Smolensk, wykleci, szczepionki ...

1. Data: 2019-02-22 21:52:06

Temat: Smolensk, wykleci, szczepionki ...
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>(...)
- W książce, którą właśnie piszę, mam postać Rosjanina, pułkownika GRU
Arsena Fiedotowa, który prowadzi zespół pod kryptonimem Bagration. Jest
wielkim miłośnikiem marszałka Rokossowskiego i jego operacji ,,wyzwalania
Polski" pod nazwą Bagration właśnie. Pułkownik chce Polskę wyzwolić z
okowów Zachodu. I choć wygląda to na ideowe zaślepienie, to głupcem nie
jest. Jego zespół składa się z 15 specjalistów ds. Polski, to nie są
typowi oficerowie wywiadu. Ich zadaniem jest wyszukiwanie tematów i
problematycznych sytuacji, w które można uderzać w sensie
wywiadowczym,przez agenturę albo farmy trolli.

Jakie to tematy?

- Fiedotow w książce wspomina np., jak dostał od Władimira
Władimirowicza medal za dobre przygotowanie koncepcyjne wykorzystania
katastrofy polskiego samolotu.

To strzał z grubej rury. Tuż przed finałem WOŚP po sieci zaczęła krążyć
fałszywka z serwisu wyborcza24.pl, że ministrant pobił wolontariusza
Orkiestry. Też chyba niezły sposób na mieszanie w naszym kotle?

- Bardzo dobry. Choć moim zdaniem jedną z najpiękniejszych zagrywek
Rosjan w Polsce jest nakręcenie kultu żołnierzy wyklętych.

Nakręcenie przez Rosjan?

- Trudno znaleźć sprawę, która lepiej służy ich interesom. Przede
wszystkim kreuje podział historyczny w społeczeństwie na wiele lat.
Przecież to jest kult wojny domowej, kult wroga wewnętrznego, Polak
przeciwko Polakowi. Na dodatek osłabia się w ten sposób kult Armii
Krajowej, nurt porozumienia narodowego. (...)<

(newsweek 8/2019)
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-02-22 22:38:01

Temat: Re: Smolensk, wykleci, szczepionki ...
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 21:52, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> przeciwko Polakowi. Na dodatek osłabia się w ten sposób kult Armii
> Krajowej, nurt porozumienia narodowego. (...)<

Osobiście radził bym popatrzeć co się nad Bajkałem dzieje?
https://siberiantimes.com/search/?text=Chinese%20inv
estment%20to%20Siberia&tag=1

3. Data: 2019-02-22 22:42:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 22:38, Ilona wrote:

> Osobiście radził bym popatrzeć co się nad Bajkałem dzieje?
> https://siberiantimes.com/search/?text=Chinese%20inv
estment%20to%20Siberia&tag=1

chyba już wiedzą i szukają nowych terytoriów :)
https://siberiantimes.com/business/investment/news/c
limate-change-offers-chance-of-major-economic-boost-
in-arctic-for-russia-says-putin/

4. Data: 2019-02-23 17:39:32

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.02.19 um 22:38 schrieb Ilona:

> Osobiście radził bym popatrzeć co się nad Bajkałem dzieje?
> https://siberiantimes.com/search/?text=Chinese%20inv
estment%20to%20Siberia&tag=1

Chinczykow spotkasz wszedzie. W Oksfordzie, Londynie, Las Vegas, Grand
Canyon, Vancouver, Victoria, Alpy, Neuschwannstein, Rothenburg o.d.T.,
Norymberga ... Na Alasce ich nie widzialem (bylo troche prawoslawnych).
Nie wiem czy odkryli juz Kanary (chyba znowu tam bede), a tam ich nie
bylo. Ale potrzebuja Lebensraum, wiec ekspanduja.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/46463672364/i
n/album-72157705509526431/

5. Data: 2019-02-24 00:18:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-23 17:39, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Nie wiem czy odkryli juz Kanary (chyba znowu tam bede), a tam ich nie
> bylo. Ale potrzebuja Lebensraum, wiec ekspanduja.

i z tego powodu, w perspektywie najbliższego pokolenia może dojść do
przerysowania granic.

