Sniezka zdobyta!

11. Data: 2006-07-24 19:04:09

Temat: Re[2]: Sniezka zdobyta!
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

>> rolins byl dzis w tv
>>

KK> widzialem :D na tvn24 :D

Gratulacje!!! Ja tez widzialem :)

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

12. Data: 2006-07-24 19:39:37

Temat: Re: Sniezka zdobyta!
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-24 20:52, użytkowniczka/użytkownik Jacek napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> rolins byl dzis w tv

Też widziałem w tvn24 i to dwa razy:
o 16:30 i o 20:30 w raportach, moje gratulacje !!

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

13. Data: 2006-07-25 18:44:24

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ma znajomosci :D

14. Data: 2006-07-25 18:55:29

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas na Himalaje hehehe

15. Data: 2006-07-25 19:06:23

Temat: Re: Re[2]: Sniezka zdobyta!
Od: "BoguslawaP" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> Witam serdeczne

> Gratulacje!!! Ja tez widzialem :)

I jeszcze w Panoramie o 22 godz.

Ja rowniez dolaczam sie do gratulacji..., mozna tylko pozadroscic upartosci
i konsekwentnego dazenia do celu...

Boguslawa

16. Data: 2006-07-26 11:26:15

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.07.2006 20:44, użytkowniczka/użytkownik Jacek napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> ma znajomosci :D

Medialny człowiek, raz kiedyś widziałem rollinsa w programie p. Anny
Dymny, hmmm, może być już rzecznikiem prasowym ;) Ma obycie z mediami :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

17. Data: 2006-07-26 11:37:34

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.07.2006 11:00, użytkowniczka/użytkownik rolins napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Witam! Po dlugim oczekiwaniu i kilku nieudanych probach (wobor zlych
> szlakow) Sniezka wreszcie mi ulegla...
>
> narazie zapraszam do galerii a w krotce zamieszcze rowniez film i opis
> szlaku:
>
> http://www.rolins.webtech.pl/sport-on/menugora/galer
ia/foto/galeria10/index.html

> wiecej informacji znajduje sie na stronie www.sport-on.com
> polecam rowniez filmy i zdjecia z galerii foto/video w gornym menu
>
> Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.

Wyczyn super !!!!!!!

A ja z innej bajki zapytam, myślę ostatnio o rowerze trójkołowym, czy i
na ile szło by przerobić hand-bike szosowy na trójkołówkę poziomą - na
zwykłe pedały, dla osób z lekko upośledzonymi nogami i rękami (np po
porażeniu mózgowym) ale mogących pedałować, plus koszyk na zakupy z tyłu
rowera pomiędzy tylnymi kołami.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

18. Data: 2006-07-26 20:19:12

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ma znajomosci :D

nic z tych rzeczy , powiem szczerze Śnieżkę zdobyłem wraz z Żoną po cichu
tydzien wcześniej i miało tak pozostać ale jak tylko dowiedziały się o tym
media to nie mogłem się opędzić od prosb o ponowny wjazd. Nie prosilem sie o
to.

Pozdrawiam!

19. Data: 2006-07-26 21:00:07

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 lipiec (środa) o godz. 22:19, rolins napisał(a) co następuje:

> [...]
> media to nie mogłem się opędzić od prosb o ponowny wjazd. Nie prosilem sie o

ale zasłużyłeś sobie na rozgłos. Zdobycie Śnieżki to wielki wyczyn. Swoim
postępowaniem udowodniłeś, iż to co dla wielu jest nie do pokonania, dla
innych staje się celem, który zostaje zdobyty. I tak powinno być. Jeszcze
raz szczere gratulacje dla Ciebie oraz dla Żonki.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam

20. Data: 2006-07-26 22:01:24

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora