Sok pomidorowy

1. Data: 2004-01-14 14:22:19

Temat: Sok pomidorowy
Od: "tomchris" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę. Mam pytanko czy sok pomidorowy pity na drugi dzień po mocno
zakrapianej imprezie jest zdrowy dla żołądka i wątroby ???
dziękuje z odpowiedz pozdrawiam Tomek

2. Data: 2004-01-14 15:19:25

Temat: Re: Sok pomidorowy
Od: "Breadroll" <z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> Witam grupę. Mam pytanko czy sok pomidorowy pity na drugi dzień po mocno
> zakrapianej imprezie jest zdrowy dla żołądka i wątroby ???

A wiec boisz sie o swoja watrobe i pytasz czy sok pomidorowy jej przypadkem
nie zaszkodzi?
Ale jaja! :))))))

Miszel

3. Data: 2004-01-14 17:50:49

Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 14 Jan 2004 16:19:25 +0100, na pl.sci.medycyna, Breadroll napisał(a):

> A wiec boisz sie o swoja watrobe i pytasz czy sok pomidorowy jej przypadkem
> nie zaszkodzi?
> Ale jaja! :))))))

Wg mnie dowcip tygodnia :)))))))))))

Pozdrowionka,
VIPunia

--
Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com

4. Data: 2004-01-15 08:19:57

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@g...pl> napisał
w wiadomości news:1my3zemsejhp1$.1c6ogo7m8gvl4$.dlg@40tude.net...

> Wg mnie dowcip tygodnia :)))))))))))
>

> Pozdrowionka,
> VIPunia

Czytam, czytam i jest coraz zabawniej na tej grupie <gorzki uśmiech>
Czy to medycyna robi się coraz zabwniejsza czy może nasza rzeczywistość?
Historia zatoczyła koło i jest coraz bardziej "barejowato".

--
Zdrówka!
Mel.

szukam informacji: Stwardnienie Rozsiane i imunoglobuliny, autoprzeszczep szpiku kostnego.
RTG kregoslupa - prosba o rade
Czy to zatrucie ciążowe?
Re: Zapomniana tabletka antykoncepcyjna
zakażenie Chlamydiami