Smażenie w mikrofali

11. Data: 2017-01-30 12:44:41

Temat: Re: Smażenie w mikrofali
Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2017 o 17:52, Borneq pisze:
> Szukam przepisów, jak zrobić:
> Parówki
> Ziemniaki
> Kurczak
> Warzywa na patelnię
> Frytki

Warzywa na patelnię: najpierw było rozmrażanie 5 minut, potem 3.5 minuty
100% mikrofala

Parówki:
3.5 minuty na 80% to zbyt długo!

Wydaje się, że żywność gorsza w smaku niż tradycyjna, ale nadaje się
znakomicie do rozmrażania.

12. Data: 2017-01-30 13:15:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2017 o 12:44, Borneq pisze:

> Wydaje się, że żywność gorsza w smaku niż tradycyjna, ale nadaje się
> znakomicie do rozmrażania.

Do rozmrażania (nie wszystkiego, mięsa nie radzę) oraz do podgrzewania.
Do tych czynności najczęściej używam mikrofali, jeśli już.

Ewa

13. Data: 2017-01-30 14:00:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2017 o 19:29, Pszemol pisze:
> "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message
>
> Dokładnie o to chodzi.
> Ani jedna mikrofala nie była użyta do ugrillowania tamtego kurczaka :-)

No, nie wiem, nie wiem. Mikrofalówka chodzi normalnie, podgrzewając, a
oprócz tego działa dodatkowa tradycyjna grzałka z góry, więc jakiś
udział mikrofal był.

Ewa

14. Data: 2017-01-30 14:17:41

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 13:15, FEniks pisze:

> najczęściej używam mikrofali, jeśli już.

Ja bym napisał mikrofal, jeśli już.
Nie mam możliwości, żeby jedną mikrofalą coś podgrzać.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

15. Data: 2017-01-30 14:22:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> Ja bym napisał mikrofal, jeśli już.
> Nie mam możliwości, żeby jedną mikrofalą coś podgrzać.

A gdyby tak zastosować maser?

--
Jarek

16. Data: 2017-01-30 15:20:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2017 o 14:17, Akarm pisze:

> Ja bym napisał mikrofal, jeśli już.

Mikrofala - skrót od kuchenka mikrofalowa.

Ewa

17. Data: 2017-01-30 17:25:13

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 15:20, FEniks pisze:

> Mikrofala - skrót od kuchenka mikrofalowa.

:D
A od mleczarni skrótem będzie mleko?

Dano, dawno temu, przy Dworcu Wileńskim w Warszawie, zbaraniałem słysząc:
- Weźniem taryfe i pojadziem kupić taksówke.
U tych ludzi skrótem od taksówki była taryfa, a od samochodu - taksówka.
Można i tak...
Pod warunkiem, że przebywa się w towarzystwie, w którym polszczyzna jest
zbędna, gdyż cały klan mówi po swojemu, wszyscy używają tych samych
skrótów. Bo inaczej, kiedy będzie się chciało porozmawiać z normalnym
Polakiem, może wyniknąć masa nieporozumień.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

18. Data: 2017-01-30 17:33:58

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdyby tak zastosować maser?

Wydaje mi się, że żeby nie wiem jak wzmocnić mikrofalę, to i tak nie da
się nią podgrzać posiłku.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

19. Data: 2017-01-30 18:35:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2017 o 17:25, Akarm pisze:

> [...]
> samych skrótów. Bo inaczej, kiedy będzie się chciało porozmawiać z
> normalnym Polakiem, może wyniknąć masa nieporozumień.

Nie wiem, co to dla Ciebie znaczy "normalny Polak."
Wpisz w google hasło "mikrofala" i zobacz, jakie dostaniesz wyniki.

Ewa

20. Data: 2017-01-30 18:36:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2017 o 18:35, FEniks pisze:

> Wpisz w google hasło "mikrofala" i zobacz, jakie dostaniesz wyniki.

Wystarczy zresztą rzucić okiem na tytuł wątku.

Ewa

Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Nareszcie
Zapasy
Używa ktoś marynaty sojowo-cytrynowej?
Czy jecie Nutelle?