6. Data: 2019-02-24 10:44:05

Od: Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.02.19 um 00:18 schrieb Ilona:

estment%20to%20Siberia&tag=1

n/album-72157705509526431/

> i z tego powodu, w perspektywie najbliższego pokolenia może dojść do
> przerysowania granic.

Chinczycy odkryli dla siebie druga strone Ksiezyca.

https://www.youtube.com/watch?v=VGpNISFVC_o

https://www.youtube.com/watch?v=uS7u--XG_og

A tutaj przepowiednia dotyczaca przyszlosci Rosji - sojusz z Chinami,
Armageddon, ksiaze Putin

https://www.pravda-tv.com/2019/02/prophezeiungen-ueb
er-russlands-zukunft-die-armeen-von-armageddon-ist-p
utin-der-fuerst-von-rosch/
--
makita nimo sa ulahi
sb

7. Data: 2019-02-24 10:50:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 lutego 2019 10:44:08 UTC+1 użytkownik Sylwester Balkowski
napisał:

estment%20to%20Siberia&tag=1

n/album-72157705509526431/

> Chinczycy odkryli dla siebie druga strone Ksiezyca.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=VGpNISFVC_o
>
> https://www.youtube.com/watch?v=uS7u--XG_og

Andrzej Waligórski - NA KSIĘŻYCU

Cieszą się wszyscy, nawet starcy na wózkach
bo nareszcie, wyobraźcie to sobie -
dwie rakiety: amerykańska i ruska
wylądowały na Srebrnym Globie.
W każdej byli czterej kosmonauci
ubrani w metalowe skafandry i spodnie.
Nikt nikogo nie bił i nie gwałcił
a współpraca przebiegała bardzo zgodnie.
Przylecieli, wysiedli, usiedli, ciut pojedli,
dwie butelki wstawili do środka.
Jeden drugiego ściska:
- Charaszaja u was whiska.
- Very fine ruska vodka.
A następnie, jak to było w planie,
poszli w swoich kosmicznych przyłbicach
na dokładne zwiedzanie i badanie
tajemniczej powierzchni Księżyca.
Idą, idą, każdy z dzidą,
pochłaniaczem i miotaczem.
Naraz patrzą: w jednej budzie
siedzą księżycowi ludzie.
Piją czaj, fajeczki kurzą,
Mali są, lecz jest ich dużo.
Zadrżał kosmonauta Borys,
choć był we fufajce:
- Smotri, Johny, eti stwory
sowsiem kak Kitajce!
Na to tamci: - Witaj, witaj,
my Kitajce a tu Kitaj.
Kosmonauci posmutnieli,
że ktoś ich ubiegł, niestety.
- Czymżeście tu - mówią - przylecieli
i skąd macie tak świetne rakiety?
Wówczas Chińczyk rzekł: - Kolego,
rakietami myśmy się nie wieźli.
-Tylko jak?
-Ano tak: jeden na drugiego,
jeden na drugiego,
jeden na drugiego,
jeden na drugiego,
no i jakoś wyleźli.

http://www.waligorski.art.pl/liryka.php?litera=n&naz
wa=807

8. Data: 2019-02-25 01:50:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-24 10:44, Sylwester Balkowski wrote:

> [...]
> Armageddon, ksiaze Putin
>
> https://www.pravda-tv.com/2019/02/prophezeiungen-ueb
er-russlands-zukunft-die-armeen-von-armageddon-ist-p

Właśnie.
Putin zostanie kniaziem a carem będzie jakiś Kazach albo Chinczyk.

9. Data: 2019-02-25 21:51:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/02/2019 o 00:50, Ilona pisze:

> [...]
utin-der-fuerst-von-rosch/

> Właśnie.
> Putin zostanie kniaziem a carem będzie jakiś Kazach albo Chinczyk.

?????? ????????

--
gazebo

10. Data: 2019-02-26 22:37:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-25 21:51, gazebo wrote:

estment%20to%20Siberia&tag=1

n/album-72157705509526431/

er-russlands-zukunft-die-armeen-von-armageddon-ist-p
utin-der-fuerst-von-rosch/

Schadenfreude
Dżej Pi Tu
Yanny czy Laurel?