Smierc mojego taty :(

1. Data: 2005-08-19 11:37:47

Temat: Smierc mojego taty :(
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest jakis lekarz to prosilbym o odpowiedz.

W sobote 13.. zmarl moj ojciec. jechal z mama rowerem,
w pewnej chwili z tego co opowiada mama
tata runal na ziemie z roweru i potem zaczal sie telepac i chyba to byl
koniec, po jakism czasie ktos sie zatrzymal i pomogl reanimwoac taty choc
oni juz nie widzieli oznakow zycia
czy ktos wie dlaczego ojciec po upadku zaczal tak sie telepac jakby padaczke
mial czy cos ?
jakeis 3 lata temu mial udar niedokrwienny ale bylo ok.
lekarze nie wiedza co sie stalo bo nie bylo sekcji ale mowia roznie
jedni ze wylew inni ze zwala , dlaczego tak szybko to sie stalo co moglo byc
przyczyna ?i co to bylo ze sie trzasl po uderzeniu na ziemie i nagle
przestal i koniec?
prosze o odpowiedz bardzo tylko tychktorzy cos wiedza na ten temat i moga
moja ciekawosc zaspokoic
dziekuje :(
mozna pisac na f...@w...pl
pozdrawiam
:(

2. Data: 2005-08-19 12:33:55

Temat: Re: Smierc mojego taty :(
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek napisał(a):
> prosze o odpowiedz bardzo tylko tychktorzy cos wiedza na ten temat i moga
> moja ciekawosc zaspokoic

przychodzi mi do glowy, ze moze się dusił i usiłował złapać powietrze?

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-08-19 15:01:51

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale czym dusil ?to wygladalo z tego co mowila mama jakby padaczki dsotal czy
cos ?
moze to jakies nerwy po uderzeniu czy moglo to sie stac na wskutek wylewu i
zalaniu ktorejs komory czy co ?

4. Data: 2005-08-19 15:52:41

Od: "LaCosaNostra." <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał
[ciach]

w takich przypadkach sekcja zwłok rozwiązuje zagadke.... takie zgadywanie
raczej nie ma sensu.

5. Data: 2005-08-19 16:20:07

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ale chociaz jakie przypuszczenia ? od czego to moglo sie zrobic?a te
drgania po updaku to mnie najbardziej ciekawi czy to moze po uderzeniu z
ziemiia czy nastepstwo wylewu czy jak ?bo jak pisalem
tata runa bezwladnie na ziemie czyli mogl zaslabnac?ale te drgawki ?
Użytkownik "LaCosaNostra." <l...@N...pl> napisał w
wiadomości news:de4uvv$178$1@inews.gazeta.pl...

6. Data: 2005-08-19 20:27:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Aug 2005 18:20:07 +0200, bartek wrote:

> [...]
> ziemiia czy nastepstwo wylewu czy jak ?bo jak pisalem
> tata runa bezwladnie na ziemie czyli mogl zaslabnac?ale te drgawki ?
[...]

Z całym szacunkiem - chyba nie ta grupa, bo jak widać Tobie jasnowidz
jest potrzebny, nie medyk.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

7. Data: 2005-08-20 20:03:49

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie kurwa tacy medycy jak wy potem lecza diagnozuja i huj ludzi
zabijacie!!!!!!!!!!!!

8. Data: 2005-08-20 20:42:13

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek napisał(a):
> no wlasnie kurwa tacy medycy jak wy potem lecza diagnozuja i huj ludzi
> zabijacie!!!!!!!!!!!!

to sam zostań medykiem, a jak na razie to wypierd*laj

9. Data: 2005-08-20 20:46:56

Od: mac <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek napisał(a):
> no wlasnie kurwa tacy medycy jak wy potem lecza diagnozuja i huj ludzi
> zabijacie!!!!!!!!!!!!

Bartek, kurwa tata paczy z góry a ty przeklinasz..

10. Data: 2005-08-21 03:45:04

Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie kurwa tacy medycy jak wy potem lecza diagnozuja i huj ludzi
> zabijacie!!!!!!!!!!!!

Tacy ludzie mnie rozbawiają, samego mnie czasem ponosi, bo młody jestem, ale
mam gdzie się wyżyć...

link o pasożytach...
dobre czasopismo medyczne?
[WRO] Odzial kardiologiczny + kardiolog
Leczenie nadciśnienia w przebiegu kłębuszkowych zapaleń nerek
Pytanie nefrologiczne