Soczewki Kontaktowe-Ważne Pytanie

1. Data: 2003-12-26 12:07:26

Temat: Soczewki Kontaktowe-Ważne Pytanie
Od: "WUJEK" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Trudno Zakłada się Soczewki Kontaktowe gdyż niedługo mam zamiar zaczać je
nosić. Czy trudniej zakłada się soczewki dla astagmatyków i ile czasu zajmuje
nauczenie się zakładania i zdejmowania soczewek. Czy to boli, ??Słyszałem,ze
można sobie porysować oko zakładajac soczewkę???

P.s mam brata okulistę ale nie kotaktologa..........:(((

2. Data: 2003-12-26 14:03:56

Temat: Re: Soczewki Kontaktowe-Ważne Pytanie
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Trudno Zakłada się Soczewki Kontaktowe gdyż niedługo mam zamiar zaczać
je
> nosić.

Jest to bardzo latwe oczywiscie trzeba dojsc do pewnej wprawy.Pierwsza pare
wkladalam pol godziny, ale to nie dlatego, ze balam sie wlozyc do oka, ale
balam sie zniszczyc soczewke. Jednak po kilku razach stwierdzilam, ze
soczewka pomimo swojej delikatonosci nie "psuje sie" tak latwo (robilam
eksperymenty ze starymi :P )

Kilka razy zalozysz i naprawde dojdziesz do wprawy

>Czy trudniej zakłada się soczewki dla astagmatyków

Oj tego nie wiem, ale nie sadze, wydaje mi sie, ze nie roznia sie wygladem i
sposobem zakladania

>i ile czasu zajmuje
> nauczenie się zakładania i zdejmowania soczewek.

jak wyzej (kilka razy)

>czy to boli, ??

hehe nic nie boli, czynosc zakladania soczewek wykonuje w kilka sekund :)

>Słyszałem,ze
> można sobie porysować oko zakładajac soczewkę???

porysowac ??? nosze soczewki od 7 lat i nigdy sobie nie porysowalam oka,
owszem mozna czasami podraznic oko, ale porysowac ??!!, moze co innego
miales na mysli

Decydujac sie na soczewki pamietaj o higienie i zawsze zakladaj soczweki
czystymi lapkami i bedzie ok. co do sposobu zakladania to sa rozne ale to
kazdy sobie dobiera swoj wlasny ( ja zaladam soczewke dwoma paluchami:
trzymam ja miedzy kciukiem i wskazujacym, ale np. moja mama naklada soczewke
tylko palcem wskazujacym, w kilinice widzialam tez jakies przyrzady do
nakladania, ale nic blizej nie wiem)

Powodzenia, soczeki sa doskonale, uwielbiam je, nie wiem dlaczego, ale nie
lubie nosic okularow chociaz wszyscy twierdza ze dodaja mi uroku, jednak ja
jestem pewna SOCZEKI RULEZ ;P

powodzenia i pamietaj nie boj sie ichhh

Pozdrawiam,

Nemi