Smierc mojego taty :(

11. Data: 2005-08-21 08:15:23

Temat: Re: Smierc mojego taty :(
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sie nie wyzywam,
poprostu zadalem chyba proste pytanie ?
bo nie wiem dlaczego drgawki wystepily ?a powody moga byc rozne i sadze ze
wiekszosc znajacych sie wie, ale jak zwykle napisac nie moze tylko
cwaniaczy.

12. Data: 2005-08-21 12:04:51

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Aug 2005 22:03:49 +0200, "bartek" <f...@w...pl> wrote:

>no wlasnie kurwa tacy medycy jak wy potem lecza diagnozuja i huj ludzi
>zabijacie!!!!!!!!!!!!

hmmm
Nie przypominam sobie , żebym ludzi diagnozował i leczył przez internet.
Z tego co wiem to także nikt przy czytaniu moich postów nie zmarł.

Pytanie jakie zadajesz świadczy o tym , że nie masz o medycynie
zielonego pojęcia
( to uprawnia cię oczywiście do oceny pracy lekarzy ) ;)

Czynników wywołujących drgawki jest tyle , że można by o tym całą książkę
napisać a ty chcesz , żebyśmy na podstawie kilku informacji powiedzieli ci
co się stało.

--
Harry Haller alias UFO
( Ultra Frywolny Orgazmofil )

13. Data: 2005-08-21 19:52:14

Od: "michal " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harry Haller alias UFO
( Ultra Frywolny Orgazmofil )
www.harryhaller.com

Już nic nie rozumiem. O co chodzi z odnośnikiem www.harryhaller.com ? Jakiś
pyzaty okularnik obcina dach samochodu nożycami hydraulicznymi. I nic więcej.
To ma jakiś tajemny związek z tematem czy może Ultra Frywolny Orgazmofil w
tak wyrafinowany sposób uzyskuje satysfakcję ?

14. Data: 2005-08-21 20:06:52

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Aug 2005 19:52:14 +0000 (UTC), "michal " <b...@W...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>To ma jakiś tajemny związek z tematem czy może Ultra Frywolny Orgazmofil w
>tak wyrafinowany sposób uzyskuje satysfakcję ?

pyzaty okularnik to ja :)))
( chociaż w realu wcale nie wyglądam na pyzatego - BMI 20 )

a odnośnik do tych zdjęć jest zatytuowany :
"Notarztkurs" , więc z grupą ma już coś wspólnego
--
Harry Haller alias UFO
( Ultra Frywolny Orgazmofil )
www.harryhaller.com GG: 1398692
"Bóg musi kochać szalonych ludzi - tylu ich stworzył" - cytat z Rambo III

link o pasożytach...
dobre czasopismo medyczne?
[WRO] Odzial kardiologiczny + kardiolog
Leczenie nadciśnienia w przebiegu kłębuszkowych zapaleń nerek
Pytanie nefrologiczne