Smiertelna ofiara dyngusa

1. Data: 2005-03-29 00:50:33

Temat: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coza zdziczenie w Polsce z tym laniem woda. Obyczaj wprost z zabitej dechami
wsi. Nigdzie na swiecie tego nie ma choc wszedzie jest Wielkanoc. rodzice nie
reaguja bo to taka sama cholota jak i te bachory. Zalali 77 letnia kobiete a
ta dostala ataku serca i zmarla. Powinny byc wysokie kary nakladane za
polanie chocby kropla wody wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

2. Data: 2005-03-29 01:11:21

Temat: Re: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

Za to w Stanach na ostatnim schodku drabin trzeba pisac zeby nie wchodzic
dalej bo amerykanie sa tak glupi, ze jak nie bylo napisu to probowali
wchodzic dalej :D ROTFL z tepych amerykanow, z Ciebie i z Twojej
beznadziejnie bezkrytycznej milosci do Stanow i nienawisci do Polski i
polakow.

A wlasnie... tak jedziesz na polakow, a zaloze sie, ze polski paszporcik w
szafie masz.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

PS A swoja droga, zeby nie bylo, ze jestem jakis antyUSA. Naleze raczej do
wielbicieli tegoz kraju i krytykow Polski, jednak w przeciwienstwie do
takich betonow jak Ty potrafie dojrzec negatywne cechy Ameryki i zarazem
pozytywne Polski i Europy. Na 38 milionow ludzi zginela az jedna? I to nie
bezposrednio, nie wiem, od utopienia czy zrzucenia na glowe ciezkiego wiadra
wody czy cos, tylko na zawal. Ciekawe za to ile osob ginie w USA w Halloween
(czy jak to sie pisze) bo spala sobie dom od swieczki w dyni czy na 4 lipca
od fajerwerkow? W ogole to idz sobie poczytac jakies statystyki przestepstw
z uzyciem broni palnej albo w ogole o przestepczosci to juz nie bedziesz
taka zadowolona.

3. Data: 2005-03-29 02:31:11

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs aka starcom <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> napisał(a):

> [...]
> polakow.
>
> A wlasnie... tak jedziesz na polakow, a zaloze sie, ze polski paszporcik w

Wszelkie wygladajace na glupie napisy w USA sa dla asekuracji przed
odszkodowaniem po wypadku kiedy durny Polak gastarbajter spadnie np z
drabiny. Zreszta nigdy nie widzialam takiego napisu i napewno nic takiego nie
istnieje. Jednak inne napisy sa i jw. a nie dlatego ze Amerykanie sa glupi.
Za takie polanie woda ze skutkiem smiertelnym delikwent nie predko wylazlby z
kryminalu nie mowiac o odszkodowaniu. W Ameryce kazdy tych odszkodowan sie
boi dlatego m.in i opieka medyczna jest lepsza. Jesli chodzi o paszport
polski mam oczywiscie bo robia problemy na granicy i paszport trzeba miec.

4. Data: 2005-03-29 04:52:04

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):
> Zalali 77 letnia kobiete a ta dostala ataku serca i zmarla.

po prostu straszne, "ofiara dyngusa" i sensacja medialna - ale zobacz z
drugiej strony, mogl przejezdzac samochod, zatrabic i tez by dostala
ataku i zmarla..

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-03-29 09:03:58

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coza zdziczenie w Polsce z tym laniem woda. Obyczaj wprost z zabitej
> dechami
> wsi.

Czy możesz w końcu przestać uskuteczniać najazdy na Polskę. Jesteś nudna.
Nie mieszkasz tu więc może zajmij się swoim krajem.

Przykro że pani umarła na zawał, ale chyba nie taki był zamiar dzieciaków.
Chuligański wybryk z tragiczny skutkiem.

Natomiast gnojek z dubeltówką w szkole w Minnesocie który zabił 9 osób to
chyba chciał zabijać. I Ty Daria masz jeszcze czelność tu przychodzić i
pisać swoje wywody?

Pisz na amerykańskie grupy o amerykańskich problemach

Powodzenia

6. Data: 2005-03-29 09:21:16

Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@W...gazeta.pl> napisal nam:

> [...]
> Powinny byc wysokie kary nakladane za polanie chocby kropla wody
> wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

u was umieraja z przejdzenia heh

7. Data: 2005-03-29 10:11:09

Od: "bj" <ja_xyz@*usunto*tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:d2b5sp$cgg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> pisać swoje wywody?
>
> Pisz na amerykańskie grupy o amerykańskich problemach

Powtorze jeszcze raz cytata ;)

"Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem."

8. Data: 2005-03-29 14:42:32

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Przykro że pani umarła na zawał, ale chyba nie taki był zamiar dzieciaków.
> Chuligański wybryk z tragiczny skutkiem.

Na amerykanskie grupy pisze tez.

9. Data: 2005-03-29 15:32:57

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na amerykanskie grupy pisze tez.

Szkoda że nie tylko tam

Wypadało by jeszcze odnieść się do reszty mojego posta. Czy może kole w
oczka i wolisz przemilczeć?

Seco

10. Data: 2005-03-29 16:18:45

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:

> Na amerykanskie grupy pisze tez.

In zour dreams, baby. So says google.

--
sveana

I amar prestar aen, han mathon ne nen,
han mathon ne chae a han noston ned 'wilith.

dziwne ranki
Problem z gardlem,nosem i uszami.
uwiąd starczy?-czy cos mozna zrobic!!!
babcia chrapie