Soczewki w ktorych nie odczuje suchosci oczu

1. Data: 2007-03-24 12:29:52

Temat: Soczewki w ktorych nie odczuje suchosci oczu
Od: "addz" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

pomóżcie mi wybrać soczewki kontaktowe, w ktorych nie będę czuł
dyskomfortu z powodu wysychających oczu, piasku pod powiekami itd.

Przy badaniu dostałem gratis J&J Oasys, które niby dobrze
przepuszczają tlen, ale czuję się w nich źle, po kilku godzinach
przysysają się do oczu. Mam także wrażenie, że obraz jest ciemniejszy
i bardziej zamazany. Czy może to być spowodowane niewłaściwą
krzywizną? Oasys produkowane są tylko w krzywiźnie 8,3 (piszą:
"standardowej") i takie też dostałem. Patrzę na soczewki innych firm i
tam podają, że standardem jest 8,6.

Jak się ma przepuszczalność tlenu do uwodnienia soczewek? Soczewki,
które mają wysoką przepuszczalność tlenu rzędu 110 mają niższe
uwodnienie (ok. 30%). Z kolei są soczewki, które mają uwodnienie 60%,
ale przepuszczalność tlenu 20-30. Które są lepsze?

Czy są jakieś "sztuczne łzy" w normalnej cenie dla użytkowników
soczewek? A może wystarczy sól fizjologiczna?

Proszę o pomoc i pozdrawiam,
Adam

2. Data: 2007-03-24 12:42:03

Temat: Re: Soczewki w ktorych nie odczuje suchosci oczu
Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "addz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

>nie wysychaja na oczach

>Czy są jakieś "sztuczne łzy" w normalnej cenie dla użytkowników

Nie wiem co to "normalna cena" - uzywalam Artelac

Angie

3. Data: 2007-03-24 13:54:22

Od: "MiLX" <v...@d...ddd> szukaj wiadomości tego autora

uzywam durasoft, nosze juz 12 lat soczewki, plyn Renu No Rub i dopiero na
nim zniknelo mi uczucie suchosci

4. Data: 2007-03-24 21:30:46

Od: "addz" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 14:54, "MiLX" <v...@d...ddd> wrote:
> plyn Renu No Rub i dopiero na nim zniknelo mi uczucie suchosci

W tej chwili mam Solo Care Aqua. Używałeś Amo Moisture Plus?

5. Data: 2007-03-25 07:41:33

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soczewek?
>
> Nie wiem co to "normalna cena" - uzywalam Artelac

Artelac zawiera konserwanty, wiec nie mozna go kropic na soczewki

pozdr.

casus

ps: proponuje Hyabac, Hylocomod, Biolan

6. Data: 2007-03-25 09:38:57

Od: "addz" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 09:41, "casus" <c...@g...pl> wrote:

> ps: proponuje Hyabac, Hylocomod, Biolan

Dziękuję, przetestuję.

Czy mógłbyś jeszcze wypowiedzieć się, czy zbyt ciasta soczewka
(dostałem J&J Oasys BC 8,3 jako gratis do badania) może powodować
uczucie suchości?

Jakie soczewki miesięczne polecisz osobie zgłaszającej taki
dyskomfort? O2 Optix? B&L PureVision? A może B&L Softlens 59 Comfort
będą ok?

Który płyn lepiej nawilża? Renu MultiPlus czy AMO Complete Moisture
Plus?

Pozdr,
Adam

7. Data: 2007-03-25 13:28:11

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Wysychanie oczu nie jest sprawą jakości soczewek kontaktowych tylko
przypadłością Twoich oczu. Znam wiele osób, które zmieniając dietę na
właściwą wyleczyły się przyczynowo z jaskry. A jaskra jest chorobą oczu,
gdzie bardzo zanika płyn śródgałkowy.
Zajrzyj na www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-03-25 14:07:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przypadłością Twoich oczu. Znam wiele osób, które zmieniając dietę na
> właściwą wyleczyły się przyczynowo z jaskry. A jaskra jest chorobą oczu,

Broń Boże nie sugerowałem u Ciebie jaskry... Ale wyleczenie dietą optymalną
jaskry jest trudniejsze niż wysychanie oczu, które to jest u Ciebie....
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-03-25 18:27:07

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

będą ok?

Który płyn lepiej nawilża? Renu MultiPlus czy AMO Complete Moisture

NIe wiem. Musialbym Cie najpierw zbadac.

pozdr.

casus

10. Data: 2007-03-25 18:28:22

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadłością Twoich oczu. Znam wiele osób, które zmieniając dietę na
> właściwą wyleczyły się przyczynowo z jaskry. A jaskra jest chorobą oczu,

O czym Ty piszesz??? Bzdura, bzdura, bzdura - sio, sio sio.

casus

ps: pisza tam tez o diecie optymalnej na rowoj komorek mozgowych?

bark
Depresja niszczy Polaków [artykuł+sonda na onecie]
ooodcisk ;)
Krakow - dobry ortopeda
dentysta dzięcy