pomoc dla dzieciakow. Wiem bo sam kiedys
do nich pisalem. Proponuje zwrocic sie do firmy MERCUS z Polkowic, do
Zarzadu KGHMu. Mercus pomaga, a przynajmniej pomagal.

>To nie paranoja to rzeczywistość a może faktycznie żyjemy w dwóch
>światach a może są dwie Polski,>
>1. Warszawa, 2. Cała reszta.

A o prawie prawda :/
W Legnicy czekalem 2 lata na przynanie protezy podczas gdy we Wroclawiu czy
Krakowie dawali zlecenie od reki.

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka, Kraków

33. Data: 2007-09-19 20:56:06

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tyuvh11i4zsuzp@adam...

> No to się Pan zdziwi.
>
> Nie mogli znaleźć chętnych na wyjazd językowy do Niemiec!

A to mnie Pan zdziwil. Gdzie sa takie problemy z naborem? Prosze o konkret.

> Na kursy zawodowe również chętnych brak. Zapewniam.

Prosze o konkret, chetnie skorzystam z kursow ktore podniosa moje
kwalifikacje. Najchetniej zwiazane z windykacja, egzekucja sadowa itp.

34. Data: 2007-09-19 21:02:18

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-09-2007 o 22:56:06 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> U?ytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisa?
> wiadomo?ci news:op.tyuvh11i4zsuzp@adam...

> A to mnie Pan zdziwil. Gdzie sa takie problemy z naborem? Prosze o
> konkret.

To było w Szczecinie. Opowiadała o tym w czasie konferencji pani, która
orgasnizowała taki wyjazd.

> Prosze o konkret, chetnie skorzystam z kursow ktore podniosa moje
> kwalifikacje. Najchetniej zwiazane z windykacja, egzekucja sadowa itp.

O!

Wudzę już Pan wie, czego Pan chce.

Zapraszam do Integracji na Piłsudskiego. Oni doradzą.

35. Data: 2007-09-20 01:40:03

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 22:53, "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> wrote:

>Proponuje zwrocic sie do firmy MERCUS z Polkowic, do
> Zarzadu KGHMu. Mercus pomaga, a przynajmniej pomagal.
Super informacja, może komuś pomoże ale jak każda fundacja ma
ograniczenia finansowe.
Sam sobie poradziłem biorąc z PKO BP (SUPER BANK)
(na spłatę różnych kredytów związanych z zakupem handbików i garażu na
ich trzymanie) na 8 lat , bank tak samo jak ja przypuszcza, że mogę
nie dożyć 40 i dał mi kredyt pod warunkiem ubezpieczenia ;)

Pozdrawiam Piotr

36. Data: 2007-09-20 04:41:24

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-09-2007 o 03:40:03 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> bank tak samo jak ja przypuszcza, że mogę
> nie dożyć 40?

Czemu ?

37. Data: 2007-09-20 05:00:01

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tyw514z64zsuzp@adam...

> To było w Szczecinie. Opowiadała o tym w czasie konferencji pani, która
> orgasnizowała taki wyjazd.

szkoda, ze daleko od malopolski.

> O!
>
> Wudzę już Pan wie, czego Pan chce.

Wiem czego chce, chociazby z tego powodu, ze wiem w jakim zawodzie pracuje
:)

> Zapraszam do Integracji na Piłsudskiego. Oni doradzą.

poradnicwo stowarzyszenia Integracja jest kierowane do osob ze znacznym i
umiarkowanym stopniem niepelnosprawnosci. Ja z czeciowa niezdolnoscia do
pracy nie lapie sie do ich programu ;)

Chociaz musze przyznac, ze pani w recepcji byla mila :) i moge polecic innym
wzyty w tym miejscu :)

38. Data: 2007-09-20 05:05:47

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tyw5nuep4zsuzp@adam...

> [...]
>
> Ja wiem, że to pana bardzo boli, że ktoś może sobie w życiu radzić, ale
> zapewniam, że Pan też może osiągnąć sukces. Proszę się postarać.

:) jak Pan chce to moge udostepnic Panu moje CV, lektura punktow dotyczacych
zycia zawodowego rozsypie Panska teorie.

> [...]
> chodzić o kulach i siadłem na wózek to mi się firma rozsypała i musiałem
> przebudować ją. Jakoś nie pasuje to do wizji, co?

Prosze sobie przypomniec prelekcje na otwarcie konferencji. Nie mowil Pan o
tym co napisal Pan powyzej :)

> A to proste - czas płynie, raz człowiek na wozie, raz pod wozem. I proszę
> mi wierzyć, Panu też może się odmienić.

Jedyne co mi sie moze odmienic to to ze noga mi odrosnie zgodnie z
oczekiwaniami ZUS (chociaz im jest obojetne bo nie jestem rencista)

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka, Kraków
HSA kat. A
polecam - www.tacysami.org.pl www.nautica.pl

PFRON dofinansowanie modernizacji łazienki
DG
Park Narodowy a wjazd samochodem przez niepełnosprawnego.
Czy możliwa pomoc przy wykupieniu mieszkania?
Jakie studia wirtualne?