Smecta

1. Data: 2005-11-05 14:19:59

Temat: Smecta
Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy moge smectę podawać dziecku (3 mies.) razem z mlekiem? Tj. dodać to do
mleka ?

Jakoś nie chce pić samej smecty a nie mamy od niej ulotki tylko dawkowanie
zapisane przez lekarza ....

Pozdrowienia
Łukasz

2. Data: 2005-11-05 14:21:21

Temat: Re: Smecta
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucasdm napisał(a):
> czy moge smectę podawać dziecku (3 mies.) razem z mlekiem? Tj. dodać to do
> mleka ?

Nie możesz, pewnikiem umrze od tego i tym samym rzucisz klątwę na
wszystkie następne swoje dzieci.

Niedługo zaczną się tu pojawiać posty typu "Czy mogę podać witaminę C..."

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-11-05 14:38:01

Od: "Monika" <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://klub.chip.pl/dobek/zoland_lek.htm

4. Data: 2005-11-05 23:34:27

Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie możesz, pewnikiem umrze od tego i tym samym rzucisz klątwę na
> wszystkie następne swoje dzieci.

Mniej wiecej tak powiedzial lekarz żonie (tylko bardziej inteligentnie), tj.
żeby nie mieszać smecty z mlekiem.
Wydawalo mi się to dziwne, więc zapytałem się na grupie.

Jezeli jestes lekarzem, to taka mała refleksja:

Ja jestem informatykiem. Nie znam sie na lekach dlatego się pytam zanim
zrobie 3 mies. dziecku bałagan w brzuszku. Ale znam kilku lekarzy, którzy
zadają pytania w stylu "jak się włącza komputer?" albo "gdzie jest klaswisz
<SPACJA>?" i są one dla mnie śmieszne ale nie znaczy to wcale, że ludzie
którzy je zadają są debilami.
Jeżeli to jest grupa _tylko_ dla tych co wiedza jak podawać smecte (i
witaminę C) to sorry za zamieszanie.

pzdr
Lucasdm

5. Data: 2005-11-05 23:38:37

Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <5...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> http://klub.chip.pl/dobek/zoland_lek.htm

Dzieki.
W ulotce nie ma ostrzeżeń, że nie wolno mieszać smecty np. z mlekiem. Nadal
nie wiem dlaczego lekarz zwracał uwagę, aby tego nie robić ?!

Jeżeli dorwie się do tego wątku jakiś pediatra - proszę o info.

Pozdrawiam
Lucasdm

6. Data: 2005-11-06 02:23:49

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucasdm napisał(a):
> Mniej wiecej tak powiedzial lekarz żonie (tylko bardziej inteligentnie), tj.
> żeby nie mieszać smecty z mlekiem.

No cóż, ostatnio znajomemu lekarz kardiolog (zakładowy :)) powiedział po
obejrzeniu wyniku badania, że ten miał jakiś czas temu zawał. A inny
lekarz stwierdził u innego gościa raka krtani. Oczywiście bzdury - w
pierwszym wypadku "się wydawało" a w drugim zwykła angina.

Jeśli miałeś wątpliwości to dobrym pomysłem byłoby pójście na
konsultację do innego lekarza. Skoro tak boisz się o własne dziecko, to
czemu chciałeś wierzyć poradzie z usenetu, którą mógł napisac ktokolwiek
i podpisac się pod tym "lek. med."?

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2005-11-06 18:38:55

Od: "Monika " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na oddziale noworodkowym pierwszym lekiem jaki używają na luźne stolce jest
smecta, więc niby jak , noworodek tylko mleczko ? :)

Krwawienie z nosa ?
KREW W FLEGMIE Z KASZLU...
candida albicans
www.vivepc.com Tu tienda de ordenadores discos duros impresoras memorias, Lo + barato . D5XK